så er han skredet ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Moar2011

hvor er jeg ked af det på dine og datters vejne

men mon ikke han begynder at tænke over tingene, når han finder ud af at du ren faktisk har det godt .. han ved jo at du er dynbt ulykkelige, derfor er han den hårde.. 

du skal da slet ikke være sammen med ham, når han siger at han ikke elsker dig mere, eller hvad det var for noget.. du fortjener da bedre, selvom at du bebejder dig selv.. 

ja gu det hårdt at forstille sig et liv uden den mand man troede var en eneste ene, men men men om 1 mdr ville du kigge tilbage og ånde lettet op over at du er lykkelige på en anden måde, og evt fået mere overskud i hver dagen, som du evt ikke havde før ..

nu skal du bare sig til dig selv, at det ikke er dig der har fejlet eller går glip af noget, det er HAM .. og ville tro han er ligeså ked af det indeni .. men tænk på dig og din datter, din datter kan mærke hvordan du har det .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Frk-Lotusblomst

til dig.
Du går en træls tid i møde, men ejg er sikker på du nok skal komme om på den anden side..

Anmeld

5. juli 2011

Magsen

Frk_Dylan<3 skriver:

Op med humøret min smukke, du skal nok blive glad igen, snart!

<3

Anmeld

5. juli 2011

Darling<3

Maggieh skriver:

<3

Honey  Du skal nok klare dig, du er en ung stærk kvinde med en alt for dejlig datter..

Vil du skrive over skype??

Anmeld

5. juli 2011

Magsen

morethanperfect skriver:

Orr altså . Blir så ked af og læse det skat ..  ..

Han er virkelig en kold dum idiot som kun tænker på sig selv !!! 

Dig og Naomi er velkomne hvis i vil lidt væk, og det ved du !!!! 

1000 tak for det skat <3 det betyder virkelig meget! 

Anmeld

5. juli 2011

Magsen

Babyklar skriver:

hvor er jeg ked af det på dine og datters vejne

men mon ikke han begynder at tænke over tingene, når han finder ud af at du ren faktisk har det godt .. han ved jo at du er dynbt ulykkelige, derfor er han den hårde.. 

du skal da slet ikke være sammen med ham, når han siger at han ikke elsker dig mere, eller hvad det var for noget.. du fortjener da bedre, selvom at du bebejder dig selv.. 

ja gu det hårdt at forstille sig et liv uden den mand man troede var en eneste ene, men men men om 1 mdr ville du kigge tilbage og ånde lettet op over at du er lykkelige på en anden måde, og evt fået mere overskud i hver dagen, som du evt ikke havde før ..

nu skal du bare sig til dig selv, at det ikke er dig der har fejlet eller går glip af noget, det er HAM .. og ville tro han er ligeså ked af det indeni .. men tænk på dig og din datter, din datter kan mærke hvordan du har det .. 

tak for din besked <3

og jeg ved at hun kan mærke det, og det gør endnu mere ondt at tænke over, at verdens dejligste barn skal lide af sin dumme far

Anmeld

5. juli 2011

morethanperfect

Maggieh skriver:

1000 tak for det skat <3 det betyder virkelig meget! 

Anmeld

5. juli 2011

Moar2011

Maggieh skriver:

tak for din besked <3

og jeg ved at hun kan mærke det, og det gør endnu mere ondt at tænke over, at verdens dejligste barn skal lide af sin dumme far

ja, men så det der du skall sige til dig selv. Fadme nej, den nar skal ikke have lov til at knække mig, og slet ikke vores datter.. du må være stærk for hendes skyld.. selvom det er pisse svært og man bare ville have ham hjem .. jo mere ked han ved du er, jo mere sej føler han sig,,

Anmeld

6. juli 2011

Magsen

Babyklar skriver:

ja, men så det der du skall sige til dig selv. Fadme nej, den nar skal ikke have lov til at knække mig, og slet ikke vores datter.. du må være stærk for hendes skyld.. selvom det er pisse svært og man bare ville have ham hjem .. jo mere ked han ved du er, jo mere sej føler han sig,,

den er sjovt nok feset ind efterhånden :b hehe 

ALLE siger det der :b

Anmeld

6. juli 2011

Dansker I Holland

Maggieh skriver:

..med alle sine ting, uden at fælde et enkelt tår, imens jeg har stået og tudet.. Ved slet ikke hvad jeg gøre af mig selv. Jeg kan ikke det her  Hvor gør det bare ondt !!!!!!!!!!!!!!!! 

Hey søde jeg ved ikke hvad jeg skal sige, men kan kun sige at det er HANS tab. Men gu var det en kold måde at gøre det forbi på altså Øv bøv... Men life goes on søde... Det er måske hårdt sagt, men siger det kun for dit eget bedste. Din datter og dig skal nok klare sig og finde ud af og få hverdagen til og køre. Hvis du har brug for at få grædt ud, så kan du høre til Toni Braxtons sang: Unbreak my heart. Den hjalp mig for 11 år siden da jeg skulle komme mig over min første rigtige kærlighed. Nok om det søde..

Til allersidst vil jeg sende dig en MILLION krammere og håbe at du snart bliver glad igen selvom det er SUPER hårdt Men det skal nok blive godt igen, men tager sin tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.