synes måske heller ik lige det passer sig lejligheden at dele slik ud til en sports ting...
Men synes også man skal passe på ik at blive hysterisk omkring det med slik og uvaner, alt med måde, men det behøves da ik at forbudes HELT... ik i vores verden ihvertfald 
Catrine har lige delt mælke drenge ud i vuggeren til sin 1 års fødselsdag og Caroline mini flødeboller i børnehaven og det synes jeg er okay... så længe det ik er hver og hver anden dag eller 10 af gangen 
Faktisk har vi en lang periode haft guf fremme i en skål herhjemme,,, noget som Caroline ik overfaldt, men måske nuppede et par stykker af i løbet af en weekend.. nu har det så ik været fremme noget tid, fordi jeg ved de hygger lidt mere i børnehaven denne måned end ellers, og nu er hun bare slet ik til at styre når der så endelig er guf i weekenden.... så tror sgu godt se selv kan få et ret fornuftigt forhold til det, hvis man som forældre ik er fuldstændig fanatisk omkring det.
Catrine er dog lidt utilfreds med der kun er 1 stykke choko i julekalenderen hver dag

Med "mælkedrenge", - mener du så 1/4 letmælk eller mælkesnitter????? Hvis du mener mælkesnitter, vil jeg lige sige at jeg synes det er dybt forargeligt at putte den slags bras i andre menneskers børn, uden de har haft en chance for at vide det i forvejen og sige fra.
"Mælke"snitter, - det er godtnok minimalt hvad der er i af mælk, - men til gengæld er der MEGET sukker!!
Jeg synes en mælkesnitte er noget af de værste man kan give sine børn, - ikke kun fordi det er allerhelvedes usundt (for det er slik jo også, men fordi det bilder forældre (som enten ikke ved bedre/tror på hvad reklamerne siger/eller fortrængerf det) at det er SUNDT?!?!?
Mine børn (4 år og 13 år) får IKKE mælkesnitter og har aldrig fået det (jo, den store fik en af farmor engang, men der blev talt med store bogstaver bagefter!!), og selvom den mindste ser andre have det med i madpakken(!!!) og beder om det nogle gange, så kunne det aldrig falde mig ind at købe dem. I mine øjne er det en falliterklæring at putte dem i indkøbskurven.