Kæresten og veninden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

metski83

Det villle jeg ikke have det okay med. Kan godt forstå du er sur.

Og de kan da ikke være bekendte at blive ved, når du har fortalt hvordan du har det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

jydeinden

altså jeg ville nok personligt tage det meget afslappet, men nu har jeg heller ikke nemt ved at blive jaloux.

men jeg ville da mene at det var dem begge der havde et problem hvis de vidste jeg ikke brød mig om det, ville ikke gå efter kun at sætte hende på plads, men generelt sige herfra og ikke længere, kan de ikke respektere det så ved jeg ikke hvad jeg skulle bruge dem til.

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Jo, jeg ville synes, det var mærkeligt, hvis de skrev sammen konstant.. Min kæreste har da skrevet med mine veninder - MEN det har været igennem min tlf - og så har det altid været fis og ballade...

Så kan godt forstå det virker virkelig mystisk..Tror faktisk jeg ville gå amok

Jeg er også blevet Så sur... Men han siger bare at min jalousi ødelægger vores forhold, og forstår slet ikke hvordan jeg har det.

Anmeld

14. juli 2011

Noneother

Anonym skriver:

Øv en lorte situation! Og jeg har præcis masser af utroskab fra en tidligere kæreste med i baggagen. Ved godt det ikke burde gå ud over min nuværende kæreste, men det kan jo ikke undgås.. Især når det omhandler både ham og min veninde.

Ej men selvom du ikke havde alt det der i bagagen er det stadig ikke ok opførsel fra hans side. Lad ham ikke få dig til at tro at der er noget unormalt i din reaktion.

Det er ikke i orden at skrive SÅ meget sammen med en venindes kæreste punktum! -med mindre de er ved at planlægge surprise fødselsdag for dig, men det tvivler jeg på.

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Ej men selvom du ikke havde alt det der i bagagen er det stadig ikke ok opførsel fra hans side. Lad ham ikke få dig til at tro at der er noget unormalt i din reaktion.

Det er ikke i orden at skrive SÅ meget sammen med en venindes kæreste punktum! -med mindre de er ved at planlægge surprise fødselsdag for dig, men det tvivler jeg på.

Kunne have været mine ord.. Synes det er totalt unødvendigt at de skriver sammen hver dag. Også selvom det bare er tre-fire beskeder. Det skriver han ikke en gang til mig når han er på job.. Går jo også ud fra manden arbejder og ikke bare sidder med sin Tlf!

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

altså jeg ville nok personligt tage det meget afslappet, men nu har jeg heller ikke nemt ved at blive jaloux.

men jeg ville da mene at det var dem begge der havde et problem hvis de vidste jeg ikke brød mig om det, ville ikke gå efter kun at sætte hende på plads, men generelt sige herfra og ikke længere, kan de ikke respektere det så ved jeg ikke hvad jeg skulle bruge dem til.

Må være fantastisk skønt ikke at blive jaloux. Det gør min kæreste heller ikke.. Faktisk aldrig! Men derfor behøver han jo ikke at synes jeg er latterlig, bare fordi han ikke kan sætte sig ind i det. Han kan SLET ikke se der er noget problem..

Anmeld

14. juli 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Jeg er også blevet Så sur... Men han siger bare at min jalousi ødelægger vores forhold, og forstår slet ikke hvordan jeg har det.

Jaloux KAN også ødelægge forhold - men i dette tilfælde - kan JEG godt forstå, du er jaloux!...

hvis der ikke lægger noget i det, så burde han da vise dig beskederne!...

tror endda jeg havde været så fræk at tage hans tlf og kigge..hvis jeg ikke måtte..uden han vidste det..

Anmeld

14. juli 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Noneother skriver:

mere unge, naive og forelskede mig..  Alle andre kunne se at han ikke var god for mig, men jeg ville ikke lytte, så måtte jeg jo lære det på den hårde måde.

desværre må man lære det må den hårde måde - men det har vel gjort dig stærkere?

Anmeld

14. juli 2011

sandorff

Anonym skriver:

Jeg må ikke se beskederne, for min kæreste har et princip med man ikke må se i hans Tlf, og han siger jeg ikke stoler på ham når han fortæller mig hvad de skriver, men stadig gerne vil læse dem. Så udfra hvad han siger, så skriver de selvfølgelig ikke noget jeg skal være bange for. Men det er også mere det at jeg synes hun skal finde en anden at skrive til hver dag hvis hun har brug for opmærksomheden! Især når jeg har sagt jeg ikke synes det er rart de skriver..

det jeg siger nu er FULDSTÆNDIG UETISK - i know, so what??!!!!

du bliver nød til at vide hvad de skriver om!

stjæl et øjeblik med hans tlf en dag han er i bad. enten finder du ud af han er til at stole på, og om hun er!!!

eller også finder du ud af om du skal have klørene frem...

Anmeld

14. juli 2011

MamaLook

sandorff skriver:

det jeg siger nu er FULDSTÆNDIG UETISK - i know, so what??!!!!

du bliver nød til at vide hvad de skriver om!

stjæl et øjeblik med hans tlf en dag han er i bad. enten finder du ud af han er til at stole på, og om hun er!!!

eller også finder du ud af om du skal have klørene frem...

Tænkte jeg også lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.