Manden kan ikke :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Anonym trådstarter

lisesp83 skriver:

Måske har han haft en masse at tænke på - uden egentlig at vide det.

Hmm det kunne måske godt tænkes.. tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Fenja09

Det ville jeg slet ikke bekymrer mig om, det sker for langt de fleste mænd på et tidspunkt. Tror ikke du skal ligge mere i det, end at igår kunne han ikke få udløsning  ved samleje og så er den ikke længere. Det er jo også langt fra alle kvinder som får orgasme hver gang de dyrker sex. Synes først der er grund til at "bekymring", hvis det står på i længere tid.

Og nej tror ikke det har noget som helst med dig at gøre

/Fenja

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

okay

men kunne også bare være den svigtede lige i går, men ja snak lig med ham om det

han siger selv at han ikke ved hvorfor, så må jo bare lade den ligge

Anmeld

23. juni 2011

karina1980

her har vi også oplevet det, det sker hvis han er for træt, stresset eller har meget at tænke på.

vi har også prøvet at han kom uden selv at mærke det.

mænd er nogle underlig nogle 

Anmeld

23. juni 2011

Mor010711

Tror det sker for rigtig mange mænd på et eller andet tidspunkt. 

Når det nu er første og eneste gang det er sket, så synes jeg bare at du skal lade som ingenting og glemme det. Ellers kan det være du kommer til at lægge for meget pres på ham. Hvis det er noget der gentager sig, kan du jo altid tage det op igen. 

Anmeld

23. juni 2011

maria87

Anonym skriver:

Nej det gør vi ikke. har en lille på 6 mdr så vi drikker meget sjældent
tak for dit svar, det hjælper lidt at der er andre der også har prøvet det. og kan sige at det er normalt.

ja.. altså har ik lige selv prøvet det ,men min kæreste har da fortalt at det er sket for ham med tidligere kærester...

men du skriver i har en lille på 6 mdr.

så ligger grunden nok der ...

Anmeld

23. juni 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

at han ikke vidste hvorfor.. og så blev han lidt små irriteret over at jeg var ked.

Hmm..
Det at han bliver småirriteret over at du er ked, er vel fordi det egentlig slet ikke har "noget med dig at gøre"?

kan godt forstå at situationen er rigtig øv, men når der ikke har været problemer før, så tror jeg bestemt ikke at det er det

Herhjemme bliver jeg også nogle gange "afvist" hvis han er alt for træt, så kan han bare ikke.. Og det er jo ikke fordi jeg ikke er sexet nok, som jeg også har haft frygten for, men nogle gange så er det bare ikke Så nemt.
Det er jo heller ikke altid at vi selv gider, men gør det alligevel "for mandens skyld"
Det kan jo være at han gjorde det fordi du gerne ville, og så håbede han på at han kunne gennemføre - selvom han egentlig godt vidste at han var for træt/uoplagt osv..

Men hvis det er første gang at det er sket for ham, så tror jeg at han er mindst lige så skuffet over sin "ven" som du er.. Det er bare ikke altid at mand og "ven" vil det samme

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Sir William skriver:

Kan også være du var for tændt og der så var for megen glatføre, dermed kan det være svært for fyren at blive "stimuleret" og uden stimulering ingen affyring.

Der er jo ikke andet for end at I må prøve igen i aften.

Haha ja nu må vi lige se syntes stadig at jeg er øm.. men hvem ved.. tak for dit svar, må jo gå ud fra at du ved hvad du taler om.. hehe

Anmeld

23. juni 2011

Preghiera

Anonym skriver:

hehe det er da taveligt, at han er så træt..
tror vi prøvede det hele, intet hjalp.

Haha ja helt ærligt?!?! Bare fordi han skal op om... 4 timer?!

Men seriøst... jeg kan også SAGTENS på en dårlig dag få tanken "ÅH NEJ, det er fordi han har set jeg er blevet fed...!!" men altså... hvis det virkelig er det eneste der er sket mellem jer?

Her har vi det jo fantastisk og kysser og nusser og snakker og dyrker sex..... så hvis manden ikke kommer en aften og han er for træt.. Well, jeg kan da ikke klage Jeg synes bare det er vigtigt ikke at gøre et kæmpe nummer ud af det, for det er jo heller ikke fedt for den stakkels mands stolthed

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

maria87 skriver:

ja.. altså har ik lige selv prøvet det ,men min kæreste har da fortalt at det er sket for ham med tidligere kærester...

men du skriver i har en lille på 6 mdr.

så ligger grunden nok der ...

?? grunden ?? han har eget værelse osv ? syntes bare det virker lidt mærkeligt at det så først er sket nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.