Pinlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Kofoed.

SussieThyssen skriver:

Joda..det har jeg. 

https://www.baby.dk/debat/64393pi1/spontan-abort/gentagne-aborter--allergi-mod-blodtype--en-barsk-historie-.aspx

Hold da op. Har i overhovedet tal på, hvormange du har haft?

Fandt man ud ad om det er arveligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

ønskebørn74

Nessie skriver:

Man kan altså blive rystet over hvad folk kan finde på at sige, og neeej, hvor skal man bide sig i tungen, for ikke at få sagt en frygtelig masse grimme ting.

De skulle over knæet og have en r**fuld alle sammen. De kan sku holde deres meninger for dem selv.

Lad os sige det sådan... Vi gider ikke engang at fortælle dem vi er gravide... Passer os fint hvis de først får det at vide til jul... Og vi ringer ikke efter jeg har født... De kan bare holde sig væk...

Anmeld

4. juli 2011

ønskebørn74

Nessie skriver:

Nogle tænker sig bare overhovedet ikke om før de taler.

En tidligere kollega sagde engang (for sjov - en joke jeg aldrig fattede, som nogen havde kørende, hvor de gik og sagde at de var gravide ), at hun skulle ud at tisse først, for jeg var ikke gravid.....
Nej, det var jeg ikke, jeg var lige kommet tilbage på arbejde efter en MA i uge 12  Det var et kæmpe slag i ansigtet. Vi talte heller ikke sammen i lang tid efter. Hun beklagede sig endda til chefen over min reaktion, men hun var heldigvis kold, og sagde at hun godt kunne forstå mig, og at hun skulle tage at tænke sig om, inden hun talte

Føj for en kælling... Hvis ikke det gik ud over små fostre kunne man da godt ønske hende en hel række mistede små... Og så komme med samme kommentar og spørge hvordan det føltes...

Anmeld

4. juli 2011

ønskebørn74

Leonora skriver:

Ej det er sku da løgn at folk kan opføre sig så grimt....jeg er chok.....

Jeg tror at jeg ville bære så meget nag, især ifm. med den sidste historie....at når jeres spunk er kommet til verden så får oldemor besked på at hun desværre er skiftet ud med en anden som sætter pris på den vente tid det har taget......øv for en dum kælling...

Du skal sku have en kæmpe

Å jo.. Og så i min familie... De får vores børn at se til jul og fødselsdage... Det er det...

Anmeld

4. juli 2011

Nessie

ønskebarn74 skriver:

Lad os sige det sådan... Vi gider ikke engang at fortælle dem vi er gravide... Passer os fint hvis de først får det at vide til jul... Og vi ringer ikke efter jeg har født... De kan bare holde sig væk...

Helt forståeligt, de har jo alligevel ingen empati for jer og jeres situation

Anmeld

4. juli 2011

Leonora

ønskebarn74 skriver:

Å jo.. Og så i min familie... De får vores børn at se til jul og fødselsdage... Det er det...

De fortjener sku hellere ikke mere....og hvis de undrer sig så synes jeg de skal have klar besked om hvorfor....

Godt du har en sød mand og forhåbentlig nogle gode veninder der kan være der som familie...

Og er du gal jeg glæder mig til at følge jeres lille spunk...hvornår skal du se den første gang??

Anmeld

4. juli 2011

SussieThyssen

Kofoed33 skriver:

Hold da op. Har i overhovedet tal på, hvormange du har haft?

Fandt man ud ad om det er arveligt?

Jeg har naturligvis fulgt med på sidelinjen, men de er vist endnu ikke så langt

vedrørende tælning, så holdt jeg op ved nr 17, og det var imellem nr 2 og 3 af mine unger.

Anmeld

4. juli 2011

SussieThyssen

jeansmummie skriver:

Hihi i kirken ved Noahs barnedåb sagde en kvinde til mig om jeg var gravid igen med sådan en udstråling jeg havde dagen efter tog jeg en test og vupti så var jeg 8 pluds 3 men måtte jo sige at det vidste jeg faktisk ikke endnu for havde det på fornemmelsen hihi der er bare nogen der kan det der med og aflæse andre

Lad os sige det på den måde..jeg ved altid, hvis der er en gravid kvinde i lokalet

For nogle år siden skulle vi til fødselsdag hos min datter og da jeg kommer ind, kunne jeg bare mærke det.
Ok nu er jeg  også empat, så jeg kan føle, når der er noget i gære...Nå men jeg trak så min datter til side og spurgte hende om hun var gravid igen...hun fniste længe og sagde så: Nej..men det er rigtigt, der ER rent faktisk en gravid til stede.
Så var det hendes papmor LOL

Til syneladende har min søn arvet, den evne også, og især med at kunne mærke hvilket køn det er

Anmeld

4. juli 2011

Kofoed.

SussieThyssen skriver:

Jeg har naturligvis fulgt med på sidelinjen, men de er vist endnu ikke så langt

vedrørende tælning, så holdt jeg op ved nr 17, og det var imellem nr 2 og 3 af mine unger.

hold da op 17 og det er uden dem med din 3. mand. Øv. Håber ikke dine piger for det.

Okay, måske fordi der er så få tilfælde..

Anmeld

4. juli 2011

SussieThyssen

Kofoed33 skriver:

hold da op 17 og det er uden dem med din 3. mand. Øv. Håber ikke dine piger for det.

Okay, måske fordi der er så få tilfælde..

Min den ældste har ikke arvet det...heldigvis...hun har fået 3 dejlige troldunger uden problemer, så jeg håber det forsvinder med mig....og så krydser jeg fingre for at nr 2 datter heller ikke har det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.