kan det virkelig være rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.236 visninger
35 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Anonym trådstarter

at min søn skal opføre sig sådan, 

min søn har gået i dp i 4 uger, holdt fri en úge pga sygdom,

nå men han kommer afsted idag der er lækkert vejr så ved de er i haven, MEN min søn må åbenbart ikke lege på græsset og har endnu ikke været nede på græsset og udforske det ved DP(han plejer at komme ud 4-5 gange om ugen her hjemme og hygge på græsset)   men hun mener han er for lille og for ny osv osv osv,   men knægten er 10 mdr og er en værre vildbasse og elsker græsset, men nej han skal sidde i sin barnevogn henne i hjørnet af háven, mens de andre børn leger på græsset, deriblandt en ny på 11-12 mdr,  det har jeg så taget op med hende, men hun står fast?!!

´nå men noget helt andet er at jeg ingen steder ´kan gå kan nærmest ikke sætte ham på gulvet før han SKRIGER og tårene triller og det lyder vírkelig som om han skal dø, 

han er begyndt når han bliver sur og ked at banke sig selv i hovedet med hånden, eller banke hovedet i væggen,. er der altid for han for kæmpe blå mærker af det, og det er jo ikke sundt,

han spiser INTET, heller ikke i DP,

han har tungen ude af munden konstant, ´(det har alle de andre børn i DP også, ) hvorfor ved jeg ikke, det er mig en kæmpe gåde,

han plejer at være en gæv gut som er en rigtig møflerøv og en her kommer jeg type, men nu er han helt "sky"?   jeg anér virkelig ikke hvorfor,   han har altid elsket at lege selv og vil en sjælden gang lade mig være med,,,

nå men dette her blev lidt langt men kan det passe at han skal opføre sig sådan, er det en fase eller hvad , hvad skal jeg gøre.   jeg er helt alene med ham,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Nessie

Det lyder som om han er ved at skulle vænne sig til at være væk fra dig, og er bange for at du forlader ham, og så hager sig fast i dig og skriger.

Da Daniel gik i DP, blev han også i barnevognen i starten, for at vænne sig til de andre børn, og ikke blive "tromlet" ned. Men når nu han har gået der i 4 uger, så må det da snart være tid til at komme ned og lege med

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Det lyder som om han er ved at skulle vænne sig til at være væk fra dig, og er bange for at du forlader ham, og så hager sig fast i dig og skriger.

Da Daniel gik i DP, blev han også i barnevognen i starten, for at vænne sig til de andre børn, og ikke blive "tromlet" ned. Men når nu han har gået der i 4 uger, så må det da snart være tid til at komme ned og lege med

andre børn er rigtige søde ved ham, og det er endelig ham der tromler den, ihvertfald inden for, men han er så rerstløs, han hader at sidde i sin barnevogn

Anmeld

4. juli 2011

Nessie

Anonym skriver:

andre børn er rigtige søde ved ham, og det er endelig ham der tromler den, ihvertfald inden for, men han er så rerstløs, han hader at sidde i sin barnevogn

Jeg synes måske også hun i det mindste lige kunne prøve at se hvordan det går, han kan jo ikke sidde dér i flere uger, og kigge på de andre

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Jeg synes måske også hun i det mindste lige kunne prøve at se hvordan det går, han kan jo ikke sidde dér i flere uger, og kigge på de andre

ville jeg også mene, han er så forfærdenlig underlig når han kommer hjem, han bider helt vildt, han er nærmest agressiv

Anmeld

4. juli 2011

Nessie

Anonym skriver:

ville jeg også mene, han er så forfærdenlig underlig når han kommer hjem, han bider helt vildt, han er nærmest agressiv

Jeg tror at du skal prøve at tage en snak med DP igen, og også forklare hvordan han er, når I kommer hjem. Kunne jo godt være at han er frustreret over ikke at komme ned og lege og bruge sin krop.

Hun kan jo da ikke have ham siddende i barnevognen hele sommeren, og hvis hun stadig holder på at han ikke skal ned, så må hun jo komme med en rigtig god forklaring. Jeg synes at når han har været der i 4 uger, så burde han have vænnet sig til de andre børn, og det er jo ikke koldt, så det er jo heller ikke derfor

Anmeld

4. juli 2011

Nettemor

min søn gjorde også det med at skrige helt vildt længe efter han var startet, også selv om han var glad 2 sek efter jeg var gået og når jeg hentede ham om aftenen.

så begyndte vi at når jeg gik så skulle han være ved dp'en og kigge på nogle billeder hun havde. de hjalp lidt. det der så hjalp endnu mere var at han kom i gæstedp og fandt ud af at det var enten dp eller en anden. så han accepterede det ligesom. og idag er der sjældent noget. han nærmest skubber mig ud af døren og vil ikke altid med hjem.

Anmeld

4. juli 2011

Fam. Madsen

sådan som jeg læser det... så er han jo vand til og være sammen med de andre børn når de er inden for og leger...

så hvorfor ikke når de er ude det undre mig altså meget...

jeg kan forstå du har snakket med DP om det... så mit råd ville være og kontakte DP-pædgogen som er tilknytte din DP. og snakke med hende om det.

jeg havde ikke fundet mig i det. jeg ville føle at hun fravælger min søn, når hun laver så stor en forskel med at sætte ham i en barnevogn imens de andre leger...

Anmeld

4. juli 2011

Nemesis

kan han kravle?? ejse sig op af ting?? eller sidder han og sidder??

i dette vejr kan han jo sagtens sidde på græsset eller i en sandkasse og hygge og det synes jeg du skal sige til Dp igen. Står hun stadig fast så ville jeg ringe til dppædagoen og snakke med hende.

på mig lyder det som om din dreng er understimuleret og derfor så frustreret når han kommer hjem.

:-) Sisse

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Jeg tror at du skal prøve at tage en snak med DP igen, og også forklare hvordan han er, når I kommer hjem. Kunne jo godt være at han er frustreret over ikke at komme ned og lege og bruge sin krop.

Hun kan jo da ikke have ham siddende i barnevognen hele sommeren, og hvis hun stadig holder på at han ikke skal ned, så må hun jo komme med en rigtig god forklaring. Jeg synes at når han har været der i 4 uger, så burde han have vænnet sig til de andre børn, og det er jo ikke koldt, så det er jo heller ikke derfor

vil jeg prøve, 

hvad jeg har set er de andre børn rigtig kærlige ved ham,´. men tager en samtale med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.