helt ødelagt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Søde pigebarn, du skriver det jo lige selv...... HVIS BARE HAN KUNNE VÆRE EN ANDEN END DEN HAN EGENTLIG ER...... (Måske han VAR anderledes da i mødtes for 6 år siden, men du siger jo selv at det ikke er den han er mere..)

Du er nødt til at forholde dig til virkeligheden.

Jeg håber du får modet til at slå øjene op og give slip, for du elsker ikke den han ER, men den han VAR.

Ingen andre kan hjælpe dig end dig selv. Først når du indser hvad du lever i og med er du klar til at komme videre.

Hvis du virkelig ønsker at blive i forholdet og kæmpe for det, så virkelig alt held og lykke og jeg håber virkelig det lykkes for dig/ jer. (For jeg mener IKKE at man bare skal gå fra hinanden fordi det er det nemmeste, man SKAL kæmpe, til en VIS GRAD). MEN husk på DU kan IKKE ændre ham.

Han er den han er og det hjælper ikke noget at sidde om 10 år og græde og sige: Det er også HANS skyld at jeg ikke er lykkelig/ er blevet smittet med eks. H.I.V. fordi du kendte til virkeligheden og den valgte du at acceptere.

Jeg synes det ser ud som om du rent faktisk SKRIVER det rationelle; jeg skal gå fra ham. Men dit hjerte siger: Ej han ændre sig nok, bliv hos ham!.. Men søde, hvis DU ikke er til åbne forhold hvor man har sex med andre mennesker, så forstår jeg virklig ikke hvordan du kan se en fremtid med manden.... Jeg forstår ikke du skriver hvordan du kan se dig/ jer lykkelige om 10 år?...

HVORDAN skal han vise at han "er det" værd? beskriv. Hvad er det du er forelsket i ved ham? helt konkret? Hvad er det der gør at du ser dig selv lykkelig hvis du bliver sammen med ham?

ved det godt, det bare lige det med at få gjort noget ud af det ..  

og ja, ville ønske han var den han engang var.. og ja, jeg kan ikke ændre på hvem han er.. men det svært at få gjort alvor ud af snakken om at det er HELT slut  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Anonym trådstarter

Mka skriver:

Åhh jeg bliver helt ked når jeg læser dit indlæg.

Du har elsker den mand, og håber på en rigtig familie, men altså nogle gange skal man altså prøve at tænke klart. Man ( de fleste) kan ikke bare ændre sig, hvis man ikke virkelig vil.

Din x har en helt forkert forhold til kvinder, han må have en anderledes lyst til sex, måske en lyst han er så flov over at han bliver "nød" til at bruge luder.

Du skal være sej, få ham ud at dit liv, tænk på at du skal give dit barn det bedste i verden, og det kan man altså ikke hvis du skal gå og være ked hele tiden. Jeg mener ikke at du kan finde en bedre undskyldning for at holde dig væk fra ham DIT BARN.

Han ved at han har dig, lige meget hvad han gør, det er da at skide på folk. Selvom at du får et skønt barn, kan du sagtens får et dejligt liv med en anden mand, som vil kysse, kramme og kun elske med dig.

Mange kæmpe knus her fra.

syns bare det er meget svært at tænke klart i denne situation men syns virkelig at jeg prøver .. 

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Puha.. Den "mand" fortjener ikke NOGEN kvindes kærlighed.

Det lader til, at for ham er der ikke noget der hedder respekt, kærlighed og loyalitet overfor andre end ham selv.

Kvinder er en vare man køber sig til. Kæresten er den man kan få gratis sex hos, som gider lave hans mad og gøre rent efter ham. En slags stuepige med sexydelser inkluderet.

Han er ikke engang dine tårer værd.

Alene det at han er utro og har sex med dig, velvidende at han måske smitter jeres barn med noget der kan ende fatalt!

Han har dig i sin magt og det unytter ham.

