Manden kan ikke :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

maria87

Anonym skriver:

?? grunden ?? han har eget værelse osv ? syntes bare det virker lidt mærkeligt at det så først er sket nu..

sorry, ''grunden'' der mente jeg trætheden!!! ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Sir William

Anonym skriver:

Haha ja nu må vi lige se syntes stadig at jeg er øm.. men hvem ved.. tak for dit svar, må jo gå ud fra at du ved hvad du taler om.. hehe

Altid en god ide at rådeføre sig med os mænd Især når det gælder det områder, hvor vi nok ved bedst.

Tro mig, vi bliver altså meget tændt når vi er sammen med vores elskede. Deres nærhed, kurverne og bare det de er der, er nok til at vi er tændte.

Men måske lidt variation, andre stillinger og positioner eller steder, kunne have en effekt. Der er jo netop positioner, der kan stimulere manden på en anden måde.

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar alle sammen kan se at mange af jer skriver stort set det samme så jeg lægger sku nok bare ALT for meget i det.. endnu en gang tak, det har hjulpet med at få hovedet lidt op igen..

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Sir William skriver:

Altid en god ide at rådeføre sig med os mænd Især når det gælder det områder, hvor vi nok ved bedst.

Tro mig, vi bliver altså meget tændt når vi er sammen med vores elskede. Deres nærhed, kurverne og bare det de er der, er nok til at vi er tændte.

Men måske lidt variation, andre stillinger og positioner eller steder, kunne have en effekt. Der er jo netop positioner, der kan stimulere manden på en anden måde.

det vil jeg så gøre..  syntes nu at vi har det hele igennem hehe men tak for dit svar i hvert fald

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

maria87 skriver:

sorry, ''grunden'' der mente jeg trætheden!!! ..

Nååå hehe så forstår jeg bedre

Anmeld

23. juni 2011

H+S Skjolgborg.

ved ikke om den burde ligge i sex og samliv ?

men igår havde manden og jeg sex i 1½ time vil jeg tro, og han kunne bare ikke komme. det er første gang i 4 år at det er sket, tænder han ikke på mig mere, eller er det mere eller mindre normalt ?
han måtte forresten ordne det selv til sidst, var så øm og kunne ikke mere.

Sådan er det også her af og til  og vi har også været sammen i 4 år. Men til sidste kommer han det er fordi han holder igen nogle gange  eller vi har haft lyst til hianden heledagen også går der langtid før han kommer andre gangen kommer han efter 15 min det kan jeg afog til føle eller syntes det er kedelig og ville han bare have det overstå men vi har snakkek og han siger det er fordi du er så dejlig og snæver mere ind før jeg fik vores søn/mit 3 barn..

Jeg tro nu nok din kæreste/mand tænder på dig men måske han har haft lyst i flere timer også kan det jo være han enten kommer hurtigt eller det tager sin tid.

Jeg ville snakke med ham hvis du føler dig ked og spør ham ad om han ikke tænder på dig med om  det er derfor men tro jeg ikke det er tro bare sådan er det med nogle mænd + de blever ældre.Jeg er sikker på er den stiv og han ikke kommer / kan komme så tænder han på dig men er den slap heletiden så er den nok værre. Spør ham ad hva han føler og tænker omkring det.

Henriette

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Henriette1976 skriver:

Sådan er det også her af og til  og vi har også været sammen i 4 år. Men til sidste kommer han det er fordi han holder igen nogle gange  eller vi har haft lyst til hianden heledagen også går der langtid før han kommer andre gangen kommer han efter 15 min det kan jeg afog til føle eller syntes det er kedelig og ville han bare have det overstå men vi har snakkek og han siger det er fordi du er så dejlig og snæver mere ind før jeg fik vores søn/mit 3 barn..

Jeg tro nu nok din kæreste/mand tænder på dig men måske han har haft lyst i flere timer også kan det jo være han enten kommer hurtigt eller det tager sin tid.

Jeg ville snakke med ham hvis du føler dig ked og spør ham ad om han ikke tænder på dig med om  det er derfor men tro jeg ikke det er tro bare sådan er det med nogle mænd + de blever ældre.Jeg er sikker på er den stiv og han ikke kommer / kan komme så tænder han på dig men er den slap heletiden så er den nok værre. Spør ham ad hva han føler og tænker omkring det.

Henriette

Tak det vil jeg i hvert fald gøre

Anmeld

23. juni 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Fenja09 skriver:

Det ville jeg slet ikke bekymrer mig om, det sker for langt de fleste mænd på et tidspunkt. Tror ikke du skal ligge mere i det, end at igår kunne han ikke få udløsning  ved samleje og så er den ikke længere. Det er jo også langt fra alle kvinder som får orgasme hver gang de dyrker sex. Synes først der er grund til at "bekymring", hvis det står på i længere tid.

Og nej tror ikke det har noget som helst med dig at gøre

/Fenja

Helt enig. Jeg synes slet, slet ikke du skal tale mere om det eller nævne det for ham igen. Det kan blive selvforstærkende, hvis du graver for meget i det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.