Tyk sengerand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.143 visninger
37 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Frøken J.

Jf. Maybebaby's debat om hvor de skal sove de første 6 mdr. de små, synes jeg det lyder som en rigtig god idé at vende hende til tremmesengen med det samme, hvis vi gør den rigtig hyggelig huleagtig. Men så skal jeg jo bruge/lave en rigtig tyk sengerand til tremmesengen - Vi har ikke vugge, bare tremmeseng. Hvor køber man sådan noget billigt? Eller er det nemt at lave selv? Igen, gerne billigt SKal gerne indrømme, at jeg ikke ligefrem er gør-det-selv kvinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

nvm

Frøken J. skriver:

Jf. Maybebaby's debat om hvor de skal sove de første 6 mdr. de små, synes jeg det lyder som en rigtig god idé at vende hende til tremmesengen med det samme, hvis vi gør den rigtig hyggelig huleagtig. Men så skal jeg jo bruge/lave en rigtig tyk sengerand til tremmesengen - Vi har ikke vugge, bare tremmeseng. Hvor køber man sådan noget billigt? Eller er det nemt at lave selv? Igen, gerne billigt SKal gerne indrømme, at jeg ikke ligefrem er gør-det-selv kvinde 

jeg fandt en skøn en til 399 mener jeg.. det mindste jeg har set dem til er til 299

Anmeld

10. juli 2011

Frøken J.

nvm skriver:

jeg fandt en skøn en til 399 mener jeg.. det mindste jeg har set dem til er til 299

Hvorhenne og hvor tykke? Altså den skal jo være meget tykkere end en almindelig sengerand

Anmeld

10. juli 2011

henh01

jeg lavede det selv.. En tyk skummadras og et lagen og bum. jeg sparede lige 500 kr som de koster i min lokale og tingene havde jeg herhjemme i forvejen

Anmeld

10. juli 2011

Julieogbaby

Sebra og Smallstuff laver nogle af de største, dog til omkring 500 kr. Ved godt det ikke er billigt, men du kan måske finde en brugt.

God jagt

Anmeld

10. juli 2011

nvm

Frøken J. skriver:

Hvorhenne og hvor tykke? Altså den skal jo være meget tykkere end en almindelig sengerand

den er tykker end normalt. og kan stå selv

kige på barnevognshuset.dk

Anmeld

10. juli 2011

Frøken J.

henh01 skriver:

jeg lavede det selv.. En tyk skummadras og et lagen og bum. jeg sparede lige 500 kr som de koster i min lokale og tingene havde jeg herhjemme i forvejen

Jeg sad bare og kiggede på skummadrasser på jysk's hjemmeside, og der koster én 200 kroner, med en tykkelse på 7 cm. Men er det tykt nok? For jeg tænker alligevel, at når man så også skal have stof og sådan, så render det jo op alligevel

Anmeld

10. juli 2011

Frøken J.

Julieogbaby skriver:

Sebra og Smallstuff laver nogle af de største, dog til omkring 500 kr. Ved godt det ikke er billigt, men du kan måske finde en brugt.

God jagt

Ja, det er lige i overkanten Tror lige jeg vil prøve at se på alternative løsninger. Hehe! Men tak

Anmeld

10. juli 2011

bullerbassen

Jeg har lavet Silas selv - købte hobby skum i jysk syede et betræk.

Den er ca 3 cm tyk - der er jo også den der er endnu tykkere en sengeforminsker.

Ellers kan man jo sætte liften i sengen det første stykke tid - det brugte vi ...

Anmeld

10. juli 2011

henh01

Frøken J. skriver:

Jeg sad bare og kiggede på skummadrasser på jysk's hjemmeside, og der koster én 200 kroner, med en tykkelse på 7 cm. Men er det tykt nok? For jeg tænker alligevel, at når man så også skal have stof og sådan, så render det jo op alligevel

ja det er rigtig nok.. Tror min er de 7 cm og den er tyk nok - det kommer jo på begge sider af sengen så det er reelt 14 cm sengen bliver smallere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.