Jerntilskud???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.224 visninger
38 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

mullesmith2

Jeg kan ikke få Sofus og emil til at tage ret meget i flasken mere, det bliver højest til 100ml morgen og aften og jeg har læst mit til at hvis de får under 400ml i døgnet skal de have jern! Men er det noget man kan få i håndkøb eller skal man forbi lægen?

go aften Mvh. mulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Ryberg

Du kan købe det i håndkøb på apoteket

8 dråber om dagen giver jeg Lasse

Anmeld

6. juli 2011

mullesmith2

tak for svaret

Anmeld

10. juli 2011

2babygirls

mullesmith2 skriver:

Jeg kan ikke få Sofus og emil til at tage ret meget i flasken mere, det bliver højest til 100ml morgen og aften og jeg har læst mit til at hvis de får under 400ml i døgnet skal de have jern! Men er det noget man kan få i håndkøb eller skal man forbi lægen?

go aften Mvh. mulle

Jeg måtte ikke købe det i dråbeform på apoteket af hende damen dernede, så har købt det i brevform. et brev pr dag. det kommer jeg bare i hendes grød sammen med d-dråberne

Anmeld

10. juli 2011

fif

Tina&Martin skriver:

Jeg måtte ikke købe det i dråbeform på apoteket af hende damen dernede, så har købt det i brevform. et brev pr dag. det kommer jeg bare i hendes grød sammen med d-dråberne

Hvorfor måtte du ikke købe dråberne???

Anmeld

10. juli 2011

Clisolka

Tina&Martin skriver:

Bliver lige nødt til at spørge, laver du grøden på MME? 

Anmeld

10. juli 2011

2babygirls

Babymor2010 skriver:

Bliver lige nødt til at spørge, laver du grøden på MME? 

Nej min datter gad ikke mme mere efter hun blev 6 mdr, samtidig gad hun heller ikke hjemmelavet grød, så hun får pulvergrød

Anmeld

10. juli 2011

Mikkel's mor <3

Tina&Martin skriver:

den nupper jeg lige Mikkel spytter dråberne nemlig ud

Anmeld

10. juli 2011

2babygirls

fif skriver:

Hvorfor måtte du ikke købe dråberne???

Fordi de først er fra 1år, så det skulle min pige jo ikke have endnu, nå nå.. jamen så stik mig det i brevform.

Anmeld

10. juli 2011

2babygirls

Mikkel's mor <3 skriver:

den nupper jeg lige Mikkel spytter dråberne nemlig ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.