hvor længe bruger man body?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

AndreasMor84

serinasmor skriver:

fair nok ... måske jeg skal snakke med hendes dagplejemor om det så ...

er bare også lidt bange for hun bliver kold på maven .. hvorfor ved jeg ikke .. jeg går jo heller ikke selv med body

Hvis du bare sørger for, at det yderste lag tøj ikke skiller samme sted som undertøjet, er det jo ikke noget problem Og så skal undertrøjen jo bare ned i underbukserne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

serinasmor

Naannaa87 skriver:

Williams dagplejer sagde for en lille måned siden at nu syntes hun at William var klar til at bruge undertøj.. Hans bodyer holder ikke ordenligt på bleen mere.. Så jeg har været ude og købe undertrøjer og boxershorts til vores lille supermand Han bliver så hurtigt stor

Han fylder 2 år d. 4 November så ja bodyer bruger vi ikke rigtigt mere her

det var da også tidligt ..

men ja ... det kan godt være det er dp jeg skal snakke med for at få et svar

Anmeld

26. juni 2011

serinasmor

Mussen2 skriver:

Jeg har faktisk selv tænkt på det samme. Her bruger vi dog stadig body til min datter på 24 mdr. Men har selv overvejer for og imod. Her om sommeren synes jeg det kan være lidt upraktisk med en body under sommerkjolen eller tshirten, men ved ikke om en strop undertrøjr vil være bedre? Jeg følger lige med her

helt i orden

Anmeld

26. juni 2011

serinasmor

meem skriver:

Min datter bruger str 92 nu og har hun gjort i en måneds tid... hun er snart 23 mdr...

Jeg har ingen problemer med at finde body's i str 92 på nettet

hmm .. oki

"pottetræner" i?

kunne læse mig frem til at nogle vuggestuer "pottetræner" og derfor ønskede undertøj for at børnene selv kunne hjælpe til 

Anmeld

26. juni 2011

Rockertand

Min datter bruger str 92 nu og har hun gjort i en måneds tid... hun er snart 23 mdr...

Jeg har ingen problemer med at finde body's i str 92 på nettet

Okay, wau......min datter er snart 11 måneder, og hun er i str. 92 nu, kan dog klemmes ned i str. 86 alt efter mærke, vi bruger tørretumbler, så det har sikkert også noget at sige....

Anmeld

26. juni 2011

serinasmor

Rockertand skriver:

Okay, wau......min datter er snart 11 måneder, og hun er i str. 92 nu, kan dog klemmes ned i str. 86 alt efter mærke, vi bruger tørretumbler, så det har sikkert også noget at sige....

hold da op ...

ja der er forskel på ungernes størrelse

Anmeld

26. juni 2011

meem

serinasmor skriver:

hmm .. oki

"pottetræner" i?

kunne læse mig frem til at nogle vuggestuer "pottetræner" og derfor ønskede undertøj for at børnene selv kunne hjælpe til 

Ja vi pottetræner

DP'en har vist mig et smart trick med bodyen, når hun sidder på potten kan man lige folde bodyen op og sætte den fast i nakken på hende..

Anmeld

26. juni 2011

serinasmor

meem skriver:

Ja vi pottetræner

DP'en har vist mig et smart trick med bodyen, når hun sidder på potten kan man lige folde bodyen op og sætte den fast i nakken på hende..

hmm .. så må det jo være et spørgsmål om holdning ... når begge dele sagtens kan lade sig gøre

Anmeld

26. juni 2011

meem

Rockertand skriver:

Hehe.. herhjemme ejer vi ikke en tørretumbler....

Men der står da også i hendes tøj at 92 svarer til ca 2 år mener jeg ?

Anmeld

26. juni 2011

meem

serinasmor skriver:

hmm .. så må det jo være et spørgsmål om holdning ... når begge dele sagtens kan lade sig gøre

Ja

Jeg tror bare vores dagplejemor indretter sig efter hvilket tøj børnene har på, hun har mange år på bagen og har nok prøvet lidt af hvert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.