Manden kan ikke :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Lotte14

lisesp83 skriver:

Træthed - stresset måske.?

Tror vi alle sammen har oplevet det. Tror ikke det har noget, at gøre med, at han ikke tænder på dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

maria87

prøver i at blive gravid??? for så kan manden godt få '' præsentations angst'' (staves)

men ellers kan det være træthed eller hvis han drukket et par genstande.. der er så meget der kan spille ind....

du skal ik føle nederlag ved det.. det er helt normalt det sker for mænd nogle gange..

Anmeld

23. juni 2011

Preghiera

Anonym skriver:

ved ikke om den burde ligge i sex og samliv ?

men igår havde manden og jeg sex i 1½ time vil jeg tro, og han kunne bare ikke komme. det er første gang i 4 år at det er sket, tænder han ikke på mig mere, eller er det mere eller mindre normalt ?
han måtte forresten ordne det selv til sidst, var så øm og kunne ikke mere.

Jeg ved godt det er et ømt punkt for jer begge to, men kunne du prøve at spørge ham? Eller evt. spørge hvad du kunne gøre? (hvis du ikke allerede har gjort det)

Udover det, så skal du ikke nødvendigvis blive ked af det. Hvis det er første gang i 4 år, så er det da endda godt klaret.

Her kunne manden ikke så sent som i forgårs og det sker altså en gang imellem, men det er altid fordi jeg lægger op til sex kl. lo** og så er han simpelthen for træt!

Håber det hjalp lidt..

Anmeld

23. juni 2011

lisesp83

Anonym skriver:

problemet er bare at han ikke var træt og der skal utrolig meget til at han bliver stresset.. så ved sku ikke rigtig..

Måske har han haft en masse at tænke på - uden egentlig at vide det.

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

camilla28 skriver:

har vi også prøvet her .. der har han simpelthent ikke kunne pga træthed

okay tak for dit svar, håber det er derfor, selvom at han sagde at han ikke var træt..

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Jeg tror bestemt ikke at der er noget galt med dig

Hvad fortalte han dig?

at han ikke vidste hvorfor.. og så blev han lidt små irriteret over at jeg var ked.

Anmeld

23. juni 2011

B&J

Anonym skriver:

Nej han tager hverken piller eller er stresset, tvært imod..

han er heller ikke typen der gør det selv,(hvorfor gøre det selv når man er i et forhold) såden ser han på det.
 og vi sad i sofaen og så film hele aftenen, efter den lille var kommet i seng..

okay

men kunne også bare være den svigtede lige i går, men ja snak lig med ham om det

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Preghiera skriver:

Jeg ved godt det er et ømt punkt for jer begge to, men kunne du prøve at spørge ham? Eller evt. spørge hvad du kunne gøre? (hvis du ikke allerede har gjort det)

Udover det, så skal du ikke nødvendigvis blive ked af det. Hvis det er første gang i 4 år, så er det da endda godt klaret.

Her kunne manden ikke så sent som i forgårs og det sker altså en gang imellem, men det er altid fordi jeg lægger op til sex kl. lo** og så er han simpelthen for træt!

Håber det hjalp lidt..

hehe det er da taveligt, at han er så træt..
tror vi prøvede det hele, intet hjalp.

Anmeld

23. juni 2011

Sir William

Kan også være du var for tændt og der så var for megen glatføre, dermed kan det være svært for fyren at blive "stimuleret" og uden stimulering ingen affyring.

Der er jo ikke andet for end at I må prøve igen i aften.

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

maria87 skriver:

prøver i at blive gravid??? for så kan manden godt få '' præsentations angst'' (staves)

men ellers kan det være træthed eller hvis han drukket et par genstande.. der er så meget der kan spille ind....

du skal ik føle nederlag ved det.. det er helt normalt det sker for mænd nogle gange..

Nej det gør vi ikke. har en lille på 6 mdr så vi drikker meget sjældent
tak for dit svar, det hjælper lidt at der er andre der også har prøvet det. og kan sige at det er normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.