Jerntilskud???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

2babygirls

fif skriver:

hehe det er mærkeligt ikk

Jo meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

fif

Tina&Martin skriver:

Jo meget

Hva siger din læge/SP til hende??

Anmeld

10. juli 2011

2babygirls

fif skriver:

Hva siger din læge/SP til hende??

De er total tilfredse med hende, og siger at jeg ikke kan forvente en tyk baby når jeg aldrig selv har været det.

Anmeld

10. juli 2011

fif

Tina&Martin skriver:

De er total tilfredse med hende, og siger at jeg ikke kan forvente en tyk baby når jeg aldrig selv har været det.

Hun ligger ikk under det normale i vægt kurven? nu vejer hun osse 500g mere end vores pige, men lægen blir ve me at sige at hun ligger under det normale, ve ikk hva det normale er, så vi ska komme igen når hun er de 8 måneder!! Vi propper næsten fløde i alt hendes mad, og der sker bare ikk en disse hehe....

Anmeld

10. juli 2011

2babygirls

fif skriver:

Hun ligger ikk under det normale i vægt kurven? nu vejer hun osse 500g mere end vores pige, men lægen blir ve me at sige at hun ligger under det normale, ve ikk hva det normale er, så vi ska komme igen når hun er de 8 måneder!! Vi propper næsten fløde i alt hendes mad, og der sker bare ikk en disse hehe....

Jo hun ligger to streger under gennemsnittet, men hun er også en meget aktiv pige. Vi har haft mange snakke med vores sp og lægen fordi vi var bekymrede over at hun tog så lidt på, men jeg var Jo også en lille baby, så ingen af dem er bekymret, selvom hun i perioder nærmest intet vil spise.

Anmeld

11. juli 2011

fif

Tina&Martin skriver:

Jo hun ligger to streger under gennemsnittet, men hun er også en meget aktiv pige. Vi har haft mange snakke med vores sp og lægen fordi vi var bekymrede over at hun tog så lidt på, men jeg var Jo også en lille baby, så ingen af dem er bekymret, selvom hun i perioder nærmest intet vil spise.

Ok det lyder jo som det samme her.. Caia er osse meget aktiv, ligger nærmest ik stille!! men tror bare ikk hun tager særligt meget på , og det må man nok bare indse bare hun er glad

Anmeld

11. juli 2011

TineA

Vi købte det der Danasan-dråber. DONT! De farver ALT, smager SKRÆKKELIGT! Så nu har vi købt det i pulverform - smaaaaaaart! Og ja, det er håndkøb Vores hedder Babyfer

Anmeld

11. juli 2011

TineA

Tina&Martin skriver:

Hmm kan ikke huske hvad jeg kom af med, men tror ikke det var over 100 kr.

Det ser sådan her ud.. Måske du kan finde det på netdoktors hjemmeside

Ups, havde ikke set de andre besvarelser

Det er også det vi bruger..

Anmeld

11. juli 2011

fif

W.. skriver:

Vi købte det der Danasan-dråber. DONT! De farver ALT, smager SKRÆKKELIGT! Så nu har vi købt det i pulverform - smaaaaaaart! Og ja, det er håndkøb Vores hedder Babyfer

Det er det, min pige får... Det smager mærkeligt, men hun siger ikk noget til det!! (Endnu)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.