Tyk sengerand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

bullerbassen

Frøken J. skriver:

Men det er også derfor jeg ville have en tyk sengerand For at lave det småt. Og så med sengehimmel, en ekstra dyne i siden. nogle bamser i fodenden og sådan.. Iih det er besværligt Det er også bare fordi, at vi stort set ikke mangler noget mere, men jeg synes hængepartierne koster lidt. Fx madras til tremmeseng og lift

Åh ja kender det godt - alle de små ting man ikke tænker over

Koster mere end man aner ....

Det er også en god ide med sengen - det skal nok blive fint. Du må se om du ikke kan finde en billig skum madras . Du kan bruge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Frøken J.

Amandas-mor skriver:

Det er den i Århus jeg selv har handlet i. Og det er altså billigt og godt nok til at jeg var villig til at køre helt fra Vejen!

Tøjet er rigtig fint. Meget med mærkevarer osv. Så fx en Levis nederdel til 50 kr. Sådan noget som alm tøj uden mærkevarer så er det nok ca 5-20 kr pr del. Og så har de poser med tøj fx en hel pose body'er til 50 kr. Sådan nogen som Lamaze ca 20 kr. Men de har alt muligt forskelligt.

Det virkelig trick er at falde i snak med de flinke damer og få lov at komme ud og rode i det de har i baglokalet som endnu ikke er pakket ud. Fandt voksipose, ligesom ny til 50 kr fx

Jeg tror nok at jeg gav 50 kr for Amandas sengerand derinde. Hendes er med skumgummi i, men ikke ekstra tyk eller noget. Hvis jeg var dig ville jeg sagtens turde bare købe en alm. hvis de ikke har en tykkere. Det bliver en fin hule alligevel  

Ej hvor nice! Jeg ser ind i morgen Tak for det!

Anmeld

10. juli 2011

Frøken J.

Amandas-mor skriver:

Det er den i Århus jeg selv har handlet i. Og det er altså billigt og godt nok til at jeg var villig til at køre helt fra Vejen!

Tøjet er rigtig fint. Meget med mærkevarer osv. Så fx en Levis nederdel til 50 kr. Sådan noget som alm tøj uden mærkevarer så er det nok ca 5-20 kr pr del. Og så har de poser med tøj fx en hel pose body'er til 50 kr. Sådan nogen som Lamaze ca 20 kr. Men de har alt muligt forskelligt.

Det virkelig trick er at falde i snak med de flinke damer og få lov at komme ud og rode i det de har i baglokalet som endnu ikke er pakket ud. Fandt voksipose, ligesom ny til 50 kr fx

Jeg tror nok at jeg gav 50 kr for Amandas sengerand derinde. Hendes er med skumgummi i, men ikke ekstra tyk eller noget. Hvis jeg var dig ville jeg sagtens turde bare købe en alm. hvis de ikke har en tykkere. Det bliver en fin hule alligevel  

Lige et tillægsspørgsmål Så du om de havde sengehimle, da du var inde og kigge?

Anmeld

10. juli 2011

Tona

Frøken J. skriver:

Lige et tillægsspørgsmål Så du om de havde sengehimle, da du var inde og kigge?

Hmmm...det kan jeg faktisk ikke rigtig huske...Det ledte jeg nemlig ikke selv efter  (men nu tænker jeg: "men min lille pige skal da også have en sengehimmel!")

Men det er meget lille når man ser butikken, men der er mange skatte alligevel. Baglokalet er nærmest ligeså stort som selve butikken og hvis man går og shopper i noget tid og falder i snak med damerne så kan man nemt snige sig til at komme derud

I øvrigt, så er det også godt at holde øje med opslag i lokalområdet hvor der står "Babybazar" på...der har jeg gjort mange gode handler

Anmeld

10. juli 2011

Frøken J.

Amandas-mor skriver:

Hmmm...det kan jeg faktisk ikke rigtig huske...Det ledte jeg nemlig ikke selv efter  (men nu tænker jeg: "men min lille pige skal da også have en sengehimmel!")

Men det er meget lille når man ser butikken, men der er mange skatte alligevel. Baglokalet er nærmest ligeså stort som selve butikken og hvis man går og shopper i noget tid og falder i snak med damerne så kan man nemt snige sig til at komme derud

I øvrigt, så er det også godt at holde øje med opslag i lokalområdet hvor der står "Babybazar" på...der har jeg gjort mange gode handler

Det vil jeg prøve.. Jeg vil nemlig også spørge dem, hvordan og hvorledes med frivillige de søger til familierådgivningen. Det kunne nemlig godt blive aktuelt for mig, når jeg kommer lidt længere i min uddannelse. Læser psykologi Og frivilligt arbejde er flot på papiret.. Så der kommer jeg jo nok også lidt i snak med dem

Anmeld

10. juli 2011

Tona

Frøken J. skriver:

Det vil jeg prøve.. Jeg vil nemlig også spørge dem, hvordan og hvorledes med frivillige de søger til familierådgivningen. Det kunne nemlig godt blive aktuelt for mig, når jeg kommer lidt længere i min uddannelse. Læser psykologi Og frivilligt arbejde er flot på papiret.. Så der kommer jeg jo nok også lidt i snak med dem

Ja, og de er så flinke

Det er en godt sted at være frivillig tror jeg. Mødrehjælpen gør et rigtig vigtigt og godt stykke arbejde

Anmeld

10. juli 2011

Frøken J.

Amandas-mor skriver:

Ja, og de er så flinke

Det er en godt sted at være frivillig tror jeg. Mødrehjælpen gør et rigtig vigtigt og godt stykke arbejde

Det synes jeg også Det kunne jeg rigtig godt tænke mig at støtte op om

Anmeld

10. juli 2011

Tona

Det synes jeg også Det kunne jeg rigtig godt tænke mig at støtte op om

Du må meget gerne skrive om du fandt en sengerand du kunne bruge...kunne være dejligt hvis det lykkedes for dig

Anmeld

10. juli 2011

Frøken J.

Amandas-mor skriver:

Du må meget gerne skrive om du fandt en sengerand du kunne bruge...kunne være dejligt hvis det lykkedes for dig

Det skal jeg nok! Om ikke andet kan jeg sikkert finde noget andet af de vi mangler

Anmeld

10. juli 2011

_-Kathrine-_

Bor du i Århus, for så er der jo skumhuset nede i latinerkvarteret... Der gik vi ned da vi skulle have en madras til vores kravlegård!

Ellers har jeg en hvid sengerand i ca 5 cm tykt skum, som vi købte i babysam... Den har kun stået i Villads's seng inden han kom i den, men så fandt jeg en anden sengerand jeg hellere ville ha....!

Den må du gerne købe, hvis du ikke kan finde en

Kathrine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.