så er han skredet ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Rockertand

Maggieh skriver:

..med alle sine ting, uden at fælde et enkelt tår, imens jeg har stået og tudet.. Ved slet ikke hvad jeg gøre af mig selv. Jeg kan ikke det her  Hvor gør det bare ondt !!!!!!!!!!!!!!!! 

Han er da en RØV.

Sørg nu for at få grædt ud og lad være med at håbe på, at det bliver jer igen, du har fortjent bedre behandling end det.

Nu gælder det om, at du får en stabil tilværelse med dit barn uden en hel masse drama, så koncentrér dig om at skabe nogle gode rammer, evt. med nogle veninders hjælp.

Du skal i gang med alt det praktiske papirarbejde, og du har jo krav på børnepenge fra faderen, så det skal du have søgt, og så en tur i Statsforvaltningen og få nogle gode aftaler på plads, - så er du klar til at komme videre med dit liv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Magsen

Rockertand skriver:

Han er da en RØV.

Sørg nu for at få grædt ud og lad være med at håbe på, at det bliver jer igen, du har fortjent bedre behandling end det.

Nu gælder det om, at du får en stabil tilværelse med dit barn uden en hel masse drama, så koncentrér dig om at skabe nogle gode rammer, evt. med nogle veninders hjælp.

Du skal i gang med alt det praktiske papirarbejde, og du har jo krav på børnepenge fra faderen, så det skal du have søgt, og så en tur i Statsforvaltningen og få nogle gode aftaler på plads, - så er du klar til at komme videre med dit liv.

jeg ved jeg skal lade være, men jeg ønsker og håber kun på at komme sammen med ham igen  Synes også det er så synd for Naomi for hun er virkelig daddys little girl  føler virkelig at jeg har fejlet som mor og kæreste 

Anmeld

5. juli 2011

Clisolka

Maggieh skriver:

..med alle sine ting, uden at fælde et enkelt tår, imens jeg har stået og tudet.. Ved slet ikke hvad jeg gøre af mig selv. Jeg kan ikke det her  Hvor gør det bare ondt !!!!!!!!!!!!!!!! 

Puh jeg føler med dig Et brud er aldrig sjovt, så du får lige et fra mig 

Anmeld

5. juli 2011

Lisbeth85

Maggieh skriver:

jeg ved jeg skal lade være, men jeg ønsker og håber kun på at komme sammen med ham igen  Synes også det er så synd for Naomi for hun er virkelig daddys little girl  føler virkelig at jeg har fejlet som mor og kæreste 

Du har ikke fejlet, for det var hans beslutning. Min eks skred før babyen var født... følte det, som du gør nu, men har indset, at det IKKE var min fejl, men hans... Hvis ikke man åbner munden og snakker med hinanden, ja så sker der sådanne ting. Man kan jo ikke ane, hvad søren de tænker de mænd...

Får du lige herfra! Jeg håber dig og lillepigen får det godt, og hvis du ønsker det, så håber jeg også, at han vil se sin datter igen og igen Hvis ikke, så skal du nok klare det strålende

Anmeld

5. juli 2011

bullerbassen

Du får lige endnu en  Er sikker på du er bedre tjent uden ham - Også selv om det er hårdt lige nu

Anmeld

5. juli 2011

Nessie

Maggieh skriver:

Det er i hvert fald ikke dig der har fejlet. Han kunne jo have sagt noget for længe siden

De bedste tanker til dig og din datter

Anmeld

5. juli 2011

twinny

Du får lige en kæmpe  herfra...

Anmeld

5. juli 2011

Ben&Jerry

verden er så meget bedre på den anden side, hvor du føler lykke og glæde igen, du skal bare liige igennem en sindsyg hård periode, og det er hårdt, og du må gerne græde, have ondt af dig selv. men ligepludselig vågner du op til en fantastisk morgen og er videre

(sig til dig selv "hvor er jeg stærk fordi jeg går igennem det her, med stil" )

Anmeld

5. juli 2011

Rockertand

Maggieh skriver:

Du SKAL lade være, det er slut, ovre, færdig, videre!

Du HAR fejlet som kæreste, du har været utrolig dårlig i dit valg af mand, men det er så NU, du drager dine erfaringer, og dem bruger du så, når du skal vælge ridderen på den hvide hest - gå i en STOR bue udenom drengerøve, der minder om din ekskæreste og find en rigtig mand, der vil tage både dig og din datter til sig.

Det virker håbløst lidt nu - men det bliver bedre, faktisk bliver det helt fantastisk godt en dag, og du finder kærligheden igen, bare rolig

Anmeld

5. juli 2011

maria_wlt

Maggieh skriver:

Ærgeligt for jeres datter, men det gode må næsten være at hun så ikke skal se hvordan han behandler kvinder... 

herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.