Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
..med alle sine ting, uden at fælde et enkelt tår, imens jeg har stået og tudet.. Ved slet ikke hvad jeg gøre af mig selv. Jeg kan ikke det her Hvor gør det bare ondt !!!!!!!!!!!!!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor jeg føler med dig!!
øv smukke
ked af at høre du oplever dette.. jeg har selv været der for mdr siden ville bare lige give dig en trøste
Hold da op en kold idiot ! Men det forstærker jo bare mistanken om at du er bedre tjent uden ham !
Op med humøret - du skal nok klare den og finde en der er meeeget bedre end ham !!
Maggieh skriver: ..med alle sine ting, uden at fælde et enkelt tår, imens jeg har stået og tudet.. Ved slet ikke hvad jeg gøre af mig selv. Jeg kan ikke det her Hvor gør det bare ondt !!!!!!!!!!!!!!!!
ej nej nej nej nej da
Kæmpe og masser af rigtig mange gode og positive tanker til dig og din skønne datter....
Puhaaa....det er aldrig sjovt...en kæmpe krammer herfra
åhh nej dog sikke en knold, håber virkelig du snart får det bedre igen, en masse tanker og varme knus her fra
SD21 skriver: Hold da op en kold idiot ! Men det forstærker jo bare mistanken om at du er bedre tjent uden ham ! Op med humøret - du skal nok klare den og finde en der er meeeget bedre end ham !!
Netop
Stort kram til ts
Tusind tak, allesammen ! Og undskyld jeg ikke lige får svaret jer alle både her, gæstebogen og på PB! men i skal vide at det virkelig betyder meget for mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128