så er han skredet ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

JeNoVa

Rockertand skriver:

Du SKAL lade være, det er slut, ovre, færdig, videre!

Du HAR fejlet som kæreste, du har været utrolig dårlig i dit valg af mand, men det er så NU, du drager dine erfaringer, og dem bruger du så, når du skal vælge ridderen på den hvide hest - gå i en STOR bue udenom drengerøve, der minder om din ekskæreste og find en rigtig mand, der vil tage både dig og din datter til sig.

Det virker håbløst lidt nu - men det bliver bedre, faktisk bliver det helt fantastisk godt en dag, og du finder kærligheden igen, bare rolig

Godt sagt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Magsen

Rockertand skriver:

Du SKAL lade være, det er slut, ovre, færdig, videre!

Du HAR fejlet som kæreste, du har været utrolig dårlig i dit valg af mand, men det er så NU, du drager dine erfaringer, og dem bruger du så, når du skal vælge ridderen på den hvide hest - gå i en STOR bue udenom drengerøve, der minder om din ekskæreste og find en rigtig mand, der vil tage både dig og din datter til sig.

Det virker håbløst lidt nu - men det bliver bedre, faktisk bliver det helt fantastisk godt en dag, og du finder kærligheden igen, bare rolig

JA DET ER DET FANDME !!!! er ved at springe i luften lige nu !!!!! tjek min nyeste tråd !!! 

Anmeld

6. juli 2011

Moar2011

Maggieh skriver:

den er sjovt nok feset ind efterhånden :b hehe 

ALLE siger det der :b

nåår det havde jeg ikk set !

Anmeld

6. juli 2011

Magsen

Babyklar skriver:

nåår det havde jeg ikk set !

nej ikke her, men mine venner osv :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.