at min søn skal opføre sig sådan,
min søn har gået i dp i 4 uger, holdt fri en úge pga sygdom,
nå men han kommer afsted idag der er lækkert vejr så ved de er i haven, MEN min søn må åbenbart ikke lege på græsset og har endnu ikke været nede på græsset og udforske det ved DP(han plejer at komme ud 4-5 gange om ugen her hjemme og hygge på græsset) men hun mener han er for lille og for ny osv osv osv, men knægten er 10 mdr og er en værre vildbasse og elsker græsset, men nej han skal sidde i sin barnevogn henne i hjørnet af háven, mens de andre børn leger på græsset, deriblandt en ny på 11-12 mdr, det har jeg så taget op med hende, men hun står fast?!!
´nå men noget helt andet er at jeg ingen steder ´kan gå kan nærmest ikke sætte ham på gulvet før han SKRIGER og tårene triller og det lyder vírkelig som om han skal dø,
han er begyndt når han bliver sur og ked at banke sig selv i hovedet med hånden, eller banke hovedet i væggen,. er der altid for han for kæmpe blå mærker af det, og det er jo ikke sundt,
han spiser INTET, heller ikke i DP,
han har tungen ude af munden konstant, ´(det har alle de andre børn i DP også, ) hvorfor ved jeg ikke, det er mig en kæmpe gåde,
han plejer at være en gæv gut som er en rigtig møflerøv og en her kommer jeg type, men nu er han helt "sky"? jeg anér virkelig ikke hvorfor, han har altid elsket at lege selv og vil en sjælden gang lade mig være med,,,
nå men dette her blev lidt langt
men kan det passe at han skal opføre sig sådan, er det en fase eller hvad , hvad skal jeg gøre. jeg er helt alene med ham,