Pinlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.004 visninger
48 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Ønskebarnet

Stod i kø i fakta i dag da en ældre dame ved siden af mig sagde : jamen sikke en dejlig tid du går i møde det er jo en fantastisk ting at blive mor...hvor langt er du henne ?  hvad f siger man lige der  måtte så forklare jeg altså ikke er gravid (eller det håber jeg da at jeg er ) men at jeg nok var lidt oppustet hehe.

Total rød i sylten blev jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Nessie

Ha ha, mon ikke også damen blev pænt pinligt berørt

Den er bare ikke sjov at få i hovedet, men man kan da altid trøste sig med at hun nok aldrig siger sådan til nogen igen 

Anmeld

4. juli 2011

Kay

har jeg prøvet flere gange  

bla. ved et nyt job i en børnehave, hvor en forældre klapper mig på maven og siger tillykke og spørg hvornår jeg har termin...

jeg bliver lige paf hver gang... for hvordan fanden reagere man lige på den... sidste gang det skete, sagde jeg til damen "jeg er altså ikke gravid, men bare Fed på en grim måde..." hun blev meget flov og gik uden at sige et ord...

Anmeld

4. juli 2011

ønskebørn74

Ønskebarnet skriver:

Stod i kø i fakta i dag da en ældre dame ved siden af mig sagde : jamen sikke en dejlig tid du går i møde det er jo en fantastisk ting at blive mor...hvor langt er du henne ?  hvad f siger man lige der  måtte så forklare jeg altså ikke er gravid (eller det håber jeg da at jeg er ) men at jeg nok var lidt oppustet hehe.

Total rød i sylten blev jeg.

LOL... kan ikke tælle på to hænder hvor mange gange jeg har prøvet det... Her er min nu komiske standart kommentar... Jeg er ikke gravid... Bare fed... Hold op et underholdende ansigtsudtryg man får igen... Jeg lover dig at du så ikke er den floveste af jer to mere....... GG...

Anmeld

4. juli 2011

Kofoed.

Jeg ville tage det som en god ting. Synes nogle gange børn og ældre kan se, at man er gravid, selvom man endnu ikke selv ved det. Så håb på, at du bare udsender graviditets "ting", som hun bare opfangende

Anmeld

4. juli 2011

Nessie

Kay skriver:

har jeg prøvet flere gange  

bla. ved et nyt job i en børnehave, hvor en forældre klapper mig på maven og siger tillykke og spørg hvornår jeg har termin...

jeg bliver lige paf hver gang... for hvordan fanden reagere man lige på den... sidste gang det skete, sagde jeg til damen "jeg er altså ikke gravid, men bare Fed på en grim måde..." hun blev meget flov og gik uden at sige et ord...

Fed på en grim måde  Ha ha, så spørger de da i hvert ALDRIG nogen igen, hvornår det skal være .

Hvorfor spørger folk også om sådan noget, når de ikke ved det med sikkerhed? Kunne jeg aldrig finde på, ville være alt for pinligt, hvis hun ikke var gravid

Anmeld

4. juli 2011

Ønskebarnet

Ja fik sku lidt ondt af hende  hun kunne jo ikke vide at man ligner en hval efter æu og æo....men blev da lidt paf hehe.

Anmeld

4. juli 2011

Ønskebarnet

ønskebarn74 skriver:

LOL... kan ikke tælle på to hænder hvor mange gange jeg har prøvet det... Her er min nu komiske standart kommentar... Jeg er ikke gravid... Bare fed... Hold op et underholdende ansigtsudtryg man får igen... Jeg lover dig at du så ikke er den floveste af jer to mere....... GG...

Haha det kunne være man sku prøve det

Anmeld

4. juli 2011

Kay

Nessie skriver:

Fed på en grim måde  Ha ha, så spørger de da i hvert ALDRIG nogen igen, hvornår det skal være .

Hvorfor spørger folk også om sådan noget, når de ikke ved det med sikkerhed? Kunne jeg aldrig finde på, ville være alt for pinligt, hvis hun ikke var gravid

ja... det må da være enorm pinligt...

det værste var nesten efter en fest i familien, men nogle vi ikke havde set LÆNGE var der en der skrev tillykke med graviditeten på min facebook, og hvor dejligt hun sys det var for os...

der blev jeg sgu små sur!!

Anmeld

4. juli 2011

Ønskebarnet

Kofoed33 skriver:

Jeg ville tage det som en god ting. Synes nogle gange børn og ældre kan se, at man er gravid, selvom man endnu ikke selv ved det. Så håb på, at du bare udsender graviditets "ting", som hun bare opfangende

Ja det kunne være meeeeeen kunne hun dog ikke bare tænke den tanke istedet for .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.