Hun skriger helt vildt min. 1 time om dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

Mother-love

isabellamor skriver:

hej smukke.. har du læst om tigerspring...?

baby 4-5- uger

kan det ikke være det... 

hej smukke selv

jeg havde godt tænkt på tigerspring men hvor lang tid står det på? det her har stået på i over 14 dage. snart 3 uger. og problemet er der når hun skal sove.. hun vil bare ikke sove hun bliver helt hysterisk. hun vil bare ikke give op.. intet hjælper. vi vugger, ligger hud mod hud, har hende liggende ovenpå vores hjerte samtidig med vi trækker vejret dybt, vi har sunget for hende, kørt med barnevogn og alt simpelthen. men hun vil bare ikke give op og så bliver hun overtræt og skriger som en gal..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Mother-love

tweety2060 skriver:

først får du lige et tillykke med lillepigen dernæst så får du lige sådanne et
Åh det er SÅ hårdt når de er så små og triste! Den gråd er simpelthen hjerteskærende! Og man vil så gerne hjælpe.
Hvor meget får hun på flaske og hvor tit? Får hun nok i forhold til hendes behov? Når hun at blive helt vild sulten? Eller kan i nå at tilbyde flaske inden hun bliver panisk? Når hun bliver ked af det falder hun så til ro når hun får flasken?
Det kan godt være det ikke er kolik men det kan godt være maveproblemer der driller. . . Hun er jo ikke så gammel så hendes mave og tarmsystem er ikke så hårdfør endnu. Det er meget normalt at nyfødte har maveproblemer eller 'startproblemer', da tarmene lige skal igang.
Hos os skreg lillepigen også og det blev værre og værre jo senere det blev på dagen. Cykling med benene og mavemassage med uret hjælp men ikke nok. Hun kunne skrige i timer og havde svært ved at sove. Vi valgte at få en zoneterapeut til at hjælpe. Det tog ikke alt men det hjalp!!
Var det en hård fødsel?
Det er en ny tid for jer alle- lillepigen er kommet ud i den store verden- væk fra mors trygge mave, - og i skal alle lære hinanden at kende. Det tager tid. Det er vigtigt at i ikke lader hende mærke at i er frustreret- det kan hun mærke. Men det er helt ok at føle sig afmagtede! Jeg ville tage fat i din sp og få hendes råd og vejl. Evt bede om et møde...
Pøj pøj med det hele

mange tak

jamen hun spiser ca hver 3-4 time og hun spiser mellem 100 ml og 160 ml.. gennemsnitlig 130-40 stykker. og hun når ikke og blive panisk inden hun får flasken. og nej hun vil ikke falde til ro hvis hun får flaske. det er kun når hun har skreget i sindsygt mange timer. selvom vi har tilbudt hende flasken flere gange.. men hun bruger lang tid på at spise. gerne en time hvor hun spiser lidt og så en pause og så spiser hun lidt igen og kort pause og så spiser hun det sidste.. men det er som om det er når hun skal sove hun går i panik.  vi har prøvet alt, hun vil bare ikke sove hun bliver helt hysterisk. hun vil bare ikke give op.. intet hjælper. vi vugger, ligger hud mod hud, har hende liggende ovenpå vores hjerte samtidig med vi trækker vejret dybt, vi har sunget for hende, kørt med barnevogn og alt simpelthen. men hun vil bare ikke give op og så bliver hun overtræt og skriger som en gal..

vi har også tænkt på kranio-sakral terapi da jeg selv går til det med mit piskesmæld. men forstår vitterligt ikke hvorfor hun skal skrige så meget... man bliver så frustreret og ked af det. og tænker nogen gange at man aldrig skulle have valgt at få børn. selvom jeg selvfølgelig ikke mener det for jeg elsker hende jo højere end noget andet på denne jord.. men hold da op det er hårdt

Anmeld

1. juli 2011

Mother-love

Pernille08 skriver:

Årh jeg nikker så meget genkende til det du går igennem nu .
Min søn blev heller ikke mæt af mig og derfor kom vi os over på flasken ..
Jeg prøvede alt og jeg mener virkelig alt , intet hjælp , lige indtil den dag vi tog til kiopraktor , det viste sig han havde noget som trykket i både lænd og nakke , efter et par behandlinger stoppede skrigeturene , og jeg følte mig pludselig som en God mor , min søn kunne hverken trøstes eller noget når han havde de ture , og han kunne kun falde i søvn på brystet af enten mig eller min kæreste .
Det var så hårdt det stod på i lidt over 5 uger , og det føltes som om det aldrig ville stoppe .
Jeg synes det er værd at prøve ..
Hvor meget spiser hun af gangen og hvor ofte ?

Stort kram

ja det er såå hårdt.. jamen tænker ikke der er noget der sidder i klemme eller lign. da hun er født ved ks??

jamen hun spiser hver 3-4 time og spiser mellem 100 og 160 ml.. mest om aftenen og natten.. men om natten er der ingen problemer overhovedet hun spiser, får ren numse og så falder hun i søvn..

