Pinlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Kay

SussieThyssen skriver:

Ewwww..den har jeg også næsten prøvet.

Jeg havde lige aborteret i 5. måned og var til familiefest...gik stadig og kom mig.
Jeg har altid hobet enormt med væske op, når jeg har mistet mine fostre i dagene inden, og det varede altid lidt inden den væske røg af igen...nå men sker der så..et nært familiemedlem kommer hen og jubler begejstret at iiiihhh hvor er det dejligt at.....og giver sig til at klappe mig på maven.
De af familien, der vidste at det endnu engang var gået galt fik travlt med at rømme sig og forsøge at hive damen bort, men hun fattede ikke en disse, før jeg så hende i øjnene og sagde:
- Jo 1000 tak men der er nu ingenting derinde, men det har der været.
Og så smilede jeg sødt og gik.

Jeg må indrømme, at jeg ikke helt har glemt følelsen endnu.
Normalt så er jeg ret hårdhudet hvad mine aborter angår, men lige den der, har jeg aldrig glemt.

Kærligst
Sussie

Puhh ha... det lydder godt nok heller ik sjovt...

øv øv øv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

Puhh ha... det lydder godt nok heller ik sjovt...

øv øv øv...

Nej..den gjorde ret ondt.

Anmeld

4. juli 2011

Kofoed.

SussieThyssen skriver:

Min den ældste har ikke arvet det...heldigvis...hun har fået 3 dejlige troldunger uden problemer, så jeg håber det forsvinder med mig....og så krydser jeg fingre for at nr 2 datter heller ikke har det.

Det gør jeg også

Anmeld

4. juli 2011

SussieThyssen

Kofoed33 skriver:

Det gør jeg også

Tak skal du have søde ven

Anmeld

5. juli 2011

Ønskebarnet

ønskebarn74 skriver:

Se den kan jeg slå... 3 gange...

1. Til min 30 års fødselsdag spørger min dengang lille niece om vi ikke snart skal have en baby... Hun vil være kusine... Jeg når ikke at svare før min mands mormor svarer: DET KAN HUN IKKE FINDE UD AF... Og sejler ud af mit køkken... (hun ved vi er i fertilitetsbehandling)

2. Jeg samlede underskrifter ind for at stoppe den lov der nu gør at vi skal betale i det offentlige for 1. barn... Mandens morfars svar da jeg pænt spørger om han vil skrive under: Nej det skal mine skattepenge fandeme ikke gå til... (igen de fed vi er i fertilitetsbehandling) Jeg var lige ved at råbe ind i hovedet på ham at jeg var træt af at betale for hans sukkersyge som han havde ædt sig til og ikke passer og derfor er ude og inde af sygehuset... (type2)

3. Og nu den der slår alt... Juleaften 2år siden... Hans mormor spørger mig i hendes køkken om det ikke snart er tid til at jeg lader hendes barnebarn gå... Så han kan få en kone der fungerer og kan give dem nogle oldebørn... Tak for gaven kælling...

HVAD!!!! jeg var tændt helt af.

Anmeld

5. juli 2011

CmarianN

Ønskebarnet skriver:

Stod i kø i fakta i dag da en ældre dame ved siden af mig sagde : jamen sikke en dejlig tid du går i møde det er jo en fantastisk ting at blive mor...hvor langt er du henne ?  hvad f siger man lige der  måtte så forklare jeg altså ikke er gravid (eller det håber jeg da at jeg er ) men at jeg nok var lidt oppustet hehe.

Total rød i sylten blev jeg.

GUD hvor pinligt for damen  Det kunne være min farmor  Haha.. Ej hun bor ikke hernede, men hun lavede samme stunt til et bryllup hvor hun spurgte en gæst om hvornår hun skulle nedkomme - hun var altså IKKE gravid 

for du ER gravid 

Anmeld

5. juli 2011

lukasmor

Ønskebarnet skriver:

Stod i kø i fakta i dag da en ældre dame ved siden af mig sagde : jamen sikke en dejlig tid du går i møde det er jo en fantastisk ting at blive mor...hvor langt er du henne ?  hvad f siger man lige der  måtte så forklare jeg altså ikke er gravid (eller det håber jeg da at jeg er ) men at jeg nok var lidt oppustet hehe.

Jeg synes det er damen der burde være flov, ikke dig!
Vi alle har nogle dage hvor vi er mere oppustet end andre, sådan er det bare

Anmeld

5. juli 2011

lukasmor

ønskebarn74 skriver:

Se den kan jeg slå... 3 gange...

1. Til min 30 års fødselsdag spørger min dengang lille niece om vi ikke snart skal have en baby... Hun vil være kusine... Jeg når ikke at svare før min mands mormor svarer: DET KAN HUN IKKE FINDE UD AF... Og sejler ud af mit køkken... (hun ved vi er i fertilitetsbehandling)

2. Jeg samlede underskrifter ind for at stoppe den lov der nu gør at vi skal betale i det offentlige for 1. barn... Mandens morfars svar da jeg pænt spørger om han vil skrive under: Nej det skal mine skattepenge fandeme ikke gå til... (igen de fed vi er i fertilitetsbehandling) Jeg var lige ved at råbe ind i hovedet på ham at jeg var træt af at betale for hans sukkersyge som han havde ædt sig til og ikke passer og derfor er ude og inde af sygehuset... (type2)

3. Og nu den der slår alt... Juleaften 2år siden... Hans mormor spørger mig i hendes køkken om det ikke snart er tid til at jeg lader hendes barnebarn gå... Så han kan få en kone der fungerer og kan give dem nogle oldebørn... Tak for gaven kælling...

Undskyld jeg spørger: men hvad f****** er det for en familie? Født uden situationsfornemmelse?!??!?!?

Anmeld

5. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Ønskebarnet skriver:

Da jeg var ca. 7 uger henne og ikke selv anede jeg var gravid var der også en kvinde sidst i 50 erne der sagde noget i stil med "og du har en lille bebs i maven" Mig: "nej nej jeg er bare tyk" Men hun havde sørme ret Nogle gange er det ligesom om nogle Især ældre bare kan "fornemme" det. Og dyr kan helt sikkert mærke det.

Men skru ikke forventningerne op, det kan jo være tilfældigt. Men måske du virkelig har en lille spire?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.