Manden kan ikke :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.200 visninger
37 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

Anonym trådstarter

ved ikke om den burde ligge i sex og samliv ?

men igår havde manden og jeg sex i 1½ time vil jeg tro, og han kunne bare ikke komme. det er første gang i 4 år at det er sket, tænder han ikke på mig mere, eller er det mere eller mindre normalt ?
han måtte forresten ordne det selv til sidst, var så øm og kunne ikke mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

men igår havde manden og jeg sex i 1½ time vil jeg tro, og han kunne bare ikke komme. det er første gang i 4 år at det er sket, tænder han ikke på mig mere, eller er det mere eller mindre normalt ?

Fyrenes præstation i sengen har ofte noget at gøre med hvordan de har haft det i løbet af dagen.. Succes/Nederlag..

Har du snakket med ham om det? - det er sikkert en harmløs grund, så jeg tror at du skal tage det helt roligt

Anmeld

23. juni 2011

B&J

tager han nogle former for piller der kan være skyld i det?

eller har han for meget at tænke på lidt strees?

men ellers kan det jo også bare være han lige havde gjordt det selv inden i gik igang

Anmeld

23. juni 2011

lisesp83

Anonym skriver:

Træthed - stresset måske.?

Tror vi alle sammen har oplevet det. Tror ikke det har noget, at gøre med, at han ikke tænder på dig.

Anmeld

23. juni 2011

camilla28

har vi også prøvet her .. der har han simpelthent ikke kunne pga træthed

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Fyrenes præstation i sengen har ofte noget at gøre med hvordan de har haft det i løbet af dagen.. Succes/Nederlag..

Har du snakket med ham om det? - det er sikkert en harmløs grund, så jeg tror at du skal tage det helt roligt

Ja vi talte lidt om det igår, men vare virkelig ked af over det, har det kanon dårligt med mig selv og straks tror jeg det er pga at jeg ikke er god elelr lækker nok til ham, at han er træt af at kigge på det samme

Anmeld

23. juni 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Ja vi talte lidt om det igår, men vare virkelig ked af over det, har det kanon dårligt med mig selv og straks tror jeg det er pga at jeg ikke er god elelr lækker nok til ham, at han er træt af at kigge på det samme

Jeg tror bestemt ikke at der er noget galt med dig

Hvad fortalte han dig?

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

tager han nogle former for piller der kan være skyld i det?

eller har han for meget at tænke på lidt strees?

men ellers kan det jo også bare være han lige havde gjordt det selv inden i gik igang

Nej han tager hverken piller eller er stresset, tvært imod..

han er heller ikke typen der gør det selv,(hvorfor gøre det selv når man er i et forhold) såden ser han på det.
 og vi sad i sofaen og så film hele aftenen, efter den lille var kommet i seng..

Anmeld

23. juni 2011

Preghiera

Jeg ved godt det er et ømt punkt for jer begge to, men kunne du prøve at spørge ham? Eller evt. spørge hvad du kunne gøre? (hvis du ikke allerede har gjort det)

Udover det, så skal du ikke nødvendigvis blive ked af det. Hvis det er første gang i 4 år, så er det da endda godt klaret.

Her kunne manden ikke så sent som i forgårs og det sker altså en gang imellem, men det er altid fordi jeg lægger op til sex kl. lo** og så er han simpelthen for træt!

Håber det hjalp lidt..

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

lisesp83 skriver:

Træthed - stresset måske.?

Tror vi alle sammen har oplevet det. Tror ikke det har noget, at gøre med, at han ikke tænder på dig.

problemet er bare at han ikke var træt og der skal utrolig meget til at han bliver stresset.. så ved sku ikke rigtig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.