Nu hvor jeg endelig er fundet sammen med mit barns far igen, så har min mor valgt os fra
Han sidder i fængsel, pga os begge to... Laaaaang historie..
Og min mor mener at han vil ryge ind igen, og det mener jeg bestemt ikke at han gør... For nu er vi blevet en familie.. Og endelig sammen igen...
Der er ingen af os der ønsker at gå fra hinanden igen... Vi elsker hinanden.. Længere er den ikke... Ville ønske min mor bare ville acceptere det... Hun behøver ikke elske ham.. Men blot være glad på mine vegne... 
Han er jo bange for at min mor vil knække mig og få mig til at bukke under, men det kommer bare aldrig nogensinde til at ske... For jeg er sammen med ham jeg skal være sammen med..Længere er den ikke...
Jeg har ikke været så glad længe... Og ville ønske min mor ville åbne sine øjne og se det... For han gør mig bare så glad...
Min mor mener jeg har pisset på hende... Jeg gik fra ham knap en måned inden vores datter blev født, og opbyggede et had til ham, og det har min mor så hørt på... Vi var i amtet for ikke så længe siden fordi han ville have mere tid med vores datter , men vi var meget uenige om hvor længe osv.. Og det møde kørte min mor mig op til... Og nu mener hun jeg har pisset på hende og hun føler sig til grin...
Men på det tidspunkt vidste jeg ikke at vi pludselig ville finde sammen igen, jeg kan jo ikke ligefrem styre mine følelser...
Jeg opbyggede simpelthen et falsk had til ham fordi jeg egentlig elskede ham... Og det fandt jeg heldigvis ud af.. Og han kunne tilgive mig.. For jeg har virkelig ikk været sød ved ham efter jeg gik fra ham...
Ved ikke hvad jeg ville med indlægget, blot bare ud med mine frustrationer
Og dog, ville i ikke gøre det samme som jeg.. ? Altså blive ved ham, selvom jeres mor mente noget andet...
For min mening bliver ikk ændret... Jeg gør det her fuldt ud!