Jerntilskud???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

fif

Tina&Martin skriver:

Fordi de først er fra 1år, så det skulle min pige jo ikke have endnu, nå nå.. jamen så stik mig det i brevform.

Hmm, jeg gir da min pige på 7½måned dråber!!! er det så forkert??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

2babygirls

fif skriver:

Hmm, jeg gir da min pige på 7½måned dråber!!! er det så forkert??

ALLE jeg kender bruger dråberne, og selv min SP blev forundret... Men ved ikke hvorfor jeg ikke må...

Anmeld

10. juli 2011

fif

Tina&Martin skriver:

Nej min datter gad ikke mme mere efter hun blev 6 mdr, samtidig gad hun heller ikke hjemmelavet grød, så hun får pulvergrød

Ska du ikk være flov over... Det gjorde vi osse meget, det er først nu, at vores pige vil spise stortset alt hva vi servere, og det er super dejligt!! hun spiser så bare ikk så meget af gangen... Spiser hun grøntsager og sådan??

Anmeld

10. juli 2011

Clisolka

Nej min datter gad ikke mme mere efter hun blev 6 mdr, samtidig gad hun heller ikke hjemmelavet grød, så hun får pulvergrød

Blev nødt til at spørge, da Isabella herhjemme er ved at være træt af flasken  Det er ikke meget vi kan få i hende efterhånden. Så vi overvejer lidt at droppe flasken og give hende jern-pulveret i stedet. 

Vi giver også købegrød her, for det der hjemmelavede var ikke noget for hende  

Anmeld

10. juli 2011

fif

Tina&Martin skriver:

ALLE jeg kender bruger dråberne, og selv min SP blev forundret... Men ved ikke hvorfor jeg ikke må...

Er det ikk dyrere i brev halløjerne??

Anmeld

10. juli 2011

2babygirls

fif skriver:

Ska du ikk være flov over... Det gjorde vi osse meget, det er først nu, at vores pige vil spise stortset alt hva vi servere, og det er super dejligt!! hun spiser så bare ikk så meget af gangen... Spiser hun grøntsager og sådan??

Hun spiste mit hjemmelavede grød i 2 mdr, og så var det slut, samtidig med at hun heller ikke ville flasken mere eller mme for den sags skyld.
Men ellers spiser hun ALT, bare ikke i voldsom store mængder. Hun er en lang tynd baby.

Anmeld

10. juli 2011

fif

Tina&Martin skriver:

Hun spiste mit hjemmelavede grød i 2 mdr, og så var det slut, samtidig med at hun heller ikke ville flasken mere eller mme for den sags skyld.
Men ellers spiser hun ALT, bare ikke i voldsom store mængder. Hun er en lang tynd baby.

Nåå okay hihi det jo ligesom vores pige!!! kun 7kg....

Anmeld

10. juli 2011

2babygirls

fif skriver:

Er det ikk dyrere i brev halløjerne??

Hmm kan ikke huske hvad jeg kom af med, men tror ikke det var over 100 kr.

Det ser sådan her ud.. Måske du kan finde det på netdoktors hjemmeside
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juli 2011

2babygirls

fif skriver:

Nåå okay hihi det jo ligesom vores pige!!! kun 7kg....

HEHE, synes efterhånden ikke at babyer er små tykke væsner med elastikker længere... Madeleine blev ¨mål til 7.5 da hun var 8 mdr.. Er spændt på om det er rykket meget i morgen når SP kommer.

Anmeld

10. juli 2011

2babygirls

Babymor2010 skriver:

Blev nødt til at spørge, da Isabella herhjemme er ved at være træt af flasken  Det er ikke meget vi kan få i hende efterhånden. Så vi overvejer lidt at droppe flasken og give hende jern-pulveret i stedet. 

Vi giver også købegrød her, for det der hjemmelavede var ikke noget for hende  

Ja man går lidt i panik, for de skal jo have jern nok. Men Madeleine får så Arlas babymælk i en kop og så pulverjern en gang om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.