Anmeld

1. juli 2011

Mother-love

Janni. skriver:

Jeg sidder og tænker på om hun når at blive overtræt før i forsøger at putte hende?

for det første vil hun ikke ligge i hendes lift og falde i søvn hun vil ligge ved os. ligger vi hende i liften begynder hun først og skrige.. men vi har prøvet lige efter hun har spise og ligge hende til så hun kan sove og vi har prøvet at sidde lidt med hende og så snart hun har gabt første gang så vi lagt hende til.. og vi har ventet lidt længere.. men det er bare det samme ??

Anmeld

1. juli 2011

Janni.

michelledam skriver:

for det første vil hun ikke ligge i hendes lift og falde i søvn hun vil ligge ved os. ligger vi hende i liften begynder hun først og skrige.. men vi har prøvet lige efter hun har spise og ligge hende til så hun kan sove og vi har prøvet at sidde lidt med hende og så snart hun har gabt første gang så vi lagt hende til.. og vi har ventet lidt længere.. men det er bare det samme ??

Ja så burde hun da ikke været overtræt, så ved jeg godt nok ikke hvad det kan være. Håber i snart finder ud af det, pøj pøj med hende

Anmeld

1. juli 2011

Isabella_mor

michelledam skriver:

hej smukke selv

jeg havde godt tænkt på tigerspring men hvor lang tid står det på? det her har stået på i over 14 dage. snart 3 uger. og problemet er der når hun skal sove.. hun vil bare ikke sove hun bliver helt hysterisk. hun vil bare ikke give op.. intet hjælper. vi vugger, ligger hud mod hud, har hende liggende ovenpå vores hjerte samtidig med vi trækker vejret dybt, vi har sunget for hende, kørt med barnevogn og alt simpelthen. men hun vil bare ikke give op og så bliver hun overtræt og skriger som en gal..

tigerspring står på over en periode.

har i evt prøvet at tænde støvsugeren???

Anmeld

1. juli 2011

mortilnoahogmelina

michelledam skriver:

ja det er såå hårdt.. jamen tænker ikke der er noget der sidder i klemme eller lign. da hun er født ved ks??

jamen hun spiser hver 3-4 time og spiser mellem 100 og 160 ml.. mest om aftenen og natten.. men om natten er der ingen problemer overhovedet hun spiser, får ren numse og så falder hun i søvn..

Hmm ja det kan jeg godt se så , har i prøvet at lade vær og svøbe hende glad sker der så ?
Eller få hende til at falde i søvn ved at blive kørt i barnevogn ??årh jeg kan så meget kende din frustration

Ja Noah spiste os mest om aftenen ,
Årh jeg har nok ikke så mange andre råd , men en ting er sikkert det bliver bedre på et tidspunkt selvom det er den ringe trøst lige nu .
Hvad for en mme bruges du ? Har du prøvet at skifte ? Ved godt det lyder helt hen i vejret , men min sp siger der er stor forskel på produkterne .

Anmeld

1. juli 2011

Kamulla

ja det kan jeg... her var det bare skrigeturer efter hver endt måltid og op til 7 timers gråd i træk efterfulgt af en kort pause og så startede det forfra.. her fandt jeg så ud af at han var allergisk overfor mme.. altså bare lactose.. så han fik en mme fra apoteket der var til små sarte baby maver...

tror ikke det er tilfælde her...

men du er obs på at et flaskebarn skal have afføring hver dag??? for starten på flaske kan være hård for en lille babymave.. prøv med mylicon dråber.. hvis der bruges sut, så tilføj 2 - 3 dråber på sutten det er sødt og hjælper på at få maven i ro og luften ud..

Anmeld

1. juli 2011

Mother-love

isabellamor skriver:

tigerspring står på over en periode.

har i evt prøvet at tænde støvsugeren???

tænde støvsugeren??? kun når hun har sovet og været langt væk i drømmeland

Anmeld

1. juli 2011

Mother-love

Pernille08 skriver:

Hmm ja det kan jeg godt se så , har i prøvet at lade vær og svøbe hende glad sker der så ?
Eller få hende til at falde i søvn ved at blive kørt i barnevogn ??årh jeg kan så meget kende din frustration

Ja Noah spiste os mest om aftenen ,
Årh jeg har nok ikke så mange andre råd , men en ting er sikkert det bliver bedre på et tidspunkt selvom det er den ringe trøst lige nu .
Hvad for en mme bruges du ? Har du prøvet at skifte ? Ved godt det lyder helt hen i vejret , men min sp siger der er stor forskel på produkterne .

ja vi også ladet være med at svøbe hende.. og barnevognen har ingen effekt hun vil ikke falde i søvn i barnevognen enten skriger hun ellers ligger hun og lytter/kigger. og vi bruger nan da jeg har hørt det var det mildeste.. og vi har kun holdt os til det.. men hun har også kun fået mme i 4 dage nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.