Brugt VS nyt - babyudstyr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad var brugt, og hvad var nyt af disse ting (1. barn)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.402 visninger
42 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juli 2011

Mor Christa

Godaften I kære damer
Jeg sad bare lige og funderede over... Gad vide hvordan det fordeler sig herinde i forhold til, om I brugte/bruger nyt eller brugt babyudstyr? (Her tænker jeg ikke på, hvis I har flere børn, da man jo nemt kan "arve" fra storebror/storesøster) .. Derfor:
Til jeres første barn, hvad var så brugt og hvad var nyt af disse ting??
Multipler choice + anonyme svar tilladt

Kom gerne med kommentarer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

henh01

Hej

Til min store var ALT nyt... Så vidt jeg husker var internet ikke noget man som sådan brugte til køb og salg for 7 år siden - jeg gjorde ikke i hvert fald

Men til min den lille på 8 mdr er meget af det brugt. En fantastisk måde at få billige kvalitetsting.. Dog køber jeg ikke brugt tøj og legetøj.

Anmeld

11. juli 2011

Isabella_mor

brugt : barnevogn, træmmeseng, vugge, lidt tøj, puslebord.

Nyt..: lidt mere tøj, legetøj. sengetøj. bamser. dyne. tæpper. bøger. osv.

Anmeld

11. juli 2011

AndreasMor84

Vores er meget blandet.. vi har ny barnevogn og autostol samt dyner, lagner, madrasser, puslehynde, fluenet, sengerand mm., men brugt tremmeseng, legetøj og tøj indtil videre

Anmeld

11. juli 2011

musse1

her var alt nyt, men det har det faktisk været til alle vores børn, er vist lige puslebordet vi har genbrugt til de andre + den ene tremmeseng.

Anmeld

11. juli 2011

twinny

Vores er ny barnevogn, tremmeseng, puslebord og rigtig meget tøj og en del legetøj...

Brugt lidt tøj og lidt legetøj..

Anmeld

11. juli 2011

Mor Christa

henh01 skriver:

Hej

Til min store var ALT nyt... Så vidt jeg husker var internet ikke noget man som sådan brugte til køb og salg for 7 år siden - jeg gjorde ikke i hvert fald

Men til min den lille på 8 mdr er meget af det brugt. En fantastisk måde at få billige kvalitetsting.. Dog køber jeg ikke brugt tøj og legetøj.

Jaa det er ret smart - billigt og fint (for det meste )
Vi har en familievugge og tremmeseng i vores familie - ret sødt faktisk, så det bruger vi til vores søn nu.. Vi fik også en god brugt autostol (den helt lille autostol) og så en brugt fin barnevogn.. Elelrs er resten nyt
Jeg kan sagtens finde på at købe brugt tøj til bassemanden .. Hvis det er i god stand. Det er nemlig en super billig måde at gøre det på :0) ..

Anmeld

11. juli 2011

Mor Christa

isabellamor skriver:

brugt : barnevogn, træmmeseng, vugge, lidt tøj, puslebord.

Nyt..: lidt mere tøj, legetøj. sengetøj. bamser. dyne. tæpper. bøger. osv.

Det er meget dewt samme som herhjemme hehe..

Anmeld

11. juli 2011

Mor Christa

musse1 skriver:

her var alt nyt, men det har det faktisk været til alle vores børn, er vist lige puslebordet vi har genbrugt til de andre + den ene tremmeseng.

Puuhaa. Synes bare det kan være SÅ dyrt med alt nyt :O er glad for, at vi ikke skule ud og invistere i ALT.. heldigvis har vi familievugge og tremmeseng, så det skulle vi ikke invistere i.. Og puslebord købte jeg brugt til 200 kroner hihi .. Men ja.. Babyudstyr kan bare være sååå dyrt :O

Anmeld

11. juli 2011

musse1

MissChrista skriver:

Puuhaa. Synes bare det kan være SÅ dyrt med alt nyt :O er glad for, at vi ikke skule ud og invistere i ALT.. heldigvis har vi familievugge og tremmeseng, så det skulle vi ikke invistere i.. Og puslebord købte jeg brugt til 200 kroner hihi .. Men ja.. Babyudstyr kan bare være sååå dyrt :O

det er rigtigt, det er rigtigt dyrt med alt det babyudstyr og tøj. så nogle gange må man lige vælge og priotere, så går det også an på hvad holdning man har .

jeg kan godt forstå, dem som køber noget brugt, til deres børn, for der er mange penge at spare, kan bare ik få mig selv til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.