hvor længe bruger man body?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.354 visninger
39 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

serinasmor

Hejsa

jeg er jo altid NOGET foran med tøjkøb til prinsessen .. for så har jeg det liggende når det skal bruges ..

men sidder nu og bliver i tvivl ...

benytter men body i str 92 eller er det der tid til at bruge trusser og undertrøje ... regner med str 92 bliver når hun er ca 2 år ... er det ikke ret tidlig med alm undertøj så?  på den anden side er hendes nuværende bodyer i str 86 .. hmmm synes det er svært

hvad er jeres erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Maja88

min erfaring er børn bruger bodyer indtil de er blefrie.

Anmeld

26. juni 2011

serinasmor

Maja88 skriver:

min erfaring er børn bruger bodyer indtil de er blefrie.

det er også lidt det jeg tænker ... og så undrer det mig en lille smule at det er virkelig svært at finde bodyer i str 92 men mega nemt at finde alm undertøj  ... det er da de færreste børn der er blefrie som 2 årige

Anmeld

26. juni 2011

AndreasMor84

Nu ved jeg ikke om dit barn skal i vuggestue, men hos os, prioriterer vi faktisk 2 delt undertøj allerede ved 1½-2 års alderen, når vi begynder at skifte dem på gulvet og evt. sætter dem på potten, både for vores og barnets skyld. 2delt undertøj opfordrer barnet til at være mere med i skiftesituationen, da knapperne under body IKKE er til at knappe op for et lille barn.. 

Anmeld

26. juni 2011

Na-Wi

Williams dagplejer sagde for en lille måned siden at nu syntes hun at William var klar til at bruge undertøj.. Hans bodyer holder ikke ordenligt på bleen mere.. Så jeg har været ude og købe undertrøjer og boxershorts til vores lille supermand Han bliver så hurtigt stor

Han fylder 2 år d. 4 November så ja bodyer bruger vi ikke rigtigt mere her

Anmeld

26. juni 2011

meem

Min datter bruger str 92 nu og har hun gjort i en måneds tid... hun er snart 23 mdr...

Jeg har ingen problemer med at finde body's i str 92 på nettet

Anmeld

26. juni 2011

Maja88

Solstråle2011 skriver:

Nu ved jeg ikke om dit barn skal i vuggestue, men hos os, prioriterer vi faktisk 2 delt undertøj allerede ved 1½-2 års alderen, når vi begynder at skifte dem på gulvet og evt. sætter dem på potten, både for vores og barnets skyld. 2delt undertøj opfordrer barnet til at være mere med i skiftesituationen, da knapperne under body IKKE er til at knappe op for et lille barn.. 

altså skifter i barnet på gulvet i vuggestuen????

Anmeld

26. juni 2011

AndreasMor84

Maja88 skriver:

altså skifter i barnet på gulvet i vuggestuen????

Ja, altså ikke liggende på gulvet vel.. hehe.. Barnet står op og vi sidder i børnehøjde og så hjælper de selv med til at tage tøj og ble af (ikke med afføring selvfølgelig) og så trisser de hen og sidder på potten bagefter og læser en bog mens de "tisser"

Anmeld

26. juni 2011

Mussen2

Jeg har faktisk selv tænkt på det samme. Her bruger vi dog stadig body til min datter på 24 mdr. Men har selv overvejer for og imod. Her om sommeren synes jeg det kan være lidt upraktisk med en body under sommerkjolen eller tshirten, men ved ikke om en strop undertrøjr vil være bedre? Jeg følger lige med her

Anmeld

26. juni 2011

serinasmor

Solstråle2011 skriver:

fair nok ... måske jeg skal snakke med hendes dagplejemor om det så ...

er bare også lidt bange for hun bliver kold på maven .. hvorfor ved jeg ikke .. jeg går jo heller ikke selv med body

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.