helt ødelagt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

lollandpigen

Anonym skriver:

der er bestilt tid.. tror ikke at han har været sammen med en luder endnu, men han leder efter en han kan have til når han skal til bangkok. men er self. ikke sikker på at han ikke har været sammen med nogen her i danmark  

han har bare altid sagt at han ikke var til sådan noget .. så er mega ked a det og skuffet over ham.. 

Hvorfor skal han til bangkok?? Arbejde eller ferie???

Ud med ham og find en der fortjerner dig for det gør han ikke.....

Til dig din stakkel.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Anonym trådstarter

lollandpigen skriver:

Hvorfor skal han til bangkok?? Arbejde eller ferie???

Ud med ham og find en der fortjerner dig for det gør han ikke.....

Til dig din stakkel.....

det er vist en blanding.. han har søgt om at komme derhen for sit arbejde .. 

Anmeld

10. juli 2011

KiaKatrine

Anonym skriver:

er glad for at du ikke var ligeså dum som jeg er mht. at stadig ville kysse og have sex med ham :'/

jeg hader ham for det han gør imod mog, og ikke mindst MIT barn.. den bliver jo påvirket a at jeg er så ked a det som jeg er hele tiden.. men ja, måske burde jeg bare pakke mine ting og flytte fra ham med det samme.. det her er for pinefuldt .. men hold nu op hvor gør det altså ondt  

Det har ikke noget med dum at gøre men mere måske man bilder sig selv in at det nok skal gå, men sådan er det ikke altid med det han køn, jeg kan kun sige at man skal bide i det sure æble og komme væk, jo før jo bedre, også skat det æble nok blive sød igen, men alting tager tid.

Også syntes jeg du skal tænke på at du vil være en ekstra god mor og skåne dit barn inde i maven, og du ser frem til et glad og sundt barn
Den bliver mere og mere påvirket på længere du trækker den, jeg har lige haft den samtale med min jordemoder, fordi der er så meget jeg skal have styr på.

Mit barns far er ren ud sagt , ikke klar til at være far. For man kan ikke snakke eller aftale noget som helst med ham, og kunne jeg gøre det om ville jeg da ønske det var med en anden, men så trøster jeg mig selv med, at jeg har selv skabt den og jeg glæder mig til at den kommer, det skal lige siges jeg er 17 når ''klump'' bliver født, eller alt efter om jeg går nogle dage over tid, da jeg er sat til den 28. december 2011 og fylder 18 den 5. januar 2012. Men min alder skal ikke stå mig ud, for kan se jeg er mere moden end dens far, og det bliver da hårdt. Men jeg har selv valgt det. Ville skåne den så meget som muligt, med det til følge jeg får trusler af ham nu, også med at han vil dit og dat med barnet og alt mulig. Men i det jeg har det på sms er der nok ikke så meget og rafle om, og slet ikke hvis der kommer politihold på ham oven i købet.

Så tænk på hvad du mest har lyst til nærmest holde dig selv for ''nar'' og påvirke dit barn.

Eller bide i det sure æble og blive stærkere, og vil få et sundt og rask barn som ikke er så påvirket af det hele, fordi du kan nå og rette op på det hele.

Jeg vil give dig alt den støtte og rådgivning jeg kan, du kan tage imod det eller ej, pga min alder, men vil støtte dig op alt hvad jeg kan. For man ønsker vel kun det bedste for hinanden

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

bla skriver:

Det har ikke noget med dum at gøre men mere måske man bilder sig selv in at det nok skal gå, men sådan er det ikke altid med det han køn, jeg kan kun sige at man skal bide i det sure æble og komme væk, jo før jo bedre, også skat det æble nok blive sød igen, men alting tager tid.

Også syntes jeg du skal tænke på at du vil være en ekstra god mor og skåne dit barn inde i maven, og du ser frem til et glad og sundt barn
Den bliver mere og mere påvirket på længere du trækker den, jeg har lige haft den samtale med min jordemoder, fordi der er så meget jeg skal have styr på.

