i´m back og sygehus besøg i morgen klamt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

twinboys

Tanja. skriver:

Tak for jeres krydsede fingre de damer

UPDATE:

Der blev intet gjordt, er græde færdig.. de hævede bare hendes dosis af movicol, stak en finger i numsen på tøsen, vejede og målte og så fik vi en ny tid om 14 dage

Nej nej nej ser først din update nu... Hvor er jeg ked af det på hendes og jeres vegne...

Det lyder som hos os... Får hun børne eller voksen movicol og hvor mange breve får hun om dagen ... Hvilket sygehus tilhører i???

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Koen.

twinboys skriver:

Velkommen tilbage og jeg krydser fingre for at hun får den rette hjælp i morgen

tak, men det er nu en gammel tråd.. vi fik en MEGET ringe behandling dsværre!

Anmeld

27. juli 2011

Koen.

twinboys skriver:

Nej nej nej ser først din update nu... Hvor er jeg ked af det på hendes og jeres vegne...

Det lyder som hos os... Får hun børne eller voksen movicol og hvor mange breve får hun om dagen ... Hvilket sygehus tilhører i???

Majbritt

hihi havde lige svaret dig

jamen hun får 1 1/2 brev voksen movicol nu og får stadig hård mave ind i mellem

Vi er tilknyttet Esbjerg børne afd..

Anmeld

27. juli 2011

twinboys

Tanja. skriver:

hihi havde lige svaret dig

jamen hun får 1 1/2 brev voksen movicol nu og får stadig hård mave ind i mellem

Vi er tilknyttet Esbjerg børne afd..

Bed om at få børnemovicol... hvad får hun det i???

Anmeld

27. juli 2011

LC

Tanja. skriver:

hejsa

Tak for dit svar.. Lærke er kun 15 mdr og er slet ikke klar til det med en potte endnu sveske juice og div. andre sveske, figne etc har ingen virkning..

MIn datter har siddet på potte siden hun var 13måneder... Du skal ikke gøre det fordi hun skal smide bleen, og forventer at hun bliver renlig. Men fordi det er en mere bahagelig måde for din datter at sidde på, så hun har nemmere ved at komme af med afføring.

Min datter er 19 måneder nu, og stadig ikke i nærheden af at slippe bleen, men hun sidder på potten hver morgen. Nogle morgener leger hun bare og hygger sig med at læse bøger, men hun er klar over at hun skal sidde på potten i 2 til 30 minutter hver morgen - alt efter hvor lang tid hun selv gider. Så min datter tager det som hygge at vi gør det. Det vil det også være for din datter på 15 måneder, forhåbentligt bare med den effekt at når hun kommer til at sidde som man gør på potten så er det nemt og behageligt for hende at komme af med aff.

Hvilket vil gøre at hun måske stopper med at gå og holde sig, fordi hun opdager at det ikke gør så ondt altid. Når hun stopper med at gå og holde sig, vil hun også begynde oftere at lave i bleen.  

Anmeld

27. juli 2011

Jonatansmor

Tanja. skriver:

Tak for jeres krydsede fingre de damer

UPDATE:

Der blev intet gjordt, er græde færdig.. de hævede bare hendes dosis af movicol, stak en finger i numsen på tøsen, vejede og målte og så fik vi en ny tid om 14 dage

Blander mig lige lidt, men har du overvejet at tage billeder af hendes afføring? Godt belyst så de kan se for dem selv at det er helt galt? Holde logbog over feberdage og hvad hun ellers bøvler med, så de kan se at det er sandt det du fortæller dem?

Ved intet om din sag, men hvad med jeres læge, er han/hun en allieret i det her, eller skaber den bare flere problemer for jer? Hvis læge er til at samarbejde med, kan den måske lægge et yderligere pres på sygehuset for at få fundet den løsning?

Stakkels barn da

Anmeld

27. juli 2011

Koen.

twinboys skriver:

Bed om at få børnemovicol... hvad får hun det i???

hun får det i isthe da det er der hun helst vil drikke det.

Anmeld

27. juli 2011

twinboys

Tanja. skriver:

hun får det i isthe da det er der hun helst vil drikke det.

super... drikker hun godt og spiser godt...

er bleerne våde???

Giver du hende det morgen eller aften...???

Hver dag???

Jeg ville foreslå en oliebehandling på sygehuset det virker...

Majbritt

Anmeld

27. juli 2011

Koen.

LC skriver:

MIn datter har siddet på potte siden hun var 13måneder... Du skal ikke gøre det fordi hun skal smide bleen, og forventer at hun bliver renlig. Men fordi det er en mere bahagelig måde for din datter at sidde på, så hun har nemmere ved at komme af med afføring.

Min datter er 19 måneder nu, og stadig ikke i nærheden af at slippe bleen, men hun sidder på potten hver morgen. Nogle morgener leger hun bare og hygger sig med at læse bøger, men hun er klar over at hun skal sidde på potten i 2 til 30 minutter hver morgen - alt efter hvor lang tid hun selv gider. Så min datter tager det som hygge at vi gør det. Det vil det også være for din datter på 15 måneder, forhåbentligt bare med den effekt at når hun kommer til at sidde som man gør på potten så er det nemt og behageligt for hende at komme af med aff.

Hvilket vil gøre at hun måske stopper med at gå og holde sig, fordi hun opdager at det ikke gør så ondt altid. Når hun stopper med at gå og holde sig, vil hun også begynde oftere at lave i bleen.  

Kunne godt ske vi skulle prøve med en potte.. om ikke andet så har vi da en

Anmeld

27. juli 2011

Koen.

Jonatansmor skriver:

Blander mig lige lidt, men har du overvejet at tage billeder af hendes afføring? Godt belyst så de kan se for dem selv at det er helt galt? Holde logbog over feberdage og hvad hun ellers bøvler med, så de kan se at det er sandt det du fortæller dem?

Ved intet om din sag, men hvad med jeres læge, er han/hun en allieret i det her, eller skaber den bare flere problemer for jer? Hvis læge er til at samarbejde med, kan den måske lægge et yderligere pres på sygehuset for at få fundet den løsning?

Stakkels barn da

Det med billeder har vi prøvet og vi har et kladdehæfte vi skriver i når hun laver aff. (konsistens ovs) men den læge vi snakkede med på børneafd. var mest interreseret i af få os så hurtig ud af døren som muligt

Men hun skal til kontrol i morgen så må håbe de kan indse der ikke er sket det vilde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.