Anonym skriver:
er glad for at du ikke var ligeså dum som jeg er mht. at stadig ville kysse og have sex med ham :'/
jeg hader ham for det han gør imod mog, og ikke mindst MIT barn.. den bliver jo påvirket a at jeg er så ked a det som jeg er hele tiden.. men ja, måske burde jeg bare pakke mine ting og flytte fra ham med det samme.. det her er for pinefuldt .. men hold nu op hvor gør det altså ondt
Det har ikke noget med dum at gøre men mere måske man bilder sig selv in at det nok skal gå, men sådan er det ikke altid med det han køn, jeg kan kun sige at man skal bide i det sure æble og komme væk, jo før jo bedre, også skat det æble nok blive sød igen, men alting tager tid.
Også syntes jeg du skal tænke på at du vil være en ekstra god mor og skåne dit barn inde i maven, og du ser frem til et glad og sundt barn
Den bliver mere og mere påvirket på længere du trækker den, jeg har lige haft den samtale med min jordemoder, fordi der er så meget jeg skal have styr på.
Mit barns far er ren ud sagt , ikke klar til at være far. For man kan ikke snakke eller aftale noget som helst med ham, og kunne jeg gøre det om ville jeg da ønske det var med en anden, men så trøster jeg mig selv med, at jeg har selv skabt den og jeg glæder mig til at den kommer, det skal lige siges jeg er 17 når ''klump'' bliver født, eller alt efter om jeg går nogle dage over tid, da jeg er sat til den 28. december 2011 og fylder 18 den 5. januar 2012. Men min alder skal ikke stå mig ud, for kan se jeg er mere moden end dens far, og det bliver da hårdt. Men jeg har selv valgt det. Ville skåne den så meget som muligt, med det til følge jeg får trusler af ham nu, også med at han vil dit og dat med barnet og alt mulig. Men i det jeg har det på sms er der nok ikke så meget og rafle om, og slet ikke hvis der kommer politihold på ham oven i købet.
Så tænk på hvad du mest har lyst til nærmest holde dig selv for ''nar'' og påvirke dit barn.
Eller bide i det sure æble og blive stærkere, og vil få et sundt og rask barn som ikke er så påvirket af det hele, fordi du kan nå og rette op på det hele.
Jeg vil give dig alt den støtte og rådgivning jeg kan, du kan tage imod det eller ej, pga min alder, men vil støtte dig op alt hvad jeg kan. For man ønsker vel kun det bedste for hinanden