helt ødelagt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

N&J

Anonym skriver:

Jeg kan sagtens se en masse fornuft i det du skriver... 

-Jeg ved hvad jeg burde gøre, og jeg ved at jeg burde gøre det med det samme for at undgå at få det værre med det hele... er også bange for at han slæber en eller anden ny kæreste med til fødslen hvis han kommer der... er i det hele taget ikke intresseret i at han møder op da jeg ved at jeg ville miste en del a min glæde og koncentration under fødslen, og ville få meget svært ved at lade ham holde det jeg ser som MIT barn, da han ikke ønsker det ..  

Jeg er ikke seksuelt sammen med ham mere, efter jeg fandt ud af alle de her ting, og jeg er blevet tjekket for alle kønssygdomme, venter bare på svar, ved slet ikke hvad jeg gør ved ham hvis han har givet mig noget . ! 

han kommer på besøg idag, og har tænkt mig bare at give ham den kolde skulder, er bare spændt på om jeg er i stand til det...  

Du kan bede om at fødegangen ikke oplyser om hvor du er, så enhver som ringer eller kommer ind og spørger efter dig får at vide at det kan de ikke oplyse om, om du så er der eller ej...

Jeg håber for dig at du finder styrken til at komme videre, eller bare væk fra ham, så du og din lille baby kan starte livet med en frisk start..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.