kan det virkelig være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

bette

min datter har siden hun kunne sidde selv uden at vælte fået lov at sidde på græsset... hvad skulle der da kunne ske ved det..

og nu her er hun snart 10 måneder og sidder da også ofte på græsset i vuggestuen.. med mindre græsset er vådt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Anonym trådstarter

bette skriver:

min datter har siden hun kunne sidde selv uden at vælte fået lov at sidde på græsset... hvad skulle der da kunne ske ved det..

og nu her er hun snart 10 måneder og sidder da også ofte på græsset i vuggestuen.. med mindre græsset er vådt..

ved jeg virkelig ikke,   her hjemme er han tit ude og møfle på græsset og han elsker det, men min DP mener han er for lille,

Anmeld

4. juli 2011

Fam. Madsen

Anonym skriver:

min DP mener heller ikke min søn skal have flaske før han skal sove, men det holder jeg på, og det får han så,

men vil tage en snak med hende imorgen, hvis ikke hun rykker sig så kontakter jeg DP-pædagogen

det synes jeg lyder som en rigtig god ide... 

giv endelig en opdate imorgen..

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

det synes jeg lyder som en rigtig god ide... 

giv endelig en opdate imorgen..

det gør jeg

Anmeld

4. juli 2011

wolff-dagpleje

En dreng med så meget energi, som du beskriver din søn har, skal bestemt ik være låst fast i en barnevogn, det jo synd for drengen, det eneste han vil er at udforske og tumle med de andre børn og det skal han have lov til... Så ja få du talt med din dp'er om det, for det er ren og skær synd for drengen...

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

wolff-dagpleje skriver:

En dreng med så meget energi, som du beskriver din søn har, skal bestemt ik være låst fast i en barnevogn, det jo synd for drengen, det eneste han vil er at udforske og tumle med de andre børn og det skal han have lov til... Så ja få du talt med din dp'er om det, for det er ren og skær synd for drengen...

han har utrolig meget energi, kan ikek få ham til at sidde stille her hjemme, han vil somregl ikke sidde med mig eller noget, han kravler rundt over alt, og er ikke bange for noget,,, 

men skal lige have fat í hende for syntes han har forandret sig til det dårlige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.