Brugt VS nyt - babyudstyr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

raca

den første fik ny barnevogn og autostol.. + dyner og madresser og bleer 

resten var brugt. mest arvet så ganske gratis...

nr 2 købte vi lidt tøj til.. og en slygevugge hun var ofte i blåt men hun var ligeglad.. og ellers arvede i en masse lyserødt tøj til hende jeg kunne mikse med det blå med...bleerne var så arvede fra storebror

træmmeseng har de først fået når behovet opstod.. dvs omkring 18 mdr.. intil da har de bare sovet i et hjørne af hvores familie seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

mortilnoahogmelina

HEr har vi købt alt nyt ..

Vi fik lidt brugt tøj og 2 sæt sengetøj ..
Men til næste barn vil jeg helt sikkert genbruge det Vi har .
Jeg har købt neutral i alt og jeg har købt det jeg mener vil holde til to børn , Emmaljunga barnevogn og klapvogn .
En robust seng osv .

Men jeg forstår udemærket folk køber brugt ingen kritik der , jeg har bare altid fra barn af sagt den dag jeg skal have et barn skal alt være nyt første gang og det har det os været .
Min mor har dog været sød til at give lidt til nogen af de store poster . OG en del tøj og små ting .
JEg selv arbejder i legetøjs butik så får gode rabatter

Anmeld

12. juli 2011

SHERO

NYT: barnevogn, madrasser, lidt tøj, puslebord, kravlegård, vugge.

Brugt: klapvogn, barnevogn (ekstra), tremmeseng, børne sæt (stole, bænk og bord) en masse tøj, autostole

Anmeld

12. juli 2011

2babygirls

MissChrista skriver:

Godaften I kære damer
Jeg sad bare lige og funderede over... Gad vide hvordan det fordeler sig herinde i forhold til, om I brugte/bruger nyt eller brugt babyudstyr? (Her tænker jeg ikke på, hvis I har flere børn, da man jo nemt kan "arve" fra storebror/storesøster) .. Derfor:
Til jeres første barn, hvad var så brugt og hvad var nyt af disse ting??
Multipler choice + anonyme svar tilladt

Kom gerne med kommentarer

ALT var nyt!!!!
Er fra en stor søskendeflok, så HAR fået nok brugt for nu i mit liv.

Anmeld

12. juli 2011

Carl-Emil's mor

MissChrista skriver:

Godaften I kære damer
Jeg sad bare lige og funderede over... Gad vide hvordan det fordeler sig herinde i forhold til, om I brugte/bruger nyt eller brugt babyudstyr? (Her tænker jeg ikke på, hvis I har flere børn, da man jo nemt kan "arve" fra storebror/storesøster) .. Derfor:
Til jeres første barn, hvad var så brugt og hvad var nyt af disse ting??
Multipler choice + anonyme svar tilladt

Kom gerne med kommentarer

Det hele er nyt undtagen 10 bodyer i alt, men ellers er alt nyt 

Anmeld

12. juli 2011

L.J.L

Stort set alt købte vi brugt, på nær tremmesengen en smule legetøj og lidt af hans tøj. Og vi køber stadig brugt. Har haft 4 brugte vogne og 2 brugte autostole indtil videre

Anmeld

12. juli 2011

Fenja09

Vi har blandet det hele og priorteret hvad vi allerhelst ville have fra ny så det er blevet til nyt: barnevogn, autostol, madrasser, dyner, sengelinned, en del tøj, sengerand, og andre småting. Brugt: puslebord, tremmeseng, vugge (arv), tøj i massevis, legetøj m.m

/Fenja

Anmeld

12. juli 2011

mortilflere

brugt oxo til hold nr to hvilke var meget nem,ete for syv år siden

Anmeld

12. juli 2011

NinaNymannMadsen

uh vi fik meget brugt da vi simpelthen ikk havde råd til nyt. tøj og legetøj havde vi mest nyt af men barnevogn,tremmeseng,klapvogn, den første autostol, var brugt da vi fik det.

tremmesengen var fra jeg selv var lille så over 21 år gammel da den også var brugt til 4 børn før mig.

Anmeld

12. juli 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Frøken J. skriver:

Nyt: Barnevogn, autostol, madrasser og div. småting + noget tøj
Brugt: Tremmeseng, puslebord, sengerand og en masse tøj + andre småting  

Fandt du en ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.