Jerntilskud???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Clisolka

Tina&Martin skriver:

Ja man går lidt i panik, for de skal jo have jern nok. Men Madeleine får så Arlas babymælk i en kop og så pulverjern en gang om dagen

Haha ja, vi nyder at give flaske nu - så længe det varer  Nå, det bliver nok pulveret inden længe, men arlas babymælk har jeg ikke hørt om før 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

2babygirls

Babymor2010 skriver:

Haha ja, vi nyder at give flaske nu - så længe det varer  Nå, det bliver nok pulveret inden længe, men arlas babymælk har jeg ikke hørt om før 

Det er lige som NAN brikkerne, i vores kiwi står de på køl med mælken. 9 brikker for 35kr.

Anmeld

10. juli 2011

Clisolka

Tina&Martin skriver:

Det er lige som NAN brikkerne, i vores kiwi står de på køl med mælken. 9 brikker for 35kr.

Jeg må ned og lure 

Anmeld

10. juli 2011

tweety2060

KittyGirl skriver:

Du kan købe det i håndkøb på apoteket

8 dråber om dagen giver jeg Lasse

undskyld men undrer mig over du giver 8 dråber her giver vi nemlig kun 5 dråber efter råd fra både apotek og sundhedsplejerske. Mener 8 dråber er til større børn og voksne med jernmangel, altså som behandling. . .

Anmeld

10. juli 2011

fif

Tina&Martin skriver:

Hmm kan ikke huske hvad jeg kom af med, men tror ikke det var over 100 kr.

Det ser sådan her ud.. Måske du kan finde det på netdoktors hjemmeside

Okay jeg kan godt huske min SP sagde man ku købe enten dem eller dråberne...

Anmeld

10. juli 2011

tweety2060

Tina&Martin skriver:

Jeg måtte ikke købe det i dråbeform på apoteket af hende damen dernede, så har købt det i brevform. et brev pr dag. det kommer jeg bare i hendes grød sammen med d-dråberne

du må gerne give det i dråbeform, men pulveret er vist mere skånsom for maven, men også lidt mere besværlig at havde med at gøre. Og hvis det fungere godt for jer så er det jo super
Heller ikke en dum idé at give babymælk da sødmælk gør at jern ikke optages så godt. . .

Anmeld

10. juli 2011

fif

Tina&Martin skriver:

HEHE, synes efterhånden ikke at babyer er små tykke væsner med elastikker længere... Madeleine blev ¨mål til 7.5 da hun var 8 mdr.. Er spændt på om det er rykket meget i morgen når SP kommer.

Hihi neej måske ikk.. jo når de er helt små, sys jeg de ser tykke ud min var i hvert fald!! men ligepludselig blev  hun bare lang, og tog ikk rigtig på mere...

Anmeld

10. juli 2011

2babygirls

fif skriver:

Hihi neej måske ikk.. jo når de er helt små, sys jeg de ser tykke ud min var i hvert fald!! men ligepludselig blev  hun bare lang, og tog ikk rigtig på mere...

Ja, det synes jeg nu kun varede i max en måned, så var basunkinderne væk.

Anmeld

10. juli 2011

2babygirls

fif skriver:

Anmeld

10. juli 2011

fif

Tina&Martin skriver:

hehe det er mærkeligt ikk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.