Anonym skriver:
har i ammet hvor i stoppet tidligt (10uger er barnet), men fortrød det senere? - hvis i ikke rigtig kunne se det fantastiske i at amme, ville i så stoppe? hvis i havde fået en hård start på det med amning.. og aldrig rigtig fundet glæden i det.. eller er man for egoisk ved at have det sådan.
(undskyld stave fejl)
håber i ville dele ud af jeres erfaringere..
Amning har aldrig rigtigt sagt mig noget, nåja..det er da meget hyggeligt, men de gener som jeg havde med brystbetændelse og hudløse brystvorter, fremmede ikke ligefrem begejstringen..og jeg var tilmed en elendig mælkeproducent. 
Mine 3 har fået hvad jeg havde..dvs den vigtige råmælk de første døgn og så er der iøvrigt blevet suppleret med mme med det samme, da jeg aldrig har haft så meget, at det kunne måles.
Så de har fået hvad jeg havde indtil mælken stoppede..og det gjorde den alle 3 gange fra den ene dag til den anden, da jeg fik min første mens efter 8 uger.
Det vigtigste er at du har fået givet råmælken, og det har du jo forlængst, så jeg synes da roligt du kan stoppe selvpineriet, hvis det er sådan du har det.
Vi er bare nogle der ikke er egnede som ammere.

Kærligst
Sussie
Anmeld