Tanja. skriver:
hejsa 
Tak for dit svar.. Lærke er kun 15 mdr og er slet ikke klar til det med en potte endnu
sveske juice og div. andre sveske, figne etc har ingen virkning..
MIn datter har siddet på potte siden hun var 13måneder... Du skal ikke gøre det fordi hun skal smide bleen, og forventer at hun bliver renlig. Men fordi det er en mere bahagelig måde for din datter at sidde på, så hun har nemmere ved at komme af med afføring.
Min datter er 19 måneder nu, og stadig ikke i nærheden af at slippe bleen, men hun sidder på potten hver morgen. Nogle morgener leger hun bare og hygger sig med at læse bøger, men hun er klar over at hun skal sidde på potten i 2 til 30 minutter hver morgen - alt efter hvor lang tid hun selv gider. Så min datter tager det som hygge at vi gør det. Det vil det også være for din datter på 15 måneder, forhåbentligt bare med den effekt at når hun kommer til at sidde som man gør på potten så er det nemt og behageligt for hende at komme af med aff.
Hvilket vil gøre at hun måske stopper med at gå og holde sig, fordi hun opdager at det ikke gør så ondt altid. Når hun stopper med at gå og holde sig, vil hun også begynde oftere at lave i bleen.
Anmeld