Anonym skriver:
jeg er helt ødelagt, jeg går stadig og ønsker at x'en og jeg finder sammen igen.. da vi venter et barn sammen, men igen, og igen, bliver det håb han bygger op slået til jorden, andre piger, ludere, osv. smadre de håb jeg har... det der gør mest ondt er for mit vedkommende at han kigger så meget efter en eskortpige(staves) til når han skal til bangkok . syns ikke om mænd der bruger kvinder på den måde
og mister mere og mere respekten for ham..
hvordan kan mænd få sig selv til sådan noget ??! han siger gang på gang at han elsker mig, vi har stadig sex (dum som jeg er) kysser stadig holder stadig i hånden . jeg er bare så forvirret over hans mange signaler om 1000 forskellige ting !
har lige fundet ud af det med luderene, og har mest lyst til at pakke alle hans ting ned og skifte låsen ud .. ! er så rasende, men samtigtig helt vild ked a det .. elsker jo stadig den idiot ! og det begynder at irretere mig .. hvorfor kan jeg ikke bare kommer videre. !? det må da kunne lade sig gøre at begynde at hade ham for at have været mig utro, forladt mig og kommende barn, lede efter ludere, osv. ! er rasende ! kan slet ikke beskrive det med ord.. !
er der ikke nogen der har nogen gode råd til hvordan jeg kan slippe ham helt ? det må da kunne lade sig gøre.. ? jeg hader mig selv for at blive i den her situation, men ved ikke hvad jeg ellers skal gøre ?!

Har lige været det igennem selv, jeg ville dog ikke have sex og kysse.
´Det var så bare lige omvendt, jeg pakkede mine ting og skred, da lejligheden stod i hans navn, jeg fik så den ene dag svine beskeder og den anden dag åhh skatte jeg savner dig. Men gav ham den kolde skulre, da jeg vil have en roligt barn, da den ikke skal blive alt for påvirket af det hele.
Han har så siden hen stukket mig den ene løgn efter den anden, og har alle mulige beskeder fra ham, fordi han vil søge fuld forældremyndighed, men det kan han nok ikke få da jeg har beskeder fra trusler, og selvmords beskeder fra ham.
Han er fundet sammen med en ny, stakkels hende, så er det nok hendes tur til at blive slået når det koger over for ham. Når han har fået nok trøst der fra.
Mit råd er at pakke hans ting og give ham den kolde skuldre, det er svært men det er for dit eget og ikke mindst dit barns skyld, den bliver mere påvirket end du tror.