Mit barns far er ren ud sagt , ikke klar til at være far. For man kan ikke snakke eller aftale noget som helst med ham, og kunne jeg gøre det om ville jeg da ønske det var med en anden, men så trøster jeg mig selv med, at jeg har selv skabt den og jeg glæder mig til at den kommer, det skal lige siges jeg er 17 når ''klump'' bliver født, eller alt efter om jeg går nogle dage over tid, da jeg er sat til den 28. december 2011 og fylder 18 den 5. januar 2012. Men min alder skal ikke stå mig ud, for kan se jeg er mere moden end dens far, og det bliver da hårdt. Men jeg har selv valgt det. Ville skåne den så meget som muligt, med det til følge jeg får trusler af ham nu, også med at han vil dit og dat med barnet og alt mulig. Men i det jeg har det på sms er der nok ikke så meget og rafle om, og slet ikke hvis der kommer politihold på ham oven i købet.

Så tænk på hvad du mest har lyst til nærmest holde dig selv for ''nar'' og påvirke dit barn.

Eller bide i det sure æble og blive stærkere, og vil få et sundt og rask barn som ikke er så påvirket af det hele, fordi du kan nå og rette op på det hele.

Jeg vil give dig alt den støtte og rådgivning jeg kan, du kan tage imod det eller ej, pga min alder, men vil støtte dig op alt hvad jeg kan. For man ønsker vel kun det bedste for hinanden

Det er jeg ked a at høre  

bare der ikke var andre ser stod i den her situation, det er noget rod.. 

Jeg prøver at glæde mig til fødsel og barnet, det er bare meget svært når han hele tiden giver udtryk for at han mener at jeg bliver en dårlig mor, og vil have det ene og det andet med barnet, og så ligepludselig ikke vil alligevel.. vil jo også gerne have at han ændre mening om det hele, og tager os til sig.. men det tror jeg ikke længere på bliver tilfældet.. de trusler jeg får, får jeg kun face to face, han er ret klog og vil ikke have at jeg har noget på ham så der er intet at gøre der.. er også bange for at han så lige pludselig står der når jeg skal føde, og det hele så bare vælter over mig igen .. det gør det jo ikke nemmere.. men vil samtidig gerne kunne sige til mit barn når det bliver ældre og spørger efter sin far, at far var der den dag, og dermed får barnet en fornemmelse af at far altså ikke var helt ligeglad med ham/hende.. syns bare det hele er noget rod lige nu.. men håber self. at det bliver bedre med tiden, tror også mine hormoner spiller en vigtig rolle i det her, har været forelsket i haam siden jeg var 14, og er 20 nu, så det er jo mange års forhold der nu stopper pga. noget så dejligt som et barn, efter at det har overlevet utroskab og lang distance osv. det er mig ubegribeligt  

Anmeld

10. juli 2011

chael

Jonna1979 skriver:

ud med ham og håber dælme du bruger kondom

enig... Håber sørme også TS får beskyttet sig, især når der ligger en lille baby i maven, den skulle nødig blive syg, af noget han slæber med hjem

Til TS, få ham helt væk, helt ud med ham... Og så tag hjem til dine forældre, venner eller hvad ved jeg og få ham helt på astand, uden kontakt i en periode.

får du også lige med på vejen!

*Camilla 28+4

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

enig... Håber sørme også TS får beskyttet sig, især når der ligger en lille baby i maven, den skulle nødig blive syg, af noget han slæber med hjem

Til TS, få ham helt væk, helt ud med ham... Og så tag hjem til dine forældre, venner eller hvad ved jeg og få ham helt på astand, uden kontakt i en periode.

får du også lige med på vejen!

*Camilla 28+4

er slet ikke sammen med ham mere på den måde, ikke efter jeg fandt ud af det med ludere og de mange andre tøser.. 

er blevet testet for ALT hos lægen, så nu venter jeg bare på svar.. 

rejser også om en måned.. så er han meget langt væk fra mig.. og håber det får sat gang i min fornuft en gang for alle.. for lige pt. er jeg styret af de føelser jeg stadig har for ham. 

