hvor længe bruger man body?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

serinasmor

meem skriver:

Ja

Jeg tror bare vores dagplejemor indretter sig efter hvilket tøj børnene har på, hun har mange år på bagen og har nok prøvet lidt af hvert

hmm ... tænke ...

serina når over i 92 til efteråret/vinter ... så bliver det body .. så er mor ikke så bange for at hun fryser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

meem

serinasmor skriver:

hmm ... tænke ...

serina når over i 92 til efteråret/vinter ... så bliver det body .. så er mor ikke så bange for at hun fryser

Nej så skilder hun ikke på midten

Emilie har både bodys og 2-delt undertøj, men vi bruger kun det 2-delte når hun sover eller når det er meget varmt og hun render rundt udenfor uden andet tøj på

Anmeld

26. juni 2011

serinasmor

meem skriver:

Nej så skilder hun ikke på midten

Emilie har både bodys og 2-delt undertøj, men vi bruger kun det 2-delte når hun sover eller når det er meget varmt og hun render rundt udenfor uden andet tøj på

nemlig ... det er jo ikke ligefrem fordi de sidder stille

tror også det er mget godt hvis jeg får hele næste sommer til at vænne mig til at tøsen er en STOR pige

Anmeld

26. juni 2011

Valle81

Maja88 skriver:

min erfaring er børn bruger bodyer indtil de er blefrie.

Anmeld

26. juni 2011

camilla28

Maja88 skriver:

min erfaring er børn bruger bodyer indtil de er blefrie.

min erfaring er body  intil du ikke gider det knapperri mere

vi bruger dog undertøj nu  hvor det er sommer  prøver og slippe bleen  man kan ikke knappe hurtig nok op når  hun skal tisse

Anmeld

26. juni 2011

Christina.78

Har spurgt min dp og hun siger til når hun synes tiden er til det ellers hedder det body her endnu..de pottetræner da en smule ovre ved hende men cecilie har ikke rigtig vist interessen så stor endnu..men ellers vil jeg sige når de begynder at blive blefri

Anmeld

26. juni 2011

serinasmor

camilla28 skriver:

min erfaring er body  intil du ikke gider det knapperri mere

vi bruger dog undertøj nu  hvor det er sommer  prøver og slippe bleen  man kan ikke knappe hurtig nok op når  hun skal tisse

ja oki

men det projekt tror jeg måske også netop hører næste forår/sommer til ... tjaee ... burde nok købe lidt af hvert .. nok flest bodyer - da jeg tror vi skal starte med dem

Anmeld

26. juni 2011

camilla28

synes forresten at 92 er svært og få i body .. og vis hun er 2 år  er i vel begynt og kikke på potten

Anmeld

26. juni 2011

serinasmor

camilla28 skriver:

synes forresten at 92 er svært og få i body .. og vis hun er 2 år  er i vel begynt og kikke på potten

hun bliver først 2 til januar .. det er derfor jeg er forvirret ... er bare lidt tidligt ude med at købe tøjet .. har det bedst med at det ligger klar da jeg er ELENDIG til at shoppe NOGET som helst under pres

Anmeld

26. juni 2011

serinasmor

Christina.78 skriver:

Har spurgt min dp og hun siger til når hun synes tiden er til det ellers hedder det body her endnu..de pottetræner da en smule ovre ved hende men cecilie har ikke rigtig vist interessen så stor endnu..men ellers vil jeg sige når de begynder at blive blefri

oki tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.