Brugt VS nyt - babyudstyr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

matryoshka

Vi har også blandet lidt.

Købt nyt: barnevogn, klapvogn, dyner, sengetøj, tøj, møbler, skiftebord, legetøj

Brugt: autostole, tremmeseng,(legetøj, tøj)

Selv har jeg ikke købt så meget tøj og legetøj - det meste har hun fået i gave. Men jeg kigger altid efter brugt på nettet, hvis jeg skal købe noget "nyt" - uanset om det er til mig eller hende. Jeg valgte at købe nye store ting som f. eks. barnevogn, men den har jeg tænkt mig at "genbruge", og det samme med de andre ting.. Har ikke samvittighed til at købe en masse nye, dyre ting og smide det hele væk nogle måneder efter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

marloutti

NY: barnevogn, tremmeseng som er byby/junior, al legetøj, 4 sæt tøj har vi selv købt, skråstol, dyner, sengetøj, sengerand(selvsyet), klapvogn bliver også fra ny, lidt tøj som gaver...

BRUGT:stort set alt tøj, autostol deles med søster, puslebord, kravlegård lånt af søster, 1 sæt sengetøj, aktivitetstæppe,

Anmeld

12. juli 2011

Frøken J.

MKBP skriver:

Fandt du en ???

Køber en brugt af en herinde Godt nok ikke lige så tyk som jeg havde regnet med, men stadig tykkere end normal!

Anmeld

12. juli 2011

Tennamor

Her er det meget blandet..

Nyt: barnevogn, madrasser, pusletaske, lagener, tøj, ammepude, babytæpper, legetøj, skråstol

Brugt: tøj, sengetøj, legetøj (i meget begrænset mængder), tremmeseng, puslebord, vugge

Klapvogn er endnu ikke købt, så ved ikke om det bliver nyt eller brugt.

Autostolen er lejet hos babysam

Anmeld

12. juli 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Frøken J. skriver:

Køber en brugt af en herinde Godt nok ikke lige så tyk som jeg havde regnet med, men stadig tykkere end normal!

Anmeld

12. juli 2011

132319

Jeg har stemt følgende:

• Ny barnevogn (noget værre skrammel, ville hellere have købt en god brugt Emmaljunga eller Odder)
  • Brugt autostol (lejet i Babysam)
  • Brugt vugge/tremmeseng (begge dele arvet)
  • Ny klapvogn
  • Mest brugt legetøj (arvet) Det eneste nye han havde, var det han fik i gave.
  • Mest brugt tøj (arvet) Stort set alt hans babytøj var arvetøj fra min venindes drenge. Ellers var det nye, det han fik i gave.

Anmeld

12. juli 2011

sbs78

da vi fik vores den første, var meget af vores brugt. Min søster havde en pige som er 2½ år ældre en vores, så der fra fik vi rigtig meget. Barnevogn, tremmeseng, puslebord, klapvogn, legetøj og tøj. Vi købte også noget nyt. Da vi fik vores nr 2 købte vi ny barnevogn og den har vi også brugt til vores nr 3. Købte ny klapvoge her til nr 3. 

Anmeld

12. juli 2011

JustinsMoar

Barnevogn, klapvogn, autostol og tremmeseng.
Alt var nyt!

Køber hovedsageligt fra nyt..

Jeg køber ikke brugt tøj på nettet, nogle ved godt hvorfor... ()
Tilgengæld har vi arvet en masse tøj fra min storebror!

Legetøj er købt eller arvet..

Anmeld

12. juli 2011

RiUL

Vi har købt alt fra nyt Selvom vi sikkert sagtens kunne ha fundet en fin brugt barnevogn osv. Men vi har tilgengæld heller ikke købt de dyreste ting. Og jeg har det egentlig bedst med at alle tingene er helt nye

Loppemarkeder og genbrugstøj har aldrig rigtig været mig

Anmeld

12. juli 2011

Anne85

Alt vores var nyt ved den første - ikke fordi vi ikke ønskede brugt - men når man er den første i søskendeflokken der får børn - og den første af alle vennerne så er der ikke rigtig nogen man kan arve af  Til nr. 2 har vi selvfølgelig genbrugt barnevogn, klapvogn, puslebord osv til nr to - men har faktisk købt en "ny" (ny for os) brugt vugge til lillesøster da vi kun havde tremmesengen til storebror og det var jeg lidt træt af - har også købt nyt tøj og lidt nyt legetøj og andre småting. Har til nr. to arvet lidt tøsetøj af en veninde og det er jo SKØNT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.