kan det virkelig være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

min søn gjorde også det med at skrige helt vildt længe efter han var startet, også selv om han var glad 2 sek efter jeg var gået og når jeg hentede ham om aftenen.

så begyndte vi at når jeg gik så skulle han være ved dp'en og kigge på nogle billeder hun havde. de hjalp lidt. det der så hjalp endnu mere var at han kom i gæstedp og fandt ud af at det var enten dp eller en anden. så han accepterede det ligesom. og idag er der sjældent noget. han nærmest skubber mig ud af døren og vil ikke altid med hjem.

han siger intet når jeg går, overhovedet, der er intet der, det er når vi er hjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Nessie

Anonym skriver:

vil jeg prøve, 

hvad jeg har set er de andre børn rigtig kærlige ved ham,´. men tager en samtale med hende

Held og lykke med det

Anmeld

4. juli 2011

Nettemor

Anonym skriver:

han siger intet når jeg går, overhovedet, der er intet der, det er når vi er hjemme.

okay. sorry havde opfattet det forkert

men det lyder lidt specielt. men det har jo nok med at gøre at han er bange for du går. ellers syns jeg at du skal snakke med dp igen og hvis hun ikke vil være med til at ændre lidt så syns jeg du skal tage det op med dp-pædagogen. de er der for at hjælpe..

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

sådan som jeg læser det... så er han jo vand til og være sammen med de andre børn når de er inden for og leger...

så hvorfor ikke når de er ude det undre mig altså meget...

jeg kan forstå du har snakket med DP om det... så mit råd ville være og kontakte DP-pædgogen som er tilknytte din DP. og snakke med hende om det.

jeg havde ikke fundet mig i det. jeg ville føle at hun fravælger min søn, når hun laver så stor en forskel med at sætte ham i en barnevogn imens de andre leger...

han er sammen med dem inde for, ja,   men ude må han kun sidde ii sin barnevogn og lege med en legoklods,  

men kan da prøve at ringe og snakke med Dp-pædagogen, ville jo gerne at min dreng blev glad igen,

Anmeld

4. juli 2011

Fam. Madsen

han er sammen med dem inde for, ja,   men ude må han kun sidde ii sin barnevogn og lege med en legoklods,  

men kan da prøve at ringe og snakke med Dp-pædagogen, ville jo gerne at min dreng blev glad igen,

så virker det jo også underligt han ikke må lege med dem udenfor.. kan godt forstå dine bekymringer omkring det.

min søn gik i dp i 2-3 mdr mener jeg det var. og jeg tog ham simpelhen ud af DP til sidste fordi at hun simepelhen ikke kunne acepter min søn. sådan følte jeg det i hverfald. og han var altid ked af det når jeg afleveret ham. han gik i stå med hans udvikling og så fortalt hun mig at hun sprang hans flaske over fordi hun ikke mente han skulle have den mere. selom vores læge holde hårdt på han skulle have den. pga han var undervægtig..

vi kontakte DP-pædogogen men det hjælp ikke fordi hende dp vi havde var en gammel dp. som var velidt. men det er jo ikke ensbetydende med at hun ikke kan hjælpe dig

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

kan han kravle?? ejse sig op af ting?? eller sidder han og sidder??

i dette vejr kan han jo sagtens sidde på græsset eller i en sandkasse og hygge og det synes jeg du skal sige til Dp igen. Står hun stadig fast så ville jeg ringe til dppædagoen og snakke med hende.

på mig lyder det som om din dreng er understimuleret og derfor så frustreret når han kommer hjem.

:-) Sisse

han kan kravle og rejse sig op af ting osv, han gider ikke sidde stille her hjemme, han har så meget ukrut i numsen, som ´jeg kender min dreng så kan han ikke bare sidde i en barnevogn ihvertfald ikke her hjemme

men vil prøve at tage en snak med hende imorgen

Anmeld

4. juli 2011

K&S

Anonym skriver:

at min søn skal opføre sig sådan, 

min søn har gået i dp i 4 uger, holdt fri en úge pga sygdom,

nå men han kommer afsted idag der er lækkert vejr så ved de er i haven, MEN min søn må åbenbart ikke lege på græsset og har endnu ikke været nede på græsset og udforske det ved DP(han plejer at komme ud 4-5 gange om ugen her hjemme og hygge på græsset)   men hun mener han er for lille og for ny osv osv osv,   men knægten er 10 mdr og er en værre vildbasse og elsker græsset, men nej han skal sidde i sin barnevogn henne i hjørnet af háven, mens de andre børn leger på græsset, deriblandt en ny på 11-12 mdr,  det har jeg så taget op med hende, men hun står fast?!!

