Mælkesnitte ja eller nej???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2008

Rasmine

twinboys skriver:

Du er en super moar... Godt du bakker op omkring kostpolitik...

Majbritt

Undrer mig lidt over om alle vi andre mødre som ikke nødvendigvis er anti-sukker personer, ikke også er super mødre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2008

lonemus

twinboys skriver:

Du er en super moar... Godt du bakker op omkring kostpolitik...

Majbritt

Tak

Jamen det er skam meget vigtigt for mig, at mine børn lever sundt og ikke mindst får et fornuftigt forhold til slik og sukker. Dét har jeg aldrig selv haft, og jeg ved hvor megen smerte det kan betyde. Og det vil jeg simpelthen ikke byde dem!

Så jo, jeg bakker absolut op om den sund kostpolitik

Anmeld

11. december 2008

twinboys

Mebach skriver:

Undrer mig lidt over om alle vi andre mødre som ikke nødvendigvis er anti-sukker personer, ikke også er super mødre?

Jeg skrev angående kostpolitiken som hun nævnte i deres institution... og synes det er super at hun bakker dem op og alle der gør det er super mødre og fædre... Har du en dårlig dag siden du hakker mig ned i dag... Majbritt

Anmeld

11. december 2008

twinboys

lonemus skriver:

Tak

Jamen det er skam meget vigtigt for mig, at mine børn lever sundt og ikke mindst får et fornuftigt forhold til slik og sukker. Dét har jeg aldrig selv haft, og jeg ved hvor megen smerte det kan betyde. Og det vil jeg simpelthen ikke byde dem!

Så jo, jeg bakker absolut op om den sund kostpolitik

Smiler

Anmeld

11. december 2008

Rasmine

twinboys skriver:

Jeg skrev angående kostpolitiken som hun nævnte i deres institution... og synes det er super at hun bakker dem op og alle der gør det er super mødre og fædre... Har du en dårlig dag siden du hakker mig ned i dag... Majbritt

Har man nødvendigvis en dårlig dag, fordi man undrer sig?

Anmeld

11. december 2008

Pia

Miamaja skriver:

Jeg er meget uenig i hvad du har at sige. Hvis vi skulle tage vores aeldre generation i betragtning tror jeg IKKe der er meget positivt at finde: overvaegt , diabetis OG GEBIS og darlige taender er noget der haerger i den gamle generation og DET vil jeg gerne vare mine born foruden.

Jeg er ogsaa maalos over du ligefrem har dette synspunkt naar du er rigtig meget overvaegtig endda. Det er da netop ikke et sundt forbillede for dine born og synspunkt at have.

JEg syntes netop selv jeg har et fornuftigt syn på kosten.
Min datter skal ikke afholdes fra alt det usunde og få afvide det er fy fy.
Hvis mine forældre ikke havde været så strikse omrking det, så tror jeg ikke jeg havde været overvægtig i dag.
Men det var jo netop spændene og spise alt det de ikke syntes jeg måtte netop fordi de konstant sagde nej.

Jeg vil garantere dig at min datter aldrig bliver overvægtig.
Jeg er netop meget meget obs på det og jeg kan sagtens være og er det , er fint forbillede for min datter selvom jeg er overvægtig.

Vi vælger jo bare og gøre ting forskelligt.

ang det med vores ældre generations tænder osv.. Come on.. de levede i en væstentlig anden tid den gang hvor tandlæger og god hygiejne slet slet ikke var udbredt som det er i dag.
Jg lover dig for at de ældre jeg passer får et chok når vi som plejepersonale kommer ind i billedet.
Netop fordi de ikke er vant til at god hygiejne er vigtig.
Så den syntes jeg ike holder over hovdet den der.

Anmeld

11. december 2008

Pia

Mebach skriver:

Jeg tænker præcis som du Mebach..

Anmeld

11. december 2008

fam.4xc

Caroline kan godt finde på at spørge om hun må få dem når vi er ude og handle og nogen gange får hun lov... men bryder sig vist ik så meget om dem, for en pakke kan ligge meget længe herhjemme....

Men det er ik noget man har med i madpakken.

Anmeld

11. december 2008

twinboys

Mebach skriver:

Nej ikke nødvendigvis men det er bare anden gang idag...

Anmeld

14. december 2008

Katjaro

Dicte er 4 år - og det er først inden for de sidste 2 måneder at hun har fået dem her i huset.

For mig er det at sidestille med slik/dessert - og det får hun jo også engang i mellem.

Men ALDRIG ALDRIG ALDRIG ville det være at finde i min datters madpakke, ellers som nødløsning i supermarkedet når ungen gik sukkerkold.

Hilsen Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.