Tak for det! Og jege r slet ikke sart, når det kommer til genbrug og brugte ting. Jeg tror lige jeg vil kaste et blik ind i butikken i morgen i Århus. Hvordan er deres priser på ting?
Det er den i Århus jeg selv har handlet i. Og det er altså billigt og godt nok til at jeg var villig til at køre helt fra Vejen! 
Tøjet er rigtig fint. Meget med mærkevarer osv. Så fx en Levis nederdel til 50 kr. Sådan noget som alm tøj uden mærkevarer så er det nok ca 5-20 kr pr del. Og så har de poser med tøj fx en hel pose body'er til 50 kr. Sådan nogen som Lamaze ca 20 kr. Men de har alt muligt forskelligt.
Det virkelig trick er at falde i snak med de flinke damer og få lov at komme ud og rode i det de har i baglokalet som endnu ikke er pakket ud. Fandt voksipose, ligesom ny til 50 kr fx
Jeg tror nok at jeg gav 50 kr for Amandas sengerand derinde. Hendes er med skumgummi i, men ikke ekstra tyk eller noget. Hvis jeg var dig ville jeg sagtens turde bare købe en alm. hvis de ikke har en tykkere. Det bliver en fin hule alligevel
Anmeld