´nå men noget helt andet er at jeg ingen steder ´kan gå kan nærmest ikke sætte ham på gulvet før han SKRIGER og tårene triller og det lyder vírkelig som om han skal dø, 

han er begyndt når han bliver sur og ked at banke sig selv i hovedet med hånden, eller banke hovedet i væggen,. er der altid for han for kæmpe blå mærker af det, og det er jo ikke sundt,

han spiser INTET, heller ikke i DP,

han har tungen ude af munden konstant, ´(det har alle de andre børn i DP også, ) hvorfor ved jeg ikke, det er mig en kæmpe gåde,

han plejer at være en gæv gut som er en rigtig møflerøv og en her kommer jeg type, men nu er han helt "sky"?   jeg anér virkelig ikke hvorfor,   han har altid elsket at lege selv og vil en sjælden gang lade mig være med,,,

nå men dette her blev lidt langt men kan det passe at han skal opføre sig sådan, er det en fase eller hvad , hvad skal jeg gøre.   jeg er helt alene med ham,

Det er for mig dybt uacceptabelt...! Jeg synes, du skal tage en snak med DP´en igen - og ellers kontakte dagplejepædagogen!

Anton startede i DP den 7. juni (han fyldte 10 måneder den 3. juni) og han har fra dag et været nede/ude og lege med de andre børn (1 på 3 år, 1 på 2 år og 1 på 14 måneder). Har det været vådt eller fugtigt, har han bare fået sine regnbukser på og så AFSTED

DP´en er ude af huset og på legeplads om formiddagen, så soves der middagslur hjemme og om eftermiddagen hygger de i haven  Hver fredag er de i legestuen med 5 andre Dp´er + deres børn, hvor han leger med ALLE de andre børn (både inde og ude) og han eeeelsker det!

Vi har også lige været igennem en periode, som den du beskriver - Anton har været totalt mor-syg og MEGET omklamrende, han ville ikke sidde alene og man måtte slet ikke forlade rummet uden at tage ham med.

Han bliver stadig lidt ked af det, når jeg afleverer han i DP´en om morgenen, men det er kun indtil, jeg ikke længere er i syne - så snakker og pludrer han igen

Katja

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

så virker det jo også underligt han ikke må lege med dem udenfor.. kan godt forstå dine bekymringer omkring det.

min søn gik i dp i 2-3 mdr mener jeg det var. og jeg tog ham simpelhen ud af DP til sidste fordi at hun simepelhen ikke kunne acepter min søn. sådan følte jeg det i hverfald. og han var altid ked af det når jeg afleveret ham. han gik i stå med hans udvikling og så fortalt hun mig at hun sprang hans flaske over fordi hun ikke mente han skulle have den mere. selom vores læge holde hårdt på han skulle have den. pga han var undervægtig..

vi kontakte DP-pædogogen men det hjælp ikke fordi hende dp vi havde var en gammel dp. som var velidt. men det er jo ikke ensbetydende med at hun ikke kan hjælpe dig

min DP mener heller ikke min søn skal have flaske før han skal sove, men det holder jeg på, og det får han så,

men vil tage en snak med hende imorgen, hvis ikke hun rykker sig så kontakter jeg DP-pædagogen

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Det er for mig dybt uacceptabelt...! Jeg synes, du skal tage en snak med DP´en igen - og ellers kontakte dagplejepædagogen!

Anton startede i DP den 7. juni (han fyldte 10 måneder den 3. juni) og han har fra dag et været nede/ude og lege med de andre børn (1 på 3 år, 1 på 2 år og 1 på 14 måneder). Har det været vådt eller fugtigt, har han bare fået sine regnbukser på og så AFSTED

DP´en er ude af huset og på legeplads om formiddagen, så soves der middagslur hjemme og om eftermiddagen hygger de i haven  Hver fredag er de i legestuen med 5 andre Dp´er + deres børn, hvor han leger med ALLE de andre børn (både inde og ude) og han eeeelsker det!

Vi har også lige været igennem en periode, som den du beskriver - Anton har været totalt mor-syg og MEGET omklamrende, han ville ikke sidde alene og man måtte slet ikke forlade rummet uden at tage ham med.

Han bliver stadig lidt ked af det, når jeg afleverer han i DP´en om morgenen, men det er kun indtil, jeg ikke længere er i syne - så snakker og pludrer han igen

Katja

de er også i legestue, og de er sammen med andre børn, der må han heller ikke komme ned, men den dreng på 11-12 mdr som startet en uge før ham må godt?,

han har terkmofragt regtøj og alm tøj med, så tøj til alt slags vejr,

men vil snakke med hende, fordi han er slet ikke sig selv, han er simpelhen så underlig

Anmeld

4. juli 2011

K&S

Anonym skriver:

de er også i legestue, og de er sammen med andre børn, der må han heller ikke komme ned, men den dreng på 11-12 mdr som startet en uge før ham må godt?,

han har terkmofragt regtøj og alm tøj med, så tøj til alt slags vejr,

men vil snakke med hende, fordi han er slet ikke sig selv, han er simpelhen så underlig

Ja, det kan jeg da godt forstå, han bliver jo slet ikke aktiveret og stimuleret nok i hverdagen, når han bare sidder stille i barnevognen det meste af dagen.

Jeg ville altså være rasende

Vores DP har også sandkasse og Anton elsker at sidde og lege med sand og sandting (og spise lidt i ny og næ ).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.