hvor længe bruger man body?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

camilla28

jamen så vil jeg da anbefale langærmet bodyer de er ode under en kjole .. savner det til cathrine synes blusen kravler op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

serinasmor

camilla28 skriver:

jamen så vil jeg da anbefale langærmet bodyer de er ode under en kjole .. savner det til cathrine synes blusen kravler op

Takker

det er hermed noteret

Anmeld

27. juni 2011

Mira0911

Julie bruger body indtil hun er blefri...

Anmeld

27. juni 2011

IngenKoPåIsen

Herhjemme bruger vi begge dele, og Malina er 2 år..

Anmeld

27. juni 2011

foto på lærred

serinasmor skriver:

Hejsa

jeg er jo altid NOGET foran med tøjkøb til prinsessen .. for så har jeg det liggende når det skal bruges ..

men sidder nu og bliver i tvivl ...

benytter men body i str 92 eller er det der tid til at bruge trusser og undertrøje ... regner med str 92 bliver når hun er ca 2 år ... er det ikke ret tidlig med alm undertøj så?  på den anden side er hendes nuværende bodyer i str 86 .. hmmm synes det er svært

hvad er jeres erfaring?

Jeg brugte bodyer i 92 indtil hun startede med at gå på toilettet. Så længe hun brugte ble og det var vinter så brugte jeg stadigvæk bodyer, da jeg synes de andre "sprækkede" så hun blev kold på ryggen. Men da hun blev ble fri var det underbukser og undertrøje.

Anmeld

27. juni 2011

musse1

serinasmor skriver:

Hejsa

jeg er jo altid NOGET foran med tøjkøb til prinsessen .. for så har jeg det liggende når det skal bruges ..

men sidder nu og bliver i tvivl ...

benytter men body i str 92 eller er det der tid til at bruge trusser og undertrøje ... regner med str 92 bliver når hun er ca 2 år ... er det ikke ret tidlig med alm undertøj så?  på den anden side er hendes nuværende bodyer i str 86 .. hmmm synes det er svært

hvad er jeres erfaring?

tror det er meget forkskelligt, nogle bruger også bodyer i 104 kender da nogle da har burgt det til deres børn, købt i babysam.

vil sigte vi har altid gået over til underttøj npr de er kommet i str 92 så begynder de og løbe lidt på toilet og øve sig og syns endelig det er det som hører sig bedst til vores børn. bodyer vil jeg kun bruge højst op til str 86

Anmeld

27. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Du kan købe bodyer i Name i str. 92 og 98 - 4 for 120 kr.

Når det er varmt har Lina bare trusser på og hvis det er koldt har hun body på. Så herhjemme skifter vi meget.

Hun er 2 år og 3 mdr.

Anmeld

27. juni 2011

SaNiNa

Nicklas er 2 år bruger str 92 i tøj og vi bruger stort set ikke body mere.

Vi begynde at gå over det 2 delt undertøj da han begynde at gå, så er det også lidt letter for vores dp og ikke så mange trykknapper i løbet af en dag.

Anmeld

27. juni 2011

snøvsen

Vores datter bliver 2 år til september og hun har brugt trusser og undertrøje den sidste måneds tid, men bruger da stadig body indimellem. Det var da bare en afgørelse, vi tog, da der skulle købes nye body`er.

Anmeld

27. juni 2011

bullerbassen

Silas bruger 86 i tøj og vi bruger body'er - har lige købt nogle nye str 92 i A-z ( de havde masser ) til 12,50

Vi har købt nogle enkelt sæt ( undertrøjer & bukser ) men syntes klar body er det skønnest.

Tænker vi vil blive ved med at bruge bodt til han skal til at træne potte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.