Pinlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

ønskebørn74

Kay skriver:

har jeg prøvet flere gange  

bla. ved et nyt job i en børnehave, hvor en forældre klapper mig på maven og siger tillykke og spørg hvornår jeg har termin...

jeg bliver lige paf hver gang... for hvordan fanden reagere man lige på den... sidste gang det skete, sagde jeg til damen "jeg er altså ikke gravid, men bare Fed på en grim måde..." hun blev meget flov og gik uden at sige et ord...

LOL... ligner lidt mit svar... Se nedenfor.... GG...

Og

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Kofoed.

Ønskebarnet skriver:

Ja det kunne være meeeeeen kunne hun dog ikke bare tænke den tanke istedet for .

Nej, hun regnede da med du viste det, hehe.

Anmeld

4. juli 2011

Nessie

Kay skriver:

ja... det må da være enorm pinligt...

det værste var nesten efter en fest i familien, men nogle vi ikke havde set LÆNGE var der en der skrev tillykke med graviditeten på min facebook, og hvor dejligt hun sys det var for os...

der blev jeg sgu små sur!!

Helt ærligt, så tænker man sig da heller ikke om.

Jeg er blevet spurgt om vi ikke snart skal have nr. 2, af folk der udemærket ved at vi har været i behandling i 3 år for at få Daniel

Anmeld

4. juli 2011

Kay

ønskebarn74 skriver:

LOL... ligner lidt mit svar... Se nedenfor.... GG...

Og

Læste det godt hihi...

når børnene siger det er det ok og jeg forklare pænt at der ikke er en baby der inde... men en masse slik og mad...

men når det er vosne så er det en anden sag

Anmeld

4. juli 2011

Kay

Nessie skriver:

Jeg er blevet spurgt om vi ikke snart skal have nr. 2, af folk der udemærket ved at vi har været i behandling i 3 år for at få Daniel

ikke serligt betænktsomt

Anmeld

4. juli 2011

ønskebørn74

Nessie skriver:

Se den kan jeg slå... 3 gange...

1. Til min 30 års fødselsdag spørger min dengang lille niece om vi ikke snart skal have en baby... Hun vil være kusine... Jeg når ikke at svare før min mands mormor svarer: DET KAN HUN IKKE FINDE UD AF... Og sejler ud af mit køkken... (hun ved vi er i fertilitetsbehandling)

2. Jeg samlede underskrifter ind for at stoppe den lov der nu gør at vi skal betale i det offentlige for 1. barn... Mandens morfars svar da jeg pænt spørger om han vil skrive under: Nej det skal mine skattepenge fandeme ikke gå til... (igen de fed vi er i fertilitetsbehandling) Jeg var lige ved at råbe ind i hovedet på ham at jeg var træt af at betale for hans sukkersyge som han havde ædt sig til og ikke passer og derfor er ude og inde af sygehuset... (type2)

3. Og nu den der slår alt... Juleaften 2år siden... Hans mormor spørger mig i hendes køkken om det ikke snart er tid til at jeg lader hendes barnebarn gå... Så han kan få en kone der fungerer og kan give dem nogle oldebørn... Tak for gaven kælling...

Anmeld

4. juli 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

ja... det må da være enorm pinligt...

det værste var nesten efter en fest i familien, men nogle vi ikke havde set LÆNGE var der en der skrev tillykke med graviditeten på min facebook, og hvor dejligt hun sys det var for os...

der blev jeg sgu små sur!!

Ewwww..den har jeg også næsten prøvet.

Jeg havde lige aborteret i 5. måned og var til familiefest...gik stadig og kom mig.
Jeg har altid hobet enormt med væske op, når jeg har mistet mine fostre i dagene inden, og det varede altid lidt inden den væske røg af igen...nå men sker der så..et nært familiemedlem kommer hen og jubler begejstret at iiiihhh hvor er det dejligt at.....og giver sig til at klappe mig på maven.
De af familien, der vidste at det endnu engang var gået galt fik travlt med at rømme sig og forsøge at hive damen bort, men hun fattede ikke en disse, før jeg så hende i øjnene og sagde:
- Jo 1000 tak men der er nu ingenting derinde, men det har der været.
Og så smilede jeg sødt og gik.

Jeg må indrømme, at jeg ikke helt har glemt følelsen endnu.
Normalt så er jeg ret hårdhudet hvad mine aborter angår, men lige den der, har jeg aldrig glemt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. juli 2011

ønskebørn74

SussieThyssen skriver:

Ewwww..den har jeg også næsten prøvet.

Jeg havde lige aborteret i 5. måned og var til familiefest...gik stadig og kom mig.
Jeg har altid hobet enormt med væske op, når jeg har mistet mine fostre i dagene inden, og det varede altid lidt inden den væske røg af igen...nå men sker der så..et nært familiemedlem kommer hen og jubler begejstret at iiiihhh hvor er det dejligt at.....og giver sig til at klappe mig på maven.
De af familien, der vidste at det endnu engang var gået galt fik travlt med at rømme sig og forsøge at hive damen bort, men hun fattede ikke en disse, før jeg så hende i øjnene og sagde:
- Jo 1000 tak men der er nu ingenting derinde, men det har der været.
Og så smilede jeg sødt og gik.

Jeg må indrømme, at jeg ikke helt har glemt følelsen endnu.
Normalt så er jeg ret hårdhudet hvad mine aborter angår, men lige den der, har jeg aldrig glemt.

Kærligst
Sussie

Puha.. Der fik jeg lige tårer i øjnene...

Anmeld

4. juli 2011

ønskebørn74

Nessie skriver:

Det er så utroligt at folk der ved det ikke bare kan holde deres kæft!!!!!

Anmeld

4. juli 2011

Maja_4000

ønskebarn74 skriver:

Se den kan jeg slå... 3 gange...

1. Til min 30 års fødselsdag spørger min dengang lille niece om vi ikke snart skal have en baby... Hun vil være kusine... Jeg når ikke at svare før min mands mormor svarer: DET KAN HUN IKKE FINDE UD AF... Og sejler ud af mit køkken... (hun ved vi er i fertilitetsbehandling)

2. Jeg samlede underskrifter ind for at stoppe den lov der nu gør at vi skal betale i det offentlige for 1. barn... Mandens morfars svar da jeg pænt spørger om han vil skrive under: Nej det skal mine skattepenge fandeme ikke gå til... (igen de fed vi er i fertilitetsbehandling) Jeg var lige ved at råbe ind i hovedet på ham at jeg var træt af at betale for hans sukkersyge som han havde ædt sig til og ikke passer og derfor er ude og inde af sygehuset... (type2)

3. Og nu den der slår alt... Juleaften 2år siden... Hans mormor spørger mig i hendes køkken om det ikke snart er tid til at jeg lader hendes barnebarn gå... Så han kan få en kone der fungerer og kan give dem nogle oldebørn... Tak for gaven kælling...

Nu har jeg ikke været i behandlig .. Men fuck ! Det må have gjort ondt :/ Kunne du holde din mund ? Tror jeg var blevet stiktosset ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.