i´m back og sygehus besøg i morgen klamt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Koen.

Tak for jeres krydsede fingre de damer

UPDATE:

Der blev intet gjordt, er græde færdig.. de hævede bare hendes dosis af movicol, stak en finger i numsen på tøsen, vejede og målte og så fik vi en ny tid om 14 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Ciss

Åhnej! Helt forfærdeligt at opleve at man trænger hjælp og så ikke få det! Skal fortsætte at krydse fingre for jer!

Anmeld

14. juli 2011

Koen.

Ciss skriver:

Åhnej! Helt forfærdeligt at opleve at man trænger hjælp og så ikke få det! Skal fortsætte at krydse fingre for jer!

tak skal du have

Anmeld

14. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

Tanja. skriver:

Tak for jeres krydsede fingre de damer

UPDATE:

Der blev intet gjordt, er græde færdig.. de hævede bare hendes dosis af movicol, stak en finger i numsen på tøsen, vejede og målte og så fik vi en ny tid om 14 dage

Ville de slet ikke have en aff prøve?

Blodprøver for at tjekke for allergi, mm?

Det er skisme for ringe, men det er også fordi de kigger meget på almen tilstand...

Anmeld

14. juli 2011

Koen.

Mor til Frederic skriver:

Ville de slet ikke have en aff prøve?

Blodprøver for at tjekke for allergi, mm?

Det er skisme for ringe, men det er også fordi de kigger meget på almen tilstand...

Vi skal til næste gang have en aff.ble med.. Hun var meget meget lidt flink den læge der undersøgte lærke

Hun var kort inde på allergi, mend da hun igen udslæt havde var hun ret sikker på der intet var der..

Hun kiggede konstant på klokken og havde meget lidt tid til os

Anmeld

14. juli 2011

2721

Hold da op en ringe behandling
De lyder godt nok som nogle kvajhoveder
Havde håbet påbedre nyheder.
for at der sker noget mere om 14 dage
jeg er her hvis du har brug for mig

Anmeld

14. juli 2011

Koen.

Puslingen skriver:

Hold da op en ringe behandling
De lyder godt nok som nogle kvajhoveder
Havde håbet påbedre nyheder.
for at der sker noget mere om 14 dage
jeg er her hvis du har brug for mig

tak sødeste

Anmeld

27. juli 2011

LC

Kender en der har haft samme problem.

De blev anbefalet at gå i skarp træning med potten. Nogle børn holder sig for længe fordi det gør ondt når de skal af med aff. og derfor har de ikke lyst.

Så de er blevet anbefalet at deres barn skal til at sidde på potten, det gør at barnet har en behagelig stilling, og det er nemmere at komme af med noget, end hvis man sidder fladt eller står(som mange gør når de laver i bleen)

Yderliger så er det en fordel for barnet at lave system i potte træningen, f.eks lige efter morgenmad, lige inden middagslur, lige efter middagslur og lige inden sengetid om aftenen. 

Evt vær meget god til at overholde morgen og aften rutiner med potten, da det ikke er sikkert de vil/må sætte din datter på potten i vuggestue/dagpleje.

Og giv evt. lige et glas sveske juice, 15/20 min før første gang du sætter din datter på potten, så der er større chance for en succes oplevelse for hende. (Med min datter er den næsten sikker hvis hun har hård mave, hvis vi giver hende sveskejuice, så går der 30min og så er der gevinst i bleen.)

Anmeld

27. juli 2011

twinboys

Velkommen tilbage og jeg krydser fingre for at hun får den rette hjælp i morgen

Anmeld

27. juli 2011

Koen.

LC skriver:

Kender en der har haft samme problem.

De blev anbefalet at gå i skarp træning med potten. Nogle børn holder sig for længe fordi det gør ondt når de skal af med aff. og derfor har de ikke lyst.

Så de er blevet anbefalet at deres barn skal til at sidde på potten, det gør at barnet har en behagelig stilling, og det er nemmere at komme af med noget, end hvis man sidder fladt eller står(som mange gør når de laver i bleen)

Yderliger så er det en fordel for barnet at lave system i potte træningen, f.eks lige efter morgenmad, lige inden middagslur, lige efter middagslur og lige inden sengetid om aftenen. 

Evt vær meget god til at overholde morgen og aften rutiner med potten, da det ikke er sikkert de vil/må sætte din datter på potten i vuggestue/dagpleje.

Og giv evt. lige et glas sveske juice, 15/20 min før første gang du sætter din datter på potten, så der er større chance for en succes oplevelse for hende. (Med min datter er den næsten sikker hvis hun har hård mave, hvis vi giver hende sveskejuice, så går der 30min og så er der gevinst i bleen.)

hejsa

Tak for dit svar.. Lærke er kun 15 mdr og er slet ikke klar til det med en potte endnu sveske juice og div. andre sveske, figne etc har ingen virkning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.