Det er muligt du elsker ham nu, men spild ikke din tid med at elske en, der ikke elsker dig.

tja, det har du ihvertfald ret i, det har han oveni købet også selv sagt engang i et skænderi.. men ville bare sådan ønske at det ikke behøvede at være s¨dan her.. jeg elsker ham a hele mit hjerte, og er der en anden fyr der lægger an på mig i byen, får jeg kvalme og vil bare væk forstår ikke at jeg har det sådan her .. plejer bare at kunne smide mænd ud hvis de har behandlet mig skidt .. men denne gang, der er jeg på den, kan bare ikke slippe ham selvom at det ville være det bedste- har self. heller aldrig ventet barn med nogen før så det måske homonerne der tager over ? 

ved bare at jeg er møg forvirret - 

Anmeld

8. juli 2011

KiaKatrine

Anonym skriver:

jeg er helt ødelagt, jeg går stadig og ønsker at x'en og jeg finder sammen igen.. da vi venter et barn sammen, men igen, og igen, bliver det håb han bygger op slået til jorden, andre piger, ludere, osv. smadre de håb jeg har... det der gør mest ondt er for mit vedkommende at han kigger så meget efter en eskortpige(staves) til når han skal til bangkok . syns ikke om mænd der bruger kvinder på den måde og mister mere og mere respekten for ham..

hvordan kan mænd få sig selv til sådan noget ??! han siger gang på gang at han elsker mig, vi har stadig sex (dum som jeg er) kysser stadig holder stadig i hånden  . jeg er bare så forvirret over hans mange signaler om 1000 forskellige ting ! 

har lige fundet ud af det med luderene, og har mest lyst til at pakke alle hans ting ned og skifte låsen ud .. ! er så rasende, men samtigtig helt vild ked a det .. elsker jo stadig den idiot ! og det begynder at irretere mig .. hvorfor kan jeg ikke bare kommer videre. !? det må da kunne lade sig gøre at begynde at hade ham for at have været mig utro, forladt mig og kommende barn, lede efter ludere, osv. ! er rasende ! kan slet ikke beskrive det med ord.. ! 

er der ikke nogen der har nogen gode råd til hvordan jeg kan slippe ham helt ? det må da kunne lade sig gøre.. ? jeg hader mig selv for at blive i den her situation, men ved ikke hvad jeg ellers skal gøre ?!

Har lige været det igennem selv, jeg ville dog ikke have sex og kysse.
´Det var så bare lige omvendt, jeg pakkede mine ting og skred, da lejligheden stod i hans navn, jeg fik så den ene dag svine beskeder og den anden dag åhh skatte jeg savner dig. Men gav ham den kolde skulre, da jeg vil have en roligt barn, da den ikke skal blive alt for påvirket af det hele.

Han har så siden hen stukket mig den ene løgn efter den anden, og har alle mulige beskeder fra ham, fordi han vil søge fuld forældremyndighed, men det kan han nok ikke få da jeg har beskeder fra trusler, og selvmords beskeder fra ham.

Han er fundet sammen med en ny, stakkels hende, så er det nok hendes tur til at blive slået når det koger over for ham. Når han har fået nok trøst der fra.

Mit råd er at pakke hans ting og give ham den kolde skuldre, det er svært men det er for dit eget og ikke mindst dit barns skyld, den bliver mere påvirket end du tror.

Anmeld

8. juli 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Det er bestemt også en ekstrem ubehagelig situation, at befinde sig i. I venter et barn sammen og pludselig finder du ud af, at han faktisk er et ret dårligt menneske.

Det er intet andet end sørgerligt.

Desværre er det ofte de rigtig dumme svin, der får magten over en. Den magt kan virkelig være svær at bryde, men hold op hvor bliver man lettet, når man endelig vinder kampen og står på den anden side som en fri kvinde med respekt for sig selv. (En selvrespekt man nok skal arbejde på at få igen, for den har manden snuppet fra en for længst)

Hvorfor skal du ikke have lov til at være lykkelig?

Hvis du skal have en chance for at blive det, skal du i hvert fald væk fra ham her straks. Det kan tage tid, at komme dig over ham. Men beholder du ham vil han gøre resten af dit liv til et helvede. Og nogle måneders lidelse er ingenting i forhold til et helt liv, og du er jo meget ung endnu, så se at få noget positivt i dit liv.
Der er jo ingen tvivl om, at du elsker den mand du ønsker han skal være. Den han er, er ikke værd at elske og hvis du kan overbevise dig selv om det er du nået halvvejs.

Og det er ikke så hårdt at være alenemor, som man ofte tror.
Det er langt hårdere at være mor og samtidigt i et dårligt forhold.
For DET er noget der tapper en for energi.

Held og lykke med dit fremtidige LYKKELIGE liv uden en pervers egotripper.

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

bla skriver:

Har lige været det igennem selv, jeg ville dog ikke have sex og kysse.
´Det var så bare lige omvendt, jeg pakkede mine ting og skred, da lejligheden stod i hans navn, jeg fik så den ene dag svine beskeder og den anden dag åhh skatte jeg savner dig. Men gav ham den kolde skulre, da jeg vil have en roligt barn, da den ikke skal blive alt for påvirket af det hele.

