i´m back og sygehus besøg i morgen klamt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Koen.

tak for alle jeres dejlige krydsede fingre, dybt varmer dybt piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

mortilflere

Alberte for 25 ml af håndkøbs middel , og 20 dråber hm hvad hedder de nu  det står inde ved hende og hun er lige faldet i søvn så lister ikke dernd pt 

Og hendes afføring er når der kommer noget som du beskriver , + hun kan lade være med at tisse i 4 dage,

Her er det fedt når hun for drop kors hvor det renser ud

Anmeld

13. juli 2011

JustAnotherName

Tanja. skriver:

hej piger!

Først vil jeg lige sige at jeg bare ikke kunne undvære jer, jeg er tilbage igen, en del mere anonym end før, men jeg er her

Endelig er dagen kommet i morgen hvor vi skal på sygehuset med Lærke, som en del ved har Lærke altid været forstoppet(knap 15 mdr) og vi har været en masse igennem.. men først nu ser det ud til at vi bliver taget seriøst, os på tide da maven driller hende meget og hun ofte har feber ifølge med maven driller..

Når hun endelig kommer af med aff. så er det SÅ mystisk.. i får lige nogle detaljer: eks. den anden dag havde hun feber, men laver så en lorte ble og feberen falder, men det der kom ud, jesus.. det var grågrønt, helt knas tørt og drænet for alt væske og så var der underlige hvide plamager i.. hun har intet mad fået der kunne føre til sådan en omgang..

ååh piger, håber godt nok vi bliver taget seriøst i morgen og ikke endnu engang spidset af med alverdens medicin (vi er på rigeligt i forvejen)..

vil i krydse fingre??

...du kan tro jeg vil!!! Håber der bliver fundet en løsning på det!

Anmeld

13. juli 2011

Koen.

mortilflere skriver:

Alberte for 25 ml af håndkøbs middel , og 20 dråber hm hvad hedder de nu  det står inde ved hende og hun er lige faldet i søvn så lister ikke dernd pt 

Og hendes afføring er når der kommer noget som du beskriver , + hun kan lade være med at tisse i 4 dage,

Her er det fedt når hun for drop kors hvor det renser ud

Lærke får klyx og movicol så hun burde kunne komme af med noget mere normal aff, meen nææh

Hvad er det for noget drop?

Anmeld

13. juli 2011

1000Ben

Jeg har haft det samme problem med min søn og begyndte så at give ham hørfrø og meget fibermad - nu er alt ok igen, men det kan da godt lyde som om "jeres" er lidt mere alvorligt, - lyder godt nok som en slem omgang. Held og lykke )

Anmeld

13. juli 2011

Koen.

Stefanie8 skriver:

Jeg har haft det samme problem med min søn og begyndte så at give ham hørfrø og meget fibermad - nu er alt ok igen, men det kan da godt lyde som om "jeres" er lidt mere alvorligt, - lyder godt nok som en slem omgang. Held og lykke )

ta skal du have, fibermad??

Anmeld

13. juli 2011

1000Ben

Tanja. skriver:

ta skal du have, fibermad??

Jeg var nødt til at lave en drastisk ændring i dieten. Jeg havde jordens mest kræsne lille dreng, hvilket resulterede i at han ville have Cornflakes til morgenmad, conflakes til frokost og ville måske spise 1 ud af 4-5 ting på en aftensmadstallerken. Derudover drak han over 1 liter mælk om dagen og det gjorde altså at hans afføring var helt hård, tør og med mystisk udseendet. De eneste grønsager jeg fik i ham, var dem jeg troligt hver aften fik blendet ind i hans kartoffelmos (som var en af de få ting han ville spise) 

Nå anyway - Min søn var til sidst så bange for at gå på wc at jeg ikke havde noget andet valg end at "lade ham sulte" (forstå mig ret) hvis ikke han ville spise det mad der kom på bordet (det tog ikke mange timer før han spiste alt hvad der blev stillet foran ham) Havde nok også en del at gøre med at jeg valgte at stoppe med alt den mælk hver dag og istedet lade ham drikke vand og ikke lige op til et måltid.. Så nu spiser han knækbrød med HØJT fiberindhold til morgenmad, han vil enten have ost eller banan på og surmuler slet ikke over det, selvom det lyder som en rimelig tør morgenmad. Frokost får han rugbrød (med mange kerner) eller havregrød - begge dele fantastisk for afføringen.. Aftensmad er hvad vi laver herhjemme, men jeg sørger for at der er massere af grønsager som jeg både lader ham spise som synlige men mixer stadig flere "skjulte" grøntsager i sovs, kartoffelmos, brød m.m (kun fantasien sætter grænser) Så det er det jeg mener med fibermad  Det var lægen som bad mig prøve alt dette )

Nu synes jeg dog det lyder lidt mere alvorligt på din side, - man kan jo godt have tarmsygdomme som gør at der bliver "frigivet" forkert tarmflora (tror jeg det hedder) Håber dog I får stillet en diagnose, da det lyder meget meget slemt.... Jeg startede op på hørfrø, da jeg ville forsøge at undgå medicin og jeg var jo så en af de heldige hvor min søns krop tog imod "naturmedicinen"... Jeg føler bare med din stakkels pige, det er ikke sjovt at have hård mave....

Anmeld

13. juli 2011

mortilflere

Tanja. skriver:

Lærke får klyx og movicol så hun burde kunne komme af med noget mere normal aff, meen nææh

Hvad er det for noget drop?

Det første kan Alberte ikke tåle , det andet nægter hun 

Drop er når vi ryger ind med alt muligt , 7 9 13 har vi ik været afsted for alvor i 1½ år 

Anmeld

13. juli 2011

Ciss

!!!

Anmeld

13. juli 2011

tabra

Tanja. skriver:

hej piger!

Først vil jeg lige sige at jeg bare ikke kunne undvære jer, jeg er tilbage igen, en del mere anonym end før, men jeg er her

Endelig er dagen kommet i morgen hvor vi skal på sygehuset med Lærke, som en del ved har Lærke altid været forstoppet(knap 15 mdr) og vi har været en masse igennem.. men først nu ser det ud til at vi bliver taget seriøst, os på tide da maven driller hende meget og hun ofte har feber ifølge med maven driller..

Når hun endelig kommer af med aff. så er det SÅ mystisk.. i får lige nogle detaljer: eks. den anden dag havde hun feber, men laver så en lorte ble og feberen falder, men det der kom ud, jesus.. det var grågrønt, helt knas tørt og drænet for alt væske og så var der underlige hvide plamager i.. hun har intet mad fået der kunne føre til sådan en omgang..

ååh piger, håber godt nok vi bliver taget seriøst i morgen og ikke endnu engang spidset af med alverdens medicin (vi er på rigeligt i forvejen)..

vil i krydse fingre??

Rigtig mange krysede fingre  og masser af varme kram til dig og lille Lærke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.