Frederic og hans dukkefødder kører på rampe... video

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

morethanperfect skriver:

Orr , han er da virkelig slet ikke til at stå for ! Og så er han bare så KØN altså ! 

det var sødt sagt af dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

2babygirls

Mor til Frederic skriver:

de dufter stadig sådan nogenlunde... Men de er jo også kun fra i mandags...

Glæder mig til prøve at tage dem af idag og smide ham i baljen...

Men ingen hindring i at sige vores hemmelige ord der udløser en jagt og kildetur.. Det er både over vores senge - rundt og over sofa mm.

Vi er nok lidt små skøre... Da han started til gymnastik for 2 år siden, blev han ret hurtigt døbt; frygtløse frederic... Ham der viste andre børn hvordan redskaber kunne bruges på en lidt anderledes måde... 

HAHA, han er da for sej... Ikke noget med at være en pyller mås!!!

Anmeld

23. juni 2011

Tina&Martin skriver:

HAHA, han er da for sej... Ikke noget med at være en pyller mås!!!

ikke hos ham ihvertfald mere mor der nogen gange står med  og tænker...

Men har heller ikke aldrig givet ham panik ansigtet, når han vælter/ styrter eller lign. mere; hovsa dasse, op igen, slog du dig, mor puste osv.

Han skal have lov...

Anmeld

23. juni 2011

2babygirls

ikke hos ham ihvertfald mere mor der nogen gange står med  og tænker...

Men har heller ikke aldrig givet ham panik ansigtet, når han vælter/ styrter eller lign. mere; hovsa dasse, op igen, slog du dig, mor puste osv.

Han skal have lov...

Ja, sjovt nok græder de altid hvis mor ligner noget der er løgn... lømler

Anmeld

23. juni 2011

Tina&Martin skriver:

Ja, sjovt nok græder de altid hvis mor ligner noget der er løgn... lømler

det er nemlig rigtig...

frederic havde sidste mandag låst mig ude af lastbil, en ladbil med dobbelkabine så vi kan have en hel familie med også..

Ingen mobil - nøgle eller værktøj til at låse lastbil op med, da det jo ligger inde i lasbil...

Hvis jeg var gået i panik ville han det også... Men trådte op på trinbræt og bad ham først vise mig med sin fod om han også kunne låse den op, når han nu kunne låse den med foden. Men nej. Bad ham vriste sig fri fra autostol, så han havde armene fri og han kunne lige nå håndtaget - men ikke nok... Bad ham tage sin drikkedunk og bruge den som hammer på låsehåndtaget.. Og han fik den låst op...

Anmeld

23. juni 2011

2babygirls

det er nemlig rigtig...

frederic havde sidste mandag låst mig ude af lastbil, en ladbil med dobbelkabine så vi kan have en hel familie med også..

Ingen mobil - nøgle eller værktøj til at låse lastbil op med, da det jo ligger inde i lasbil...

Hvis jeg var gået i panik ville han det også... Men trådte op på trinbræt og bad ham først vise mig med sin fod om han også kunne låse den op, når han nu kunne låse den med foden. Men nej. Bad ham vriste sig fri fra autostol, så han havde armene fri og han kunne lige nå håndtaget - men ikke nok... Bad ham tage sin drikkedunk og bruge den som hammer på låsehåndtaget.. Og han fik den låst op...

Årh hvor er han go.... der var jeg nok gået lidt i panik... pyha

Anmeld

23. juni 2011

Nessie

Hvor er han altså sej. Og ikke til at få til at sidde stille

Det ser ud til at gå fint med dukkefødderne, og billedet hvor man kan se stingene, ser da også fint ud

Anmeld

23. juni 2011

Nessie skriver:

Hvor er han altså sej. Og ikke til at få til at sidde stille

Det ser ud til at gå fint med dukkefødderne, og billedet hvor man kan se stingene, ser da også fint ud

den der er billeder af herinde er der betændelse i... Da vi fik forbindingen af og bevæged hans lilletå, bevæged den sig gul puds..

Så han har siddet i laaang tid med fødderne i sæbe spåne vand. Hans den anden fod ser meget pænere ud helings mæssigt, men tåen ser ikke ud til at være rettet meget i forhold til den med betændelse i...

Men ja, ret umulig til at få til at sidde stille...

Anmeld

23. juni 2011

Nessie

den der er billeder af herinde er der betændelse i... Da vi fik forbindingen af og bevæged hans lilletå, bevæged den sig gul puds..

Så han har siddet i laaang tid med fødderne i sæbe spåne vand. Hans den anden fod ser meget pænere ud helings mæssigt, men tåen ser ikke ud til at være rettet meget i forhold til den med betændelse i...

Men ja, ret umulig til at få til at sidde stille...

Jeg synes da ellers det ser så pænt ud, men det er da altid noget, at du så har kunnet få  ham til at sidde stille med fødderne i sæbevand

God bedring med tæerne

Anmeld

23. juni 2011

Nessie skriver:

Jeg synes da ellers det ser så pænt ud, men det er da altid noget, at du så har kunnet få  ham til at sidde stille med fødderne i sæbevand

God bedring med tæerne

det er også svært at fange på camera, da det er helt derinde hvor den ene tå møder den anden..  Og han vil ikke lade mig strække den ud fra den anden, så man bedre kan se det...

Og tak...

Han har haft sko på og det er gået kanon..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.