Majsvælling, til 5 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.304 visninger
34 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

Anonym trådstarter

må man det, tænker mere der står 6+ mdr, grød dur bare ikke, der bliver spist et par skeer og så er der skrig. Så jeg tænkte vælling nok var nemmere da det kan gives på flaske. Sp snakkede om at førhen fik helt små babyer vælling. men er det ok og give?

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

karina1980

Anonym skriver:

må man det, tænker mere der står 6+ mdr, grød dur bare ikke, der bliver spist et par skeer og så er der skrig. Så jeg tænkte vælling nok var nemmere da det kan gives på flaske. Sp snakkede om at førhen fik helt små babyer vælling. men er det ok og give?

På forhånd tak!

jeg ville vente, grød er altid kun et par skeer i starten,

det tager tid og kræver lidt(meget) tålmodighed at starte op på ny kost,

men vælling ville jeg vente med til det anbefales

Anmeld

13. juli 2011

*A*

På forhånd tak!

Mine fik vælling fra de var 5½ måned. Det var i samråd med sundhedsplejersken. En enkelt flaske inden de blev lagt i seng.

Anmeld

13. juli 2011

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

jeg ville vente, grød er altid kun et par skeer i starten,

det tager tid og kræver lidt(meget) tålmodighed at starte op på ny kost,

men vælling ville jeg vente med til det anbefales

oki vi er bare begyndt og vågne om natten igen og det gik fint i starten, en efter en uges tid gik det helt galt igen.

Anmeld

13. juli 2011

karina1980

Anonym skriver:

oki vi er bare begyndt og vågne om natten igen og det gik fint i starten, en efter en uges tid gik det helt galt igen.

så ville jeg prøve at snakke med sp, så kan i , i fællesskab vudere om han er klar til vælling.

min den store fik som knap 6 mdre(9 dage før) hvorimod den lille ikke fik før hun var 6½ mdr

Anmeld

13. juli 2011

AmalieMalle

min dreng fik vaelling foerste gang da han var 4 mdr, inden han skulle sove, og det hjalp saa meget og han faar stadig en flaske paa 200 ml inden han skal i seng, hver aften og han er 6 mdr nu  og sover min. 10 timer hver nat! 

Anmeld

13. juli 2011

Mka

Min SP sagde at man ikke rigtig brugte det med vælling mere, så hun ville fraråd det. Men synes du skal snakke med din Sp og høre hvad hun synes.

Anmeld

13. juli 2011

sarahb

Mka skriver:

Min SP sagde at man ikke rigtig brugte det med vælling mere, så hun ville fraråd det. Men synes du skal snakke med din Sp og høre hvad hun synes.

Ja og der er ikke meget mere mæthed i det end mme. Det er faktisk det samme, GRØD OG MASSER AF TÅLMODIGHED

Anmeld

13. juli 2011

Anonym trådstarter

AmalieMalle skriver:

min dreng fik vaelling foerste gang da han var 4 mdr, inden han skulle sove, og det hjalp saa meget og han faar stadig en flaske paa 200 ml inden han skal i seng, hver aften og han er 6 mdr nu  og sover min. 10 timer hver nat! 

var det i samråd med sp? mætter dt bedre end mme, for kan se nogen skriver det ikke gør?

Anmeld

13. juli 2011

Mka

sarahb skriver:

Ja og der er ikke meget mere mæthed i det end mme. Det er faktisk det samme, GRØD OG MASSER AF TÅLMODIGHED

Præcis, det var det hun også sagde til mig. Jeg ammer dog kun, og er lige begyndt på grød for to dage siden.

TS du kan også prøve med en grønsagsgrød?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.