Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har lige målt den: 4 cm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
_-Kathrine-_ skriver: Bor du i Århus, for så er der jo skumhuset nede i latinerkvarteret... Der gik vi ned da vi skulle have en madras til vores kravlegård! Ellers har jeg en hvid sengerand i ca 5 cm tykt skum, som vi købte i babysam... Den har kun stået i Villads's seng inden han kom i den, men så fandt jeg en anden sengerand jeg hellere ville ha....! Den må du gerne købe, hvis du ikke kan finde en Kathrine
Bor du i Århus, for så er der jo skumhuset nede i latinerkvarteret... Der gik vi ned da vi skulle have en madras til vores kravlegård!
Ellers har jeg en hvid sengerand i ca 5 cm tykt skum, som vi købte i babysam... Den har kun stået i Villads's seng inden han kom i den, men så fandt jeg en anden sengerand jeg hellere ville ha....!
Den må du gerne købe, hvis du ikke kan finde en
Kathrine
Tak for tippet! De har vidst en rimelig billig en til 159. Tror du den er god nok til at dække hele vejen rundt om en tremmeseng? Altså én madras? Skærer den self. op
Hvordan ser betrækket ud på den du sælger?
Frøken J. skriver: Tak for tippet! De har vidst en rimelig billig en til 159. Tror du den er god nok til at dække hele vejen rundt om en tremmeseng? Altså én madras? Skærer den self. op Hvordan ser betrækket ud på den du sælger?
Jamen det kommer jo self. an på hvor lang den er... ellers kan man lave 2 stk....
Den er bare ganske alm hvid.... og består af 2 stk...
Kan mms'e et billede af den, hvis det er?
_-Kathrine-_ skriver: Kan mms'e et billede af den, hvis det er?
Jeg skal lige høre først hvad du vil have for den
Frøken J. skriver: Jeg skal lige høre først hvad du vil have for den
250....
_-Kathrine-_ skriver: 250....
Bob bob, den skal jeg lige tygge på.. Hvor bor du henne af?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128