i´m back og sygehus besøg i morgen klamt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.740 visninger
44 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

Koen.

hej piger!

Først vil jeg lige sige at jeg bare ikke kunne undvære jer, jeg er tilbage igen, en del mere anonym end før, men jeg er her

Endelig er dagen kommet i morgen hvor vi skal på sygehuset med Lærke, som en del ved har Lærke altid været forstoppet(knap 15 mdr) og vi har været en masse igennem.. men først nu ser det ud til at vi bliver taget seriøst, os på tide da maven driller hende meget og hun ofte har feber ifølge med maven driller..

Når hun endelig kommer af med aff. så er det SÅ mystisk.. i får lige nogle detaljer: eks. den anden dag havde hun feber, men laver så en lorte ble og feberen falder, men det der kom ud, jesus.. det var grågrønt, helt knas tørt og drænet for alt væske og så var der underlige hvide plamager i.. hun har intet mad fået der kunne føre til sådan en omgang..

ååh piger, håber godt nok vi bliver taget seriøst i morgen og ikke endnu engang spidset af med alverdens medicin (vi er på rigeligt i forvejen)..

vil i krydse fingre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

ESV

Tanja. skriver:

hej piger!

Først vil jeg lige sige at jeg bare ikke kunne undvære jer, jeg er tilbage igen, en del mere anonym end før, men jeg er her

Endelig er dagen kommet i morgen hvor vi skal på sygehuset med Lærke, som en del ved har Lærke altid været forstoppet(knap 15 mdr) og vi har været en masse igennem.. men først nu ser det ud til at vi bliver taget seriøst, os på tide da maven driller hende meget og hun ofte har feber ifølge med maven driller..

Når hun endelig kommer af med aff. så er det SÅ mystisk.. i får lige nogle detaljer: eks. den anden dag havde hun feber, men laver så en lorte ble og feberen falder, men det der kom ud, jesus.. det var grågrønt, helt knas tørt og drænet for alt væske og så var der underlige hvide plamager i.. hun har intet mad fået der kunne føre til sådan en omgang..

ååh piger, håber godt nok vi bliver taget seriøst i morgen og ikke endnu engang spidset af med alverdens medicin (vi er på rigeligt i forvejen)..

vil i krydse fingre??

Jeg krydser helt sikkert fingre!!

(læser til sygeplejerske og har snart snakket med MANGE patienter der lider at netop dette og de siger allesammen hvor øv det er så stakkels stakkels lille mus dog)!!

Anmeld

13. juli 2011

Koen.

ESV skriver:

(læser til sygeplejerske og har snart snakket med MANGE patienter der lider at netop dette og de siger allesammen hvor øv det er så stakkels stakkels lille mus dog)!!

tusind tak skal du have, ja det er virkelig en kamp for hende, men hun er jordens gladeste pige og med masser af krudt i bagen og derfor ikke "syg nok" til at de har taget hendes seriøst da det jo "bare" er forstoppelse

Anmeld

13. juli 2011

Koen.

har brug for alle jeres krydsede finger piger

Anmeld

13. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

Tanja. skriver:

hej piger!

vil i krydse fingre??

at hun skal bøvle sådan...

Håber de kan hjælpe jer og lærke på rette vej..

Anmeld

13. juli 2011

Koen.

Mor til Frederic skriver:

at hun skal bøvle sådan...

Håber de kan hjælpe jer og lærke på rette vej..

tak søde du

Anmeld

13. juli 2011

2721

Velkommen tilbage Smukke

Årh håber virkelig at de kan finde frem til noget og at de forstår alvoren i Lærkes problem

Anmeld

13. juli 2011

Frk-Lotusblomst

ESV skriver:

Jeg også for den lille mus.

Anmeld

13. juli 2011

B&J

Krydser så meget finger for jer imorgen i håb op de kan gøre noget for hendes lille mave tarmsystem

for det er godt nok ikke sjovt stakkels lille pus da

Anmeld

13. juli 2011

Nessie

Velkommen tilbage, og for at de tager det alvorligt i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.