Frederic og hans dukkefødder kører på rampe... video

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

KittyGirl skriver:

okey.. jeg har ellers både snakket med apotek, lægen og vagtlægen (ja er desperat efter løsninger), og de sagde at det skulle jeg ikke gøre...

Nu har jeg så snakket med lægen -... igen  og nu skal vi vidst til at prøve noget iliadin næsespray til ham...

(tak fordi du sådan lytter)

Mystisk...

Ved at de på kliniken gav ham en 500 mg stikpille og spurgte hvad jeg havde hjemme... 20-40 kg's stikpiller (nr større end dem vi plejer) og flydende panodil.

Ville prøve at snakke med ørelægen og høre ham ad...

Håber snart der kommer lys forude...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Tina&Martin skriver:

HAHA, ja det kan man godt høre på videoen.. Men bare det hele fint, så er det vel også ok!!!

naj...

Her i huset skal der ske noget og jo vildere det er des bedre...

Dog er koldbøtterne på de store fitness bolde lige lidt på pause...

Anmeld

23. juni 2011

Ryberg

Mor til Frederic skriver:

Mystisk...

Ved at de på kliniken gav ham en 500 mg stikpille og spurgte hvad jeg havde hjemme... 20-40 kg's stikpiller (nr større end dem vi plejer) og flydende panodil.

Ville prøve at snakke med ørelægen og høre ham ad...

Håber snart der kommer lys forude...

altså på selve operationsdagen skal Lasse også have en 250 mg. stikpille... men de siger jeg overhovedet ikke skal give ham den store dosis til hverdag.....

Anmeld

23. juni 2011

2babygirls

naj...

Her i huset skal der ske noget og jo vildere det er des bedre...

Dog er koldbøtterne på de store fitness bolde lige lidt på pause...

Årh moar... haha..!!!! Blir godt når han kan ånde frit op nede ved de sure tær

Anmeld

23. juni 2011

FogL

Du har simpelthen en helt vildt smuk, og utroligt kær dreng! Jeg har beundret ham, siden jeg først så dit profilbillede! Det var da nu, man skulle have været barn 

Anmeld

23. juni 2011

Tina&Martin skriver:

HAHA, ja det kan man godt høre på videoen.. Men bare det hele fint, så er det vel også ok!!!

det er jo det...

hvis jeg nu var skide nervøs for hans skøre stunts, ville han jo ikke turde at gøre de skøre ting vi laver...

Tror ihvertfald at det er godt de er pakket ind..

Anmeld

23. juni 2011

KittyGirl skriver:

altså på selve operationsdagen skal Lasse også have en 250 mg. stikpille... men de siger jeg overhovedet ikke skal give ham den store dosis til hverdag.....

underligt at der kan være så meget forskel i hvad de siger fra sted til sted... Tænker også her på apoteker damen - kirugen - sygeplejesker og andre med ørebørn.

Frederic har lige rundet 10 kg, så en 20-40 kg er meget for ham - men det vi fik anbefalet... Måske også derfor han har kunnet styrte sådan rundt og sove det han stort set plejer..

Men ingen skade taget af dem...

Anmeld

23. juni 2011

Tina&Martin skriver:

Årh moar... haha..!!!! Blir godt når han kan ånde frit op nede ved de sure tær

de dufter stadig sådan nogenlunde... Men de er jo også kun fra i mandags...

Glæder mig til prøve at tage dem af idag og smide ham i baljen...

Men ingen hindring i at sige vores hemmelige ord der udløser en jagt og kildetur.. Det er både over vores senge - rundt og over sofa mm.

Vi er nok lidt små skøre... Da han started til gymnastik for 2 år siden, blev han ret hurtigt døbt; frygtløse frederic... Ham der viste andre børn hvordan redskaber kunne bruges på en lidt anderledes måde... 

Anmeld

23. juni 2011

ciepige skriver:

Du har simpelthen en helt vildt smuk, og utroligt kær dreng! Jeg har beundret ham, siden jeg først så dit profilbillede! Det var da nu, man skulle have været barn 

tak..

Han er også bare en herlig dreng, med en god potion krudt i mumse og evne til at turde nye ting...

Ja. det er rigtigt...

Anmeld

23. juni 2011

morethanperfect

Han er måske en smule tosset, med tanke på hans dukkefødder og minus evne til at stå fast på rampen...

Han skulle have været dukkefødder fri idag, men han fik nogle nye på i mandag og med besked på at holde sig lidt mere i ro... Hm...

Orr , han er da virkelig slet ikke til at stå for ! Og så er han bare så KØN altså ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.