så er han skredet ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.437 visninger
43 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Magsen

..med alle sine ting, uden at fælde et enkelt tår, imens jeg har stået og tudet.. Ved slet ikke hvad jeg gøre af mig selv. Jeg kan ikke det her  Hvor gør det bare ondt !!!!!!!!!!!!!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Loa

Hvor jeg føler med dig!!

Anmeld

5. juli 2011

Kofoed.

øv smukke

Anmeld

5. juli 2011

Anitta J

ked af at høre du oplever dette..
jeg har selv været der for  mdr siden
ville bare lige give dig en trøste

Anmeld

5. juli 2011

SD21

Hold da op en kold idiot ! Men det forstærker jo bare mistanken om at du er bedre tjent uden ham !

Op med humøret - du skal nok klare den og finde en der er meeeget bedre end ham !!

Anmeld

5. juli 2011

Carl-Emil's mor

Maggieh skriver:

..med alle sine ting, uden at fælde et enkelt tår, imens jeg har stået og tudet.. Ved slet ikke hvad jeg gøre af mig selv. Jeg kan ikke det her  Hvor gør det bare ondt !!!!!!!!!!!!!!!! 

ej nej nej nej nej da 

Kæmpe  og masser af rigtig mange gode og positive tanker til dig og din skønne datter.... 

Anmeld

5. juli 2011

jakobsen196

Puhaaa....det er aldrig sjovt...en kæmpe krammer herfra 

Anmeld

5. juli 2011

B&J

åhh nej dog sikke en knold, håber virkelig du snart får det bedre igen, en masse tanker og varme knus her fra

Anmeld

5. juli 2011

Mi

SD21 skriver:

Hold da op en kold idiot ! Men det forstærker jo bare mistanken om at du er bedre tjent uden ham !

Op med humøret - du skal nok klare den og finde en der er meeeget bedre end ham !!

Netop

Stort kram til ts

Anmeld

5. juli 2011

Magsen

Tusind tak, allesammen ! Og undskyld jeg ikke lige får svaret jer alle både her, gæstebogen og på PB! men i skal vide at det virkelig betyder meget for mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.