Nu spørger du jo selv...
Jeg ville aldrig, aldrig, aldrig gå tilbage til et forhold, som ikke har fungeret tidligere (man bliver klog af sine fejltagelser).
Jeg tror desværre det er meget sjældent at de samme problemer ikke kommer krybende ind i hverdagen som tiden går. At han så imellemtiden havde hevet mig i statsforvaltningen og var kommet i fængsel .... hmmm det hjælper ikke ligefrem på hans ridder status.
Jeg ville ikke gøre noget fordi min mor stillede ultimatumer. Men af erfaring kan jeg sige, at jeg har tit fået råd fra min mor - som jeg har fortrudt at jeg ikke lyttede til. Nogle gange har de en pointe de kloge mødre. Og du skal også huske at din mor kan se tingene uden at have forelskelses-brillerne på.
Men prøv at forestille dig at din pige er dig og du er din mor. En mor der har set de samme ting som din mor har. Hvad ville du så ønske for din datter? (nu siger du garanteret bare at hun skulle være lykkelig og være en familie ... men jeg har svært ved at tro på at du ikke ønskede noget andet for hende, hvis du rent faktisk stod i situationen
).
Anmeld