Anmeld

10. juli 2011

Mama2980

Du skal være mor, og derfor er dit job fremover at sætte dit barn i første række. Derfor må du bide i det sure æble og gøre hvad der er bedst for dit barn - i denne situation er det at få den mand ud af dit/jeres liv.

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Mama2980 skriver:

Du skal være mor, og derfor er dit job fremover at sætte dit barn i første række. Derfor må du bide i det sure æble og gøre hvad der er bedst for dit barn - i denne situation er det at få den mand ud af dit/jeres liv.

det ved jeg, det bare meget svært at gøre alvor af det syns jeg .. :/

Anmeld

11. juli 2011

N&J

Anonym skriver:

jeg er helt ødelagt, jeg går stadig og ønsker at x'en og jeg finder sammen igen.. da vi venter et barn sammen, men igen, og igen, bliver det håb han bygger op slået til jorden, andre piger, ludere, osv. smadre de håb jeg har... det der gør mest ondt er for mit vedkommende at han kigger så meget efter en eskortpige(staves) til når han skal til bangkok . syns ikke om mænd der bruger kvinder på den måde og mister mere og mere respekten for ham..

hvordan kan mænd få sig selv til sådan noget ??! han siger gang på gang at han elsker mig, vi har stadig sex (dum som jeg er) kysser stadig holder stadig i hånden  . jeg er bare så forvirret over hans mange signaler om 1000 forskellige ting ! 

har lige fundet ud af det med luderene, og har mest lyst til at pakke alle hans ting ned og skifte låsen ud .. ! er så rasende, men samtigtig helt vild ked a det .. elsker jo stadig den idiot ! og det begynder at irretere mig .. hvorfor kan jeg ikke bare kommer videre. !? det må da kunne lade sig gøre at begynde at hade ham for at have været mig utro, forladt mig og kommende barn, lede efter ludere, osv. ! er rasende ! kan slet ikke beskrive det med ord.. ! 

er der ikke nogen der har nogen gode råd til hvordan jeg kan slippe ham helt ? det må da kunne lade sig gøre.. ? jeg hader mig selv for at blive i den her situation, men ved ikke hvad jeg ellers skal gøre ?!

Prøv og tænk hvis det var din datter der stod hvor du stod nu, fortalte de ing du fortalte nu, hvilket råd havde du givet hende?

Jeg forstår godt du har svært ved at slukke for følelserne, især når du er gravid, men ærlig talt så er du stadig seksuelt sammen med ham, og derved godtager du også hvad han siger og gør, ville det være i orden og godt nok for din egen datter, og hvis du får en dreng, hvordan ville du så have det med at han behandlede en pige sådan??

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Prøv og tænk hvis det var din datter der stod hvor du stod nu, fortalte de ing du fortalte nu, hvilket råd havde du givet hende?

Jeg forstår godt du har svært ved at slukke for følelserne, især når du er gravid, men ærlig talt så er du stadig seksuelt sammen med ham, og derved godtager du også hvad han siger og gør, ville det være i orden og godt nok for din egen datter, og hvis du får en dreng, hvordan ville du så have det med at han behandlede en pige sådan??

Jeg kan sagtens se en masse fornuft i det du skriver... 

-Jeg ved hvad jeg burde gøre, og jeg ved at jeg burde gøre det med det samme for at undgå at få det værre med det hele... er også bange for at han slæber en eller anden ny kæreste med til fødslen hvis han kommer der... er i det hele taget ikke intresseret i at han møder op da jeg ved at jeg ville miste en del a min glæde og koncentration under fødslen, og ville få meget svært ved at lade ham holde det jeg ser som MIT barn, da han ikke ønsker det ..  

Jeg er ikke seksuelt sammen med ham mere, efter jeg fandt ud af alle de her ting, og jeg er blevet tjekket for alle kønssygdomme, venter bare på svar, ved slet ikke hvad jeg gør ved ham hvis han har givet mig noget . ! 

han kommer på besøg idag, og har tænkt mig bare at give ham den kolde skulder, er bare spændt på om jeg er i stand til det...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.