Hun skriger helt vildt min. 1 time om dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

Mother-love

Camillas-photography skriver:

ja det kan jeg... her var det bare skrigeturer efter hver endt måltid og op til 7 timers gråd i træk efterfulgt af en kort pause og så startede det forfra.. her fandt jeg så ud af at han var allergisk overfor mme.. altså bare lactose.. så han fik en mme fra apoteket der var til små sarte baby maver...

tror ikke det er tilfælde her...

men du er obs på at et flaskebarn skal have afføring hver dag??? for starten på flaske kan være hård for en lille babymave.. prøv med mylicon dråber.. hvis der bruges sut, så tilføj 2 - 3 dråber på sutten det er sødt og hjælper på at få maven i ro og luften ud..

tak for svar.. nej tror heller ikke hun er allergisk.. ja hun har afføring en gang om dagen.. men hun prutter meget efter hun er kommet over på mme. måske jeg skulle prøve det du har skrevet. hun er ikke så god til sutten endnu men det bliver bedre fra dag til dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

mortilnoahogmelina

michelledam skriver:

ja vi også ladet være med at svøbe hende.. og barnevognen har ingen effekt hun vil ikke falde i søvn i barnevognen enten skriger hun ellers ligger hun og lytter/kigger. og vi bruger nan da jeg har hørt det var det mildeste.. og vi har kun holdt os til det.. men hun har også kun fået mme i 4 dage nu...

HMm , øv øv min søn skreg os som en gal når han lå i barnevognen , men jeg kørte og kørte og kørte og til sidst havde det en effekt . Men det tog omkring en halv time hvor han bare græd , men var det eneste vi næsten kunne gøre .

Måske i bare skal prøve at se om det ændre sig inden for den næste uge .
Ellers prøv at spøger din sp om hun har nogen råd til hvad i kan gøre .

Anmeld

1. juli 2011

mortilnoahogmelina

Pernille08 skriver:

HMm , øv øv min søn skreg os som en gal når han lå i barnevognen , men jeg kørte og kørte og kørte og til sidst havde det en effekt . Men det tog omkring en halv time hvor han bare græd , men var det eneste vi næsten kunne gøre .

Måske i bare skal prøve at se om det ændre sig inden for den næste uge .
Ellers prøv at spøger din sp om hun har nogen råd til hvad i kan gøre .

Og jeg følte mig da ind imellem som en dårlig mor når jeg bare lod ham græde , men det var det min sp sagde jeg skulle prøve ..for jeg vidste jo han ikk var sulten havde skidt eller noget . Og i sidste ende gav det pote men for pokker hvor var det hårdt imens det stod på .

Anmeld

1. juli 2011

Mother-love

Pernille08 skriver:

Og jeg følte mig da ind imellem som en dårlig mor når jeg bare lod ham græde , men det var det min sp sagde jeg skulle prøve ..for jeg vidste jo han ikk var sulten havde skidt eller noget . Og i sidste ende gav det pote men for pokker hvor var det hårdt imens det stod på .

måske hun skal vænne sig mere til barnevognen? det er da et forsøg værd.. tak for rådet

Anmeld

1. juli 2011

Isabella_mor

michelledam skriver:

tænde støvsugeren??? kun når hun har sovet og været langt væk i drømmeland

det er fordi at larmen fra støvsugeren kan tit berolige de små babyer der ikke kan finde ro...

enten støvsugeren eller hårtørren. det er et kedt trick efterhånden

Anmeld

1. juli 2011

Isabella_mor

michelledam skriver:

tænde støvsugeren??? kun når hun har sovet og været langt væk i drømmeland

det er fordi at larmen fra støvsugeren kan tit berolige de små babyer der ikke kan finde ro...

Anmeld

1. juli 2011

Mother-love

isabellamor skriver:

hahaha griner okay den har jeg ikke lige hørt.... kunne være man skulle prøve det en dag hihihihi

Anmeld

1. juli 2011

Isabella_mor

michelledam skriver:

hahaha griner okay den har jeg ikke lige hørt.... kunne være man skulle prøve det en dag hihihihi

det er hvertfald værd at prøve...

det gælder bare om at finde hvad der hjælper...

Anmeld

1. juli 2011

Mother-love

isabellamor skriver:

det er hvertfald værd at prøve...

det gælder bare om at finde hvad der hjælper...

ja lige præcis.. og hvis det hjælper tænker naboerne hold da op de får godt nok støvsuget en del inde ved dem hahaha

Anmeld

1. juli 2011

mortilnoahogmelina

michelledam skriver:

måske hun skal vænne sig mere til barnevognen? det er da et forsøg værd.. tak for rådet

Ligger hun i lift ?
Men ja jeg synes det er et forsøg værd , selvom jeg udemærket ved hvor hårdt det er . OG det skære helt i en moders hjerte at gøre sit barn græde/skrige . Men det skal nok blive godt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.