Han har så siden hen stukket mig den ene løgn efter den anden, og har alle mulige beskeder fra ham, fordi han vil søge fuld forældremyndighed, men det kan han nok ikke få da jeg har beskeder fra trusler, og selvmords beskeder fra ham.

Han er fundet sammen med en ny, stakkels hende, så er det nok hendes tur til at blive slået når det koger over for ham. Når han har fået nok trøst der fra.

Mit råd er at pakke hans ting og give ham den kolde skuldre, det er svært men det er for dit eget og ikke mindst dit barns skyld, den bliver mere påvirket end du tror.

er glad for at du ikke var ligeså dum som jeg er mht. at stadig ville kysse og have sex med ham :'/

jeg hader ham for det han gør imod mog, og ikke mindst MIT barn.. den bliver jo påvirket a at jeg er så ked a det som jeg er hele tiden.. men ja, måske burde jeg bare pakke mine ting og flytte fra ham med det samme.. det her er for pinefuldt .. men hold nu op hvor gør det altså ondt  

Anmeld

8. juli 2011

eElak

Luna F. skriver:

Øv sikke en situation du står i  

Når du elsker ham så højt stadig så tror jeg ikke der er nogen nem måde at gøre det på. Du er bare nødt til at tage beslutningen om at kyle ham ud . Det bliver mega hårdt bagefter, men du skal jo nok komme over det, du har jo dit barn at glæde dig over. Når han er sådan en idiot, så er han virkelig ikke bekymringerne værd. 

Så det er noget med at sige til dig selv NU er det slut, NU gør jeg det. For jo længere du trækker den, jo sværere bliver det. 

Håber det lykkes for dig , du skal nok komme ovenpå igen . Du får lige en med på vejen . 

Lige præcis.. tag springet og kyl stodderen ud!!!! 

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Lige præcis.. tag springet og kyl stodderen ud!!!! 

det vil jeg også helst ... 

- Men ved slet ikke hvor jeg skal starte med at pakke ting ned og sådan noget, tror næsten det er nemmere at pakke mit eget og så bare skride .. 

men svært når vi venter barn sammen . 

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Det er bestemt også en ekstrem ubehagelig situation, at befinde sig i. I venter et barn sammen og pludselig finder du ud af, at han faktisk er et ret dårligt menneske.

Det er intet andet end sørgerligt.

Desværre er det ofte de rigtig dumme svin, der får magten over en. Den magt kan virkelig være svær at bryde, men hold op hvor bliver man lettet, når man endelig vinder kampen og står på den anden side som en fri kvinde med respekt for sig selv. (En selvrespekt man nok skal arbejde på at få igen, for den har manden snuppet fra en for længst)

Hvorfor skal du ikke have lov til at være lykkelig?

Hvis du skal have en chance for at blive det, skal du i hvert fald væk fra ham her straks. Det kan tage tid, at komme dig over ham. Men beholder du ham vil han gøre resten af dit liv til et helvede. Og nogle måneders lidelse er ingenting i forhold til et helt liv, og du er jo meget ung endnu, så se at få noget positivt i dit liv.
Der er jo ingen tvivl om, at du elsker den mand du ønsker han skal være. Den han er, er ikke værd at elske og hvis du kan overbevise dig selv om det er du nået halvvejs.

Og det er ikke så hårdt at være alenemor, som man ofte tror.
Det er langt hårdere at være mor og samtidigt i et dårligt forhold.
For DET er noget der tapper en for energi.

Held og lykke med dit fremtidige LYKKELIGE liv uden en pervers egotripper.

problematikken ligger jo nemlig fra min side i det faktum at vi skal have et ban sammen .. tror også det er med til at ville have ham og ingen andre så meget  

Anmeld

9. juli 2011

Maise

Sødeste dig, jeg kan fortælle dig pr. erfaring at det ændrer sig ikke. Måtte selv gå fra et forhold for 9 år siden da han var frygtelig pigeglad selv om jeg var blind af kærlighed og han stadig ville have mig. Jeg meget glad for min beslutning idag og ikke mindst den dejlige kæreste jeg har nu og vores barn. Tag beslutningen, han kan ende med at slæbe AIDS med hjem en dag fra bankok eller andre steder og så er det altså ligesom for sent. Ved det er svært, find nogen der kan støtte dig hele vejen så du ikke falder i igen. ønsker dig det bedste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.