kan det virkelig være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Ja, det kan jeg da godt forstå, han bliver jo slet ikke aktiveret og stimuleret nok i hverdagen, når han bare sidder stille i barnevognen det meste af dagen.

Jeg ville altså være rasende

Vores DP har også sandkasse og Anton elsker at sidde og lege med sand og sandting (og spise lidt i ny og næ ).

min DP har sandkasse, legehus, fliser og en masse græs, gynger osv så der er nok plads, osv, men han har endnu íkek rørt græsset,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

K&S

Anonym skriver:

min DP har sandkasse, legehus, fliser og en masse græs, gynger osv så der er nok plads, osv, men han har endnu íkek rørt græsset,

Ej, jeg kan slet ikke forstå hendes grund til at holde ham i barnevognen - især ikke når han leger med de andre børn indenfor.

Anmeld

4. juli 2011

Miss Tina

Jeg har stået lidt i samme situation hvor jeg ikke kunne samarb. med min DP, efter både samtaler med DP + DP/pædagog valgte jeg at få en ny DP. Det er det bedste jeg nogensinde har gjort, har aldrig haft problemer siden.

Samarb. mellem dig og DP er så vigtigt.

Du kan ringe til pædagogen for at:

*få gode råd til hvordan du skal fremlægge sagen for DP

*muligheden for et møde

*få at vide hvordan reglerne er med indkøringen også når han ikke må lege nede

Rigtig meget held og lykke med dig samtale

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Ej, jeg kan slet ikke forstå hendes grund til at holde ham i barnevognen - især ikke når han leger med de andre børn indenfor.

så vi to, mern hiver fat i hende imorgen

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Miss Tina skriver:

Jeg har stået lidt i samme situation hvor jeg ikke kunne samarb. med min DP, efter både samtaler med DP + DP/pædagog valgte jeg at få en ny DP. Det er det bedste jeg nogensinde har gjort, har aldrig haft problemer siden.

Samarb. mellem dig og DP er så vigtigt.

Du kan ringe til pædagogen for at:

*få gode råd til hvordan du skal fremlægge sagen for DP

*muligheden for et møde

*få at vide hvordan reglerne er med indkøringen også når han ikke må lege nede

Rigtig meget held og lykke med dig samtale

prøver at hive fat i hende imorgen, ellers må jeg ringe til pædagogen,  håber bare min DP vil samarbejde,

Anmeld

4. juli 2011

K&S

Anonym skriver:

så vi to, mern hiver fat i hende imorgen

Anmeld

4. juli 2011

Miss Tina

Anonym skriver:

prøver at hive fat i hende imorgen, ellers må jeg ringe til pædagogen,  håber bare min DP vil samarbejde,

Jeg havde kontaktet min pædagog da jeg for 3. gang skulle snakke med min DP igen. Men det var også mere fordi så kunne jeg sige at jeg havde undret mig så meget at jeg havde kontaktet pædagogen. Så skete der pludselig noget og jeg fik ret i mine ting, men valgte så at få en ny DP, havde det bare ikke godt med hende.

Håber på det bedste for dig

Anmeld

4. juli 2011

wolff-dagpleje

Jeg er selv privatbørnepasser sammen med min mand og vi har da altid ladet børn lege sammen uanset alder og det gælder både inde og ude, børnene skal have lov at lege sammen og være ude på græsset/sandkassen og hvad der ellers er, det er jo altsammen med til at stimulere hver enkelt barn, så der synes jeg helt klart, at din dp'er er helt galt på den... Håber du og din dp'er kan finde en ordentlig løsning ellers må du bede om en ny dp'er, for i sidste ende er det jo dit barn's ve og vel det handler om... Held og lykke med det.

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Miss Tina skriver:

Jeg havde kontaktet min pædagog da jeg for 3. gang skulle snakke med min DP igen. Men det var også mere fordi så kunne jeg sige at jeg havde undret mig så meget at jeg havde kontaktet pædagogen. Så skete der pludselig noget og jeg fik ret i mine ting, men valgte så at få en ny DP, havde det bare ikke godt med hende.

Håber på det bedste for dig

min DP er såmænd sød, men hun hører ikke rigtig efter hvad jeg siger,

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

wolff-dagpleje skriver:

Jeg er selv privatbørnepasser sammen med min mand og vi har da altid ladet børn lege sammen uanset alder og det gælder både inde og ude, børnene skal have lov at lege sammen og være ude på græsset/sandkassen og hvad der ellers er, det er jo altsammen med til at stimulere hver enkelt barn, så der synes jeg helt klart, at din dp'er er helt galt på den... Håber du og din dp'er kan finde en ordentlig løsning ellers må du bede om en ny dp'er, for i sidste ende er det jo dit barn's ve og vel det handler om... Held og lykke med det.

hvor er det dejligt at hører det fra en anden inde fra det fag,

men hiver fat i hende imorgen,  han elsker somregl græsset og hader sin barnevogn, han kan slet ikke sidde stille, der er altid fart over feltet,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.