Frederic og hans dukkefødder kører på rampe... video

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

Ryberg

Mor til Frederic skriver:

tror lige du får en , og håber på at lasse drengen snart giver dig lidt ro...

Er det overgivelse eller?

Ja, det er helt okay, det skal du ikke høre noget for.

Ja, det er han uden tvivl. Alle de andre dage har været meget hjemmefra, for at han ikke skulle kede sin mumse i laser. Men det har bare været for meget igen, rigtig negativ - time out's, råben og skrigen, umulius, ingen mad osv.

Så prøved at tage en dag uden vi kørte nogen steder og hold da op hvor kom den gamle frederic tilbage, med det samme. Vi har råhygget, leget, tumlet, malet osv. Han smiler og griner i et væk, charmer og hører efter. Dertil at han også har spist meget bedre igennem hele dagen, hvor han de andre dage stort set har nægtet alt.

Tak for krammeren.. dem kan jeg godt bruge mange af lige for tiden.... (tuder så nemt) .....

Det er Lasses ører der driller.. han skriger så snart han skal sove (ned og ligge).. og det stopper først et par timer efter.. (sengen er forhøjet, panodil får han hvre dag osv.) .. han skal have lagt dræn d.29.. så vi tæller dage....

Man kan godt mærke på sit barn hvis man har været for meget "ude".. det giver noget negativ uro, og de elsker altså også bare at være derhjemme indimellem.. så dejligt at du fik Frederic "tilbage" og at i har haft en fantastisk dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

KittyGirl skriver:

Tak for krammeren.. dem kan jeg godt bruge mange af lige for tiden.... (tuder så nemt) .....

Det er Lasses ører der driller.. han skriger så snart han skal sove (ned og ligge).. og det stopper først et par timer efter.. (sengen er forhøjet, panodil får han hvre dag osv.) .. han skal have lagt dræn d.29.. så vi tæller dage....

Man kan godt mærke på sit barn hvis man har været for meget "ude".. det giver noget negativ uro, og de elsker altså også bare at være derhjemme indimellem.. så dejligt at du fik Frederic "tilbage" og at i har haft en fantastisk dag..

uh, de dumme ører...

Kan godt forstå i ser frem til den 29 og dræn, folk med ørebørn siger at det hjælper så meget mere hele vejen rundt...

Ja når de kommer ned at ligger flytter/øges trykket på ørerne. Hvor meget har i hævet sengen? Freder er ab barn og gylper da han var lille, så alt herhjemme står skråt endnu. På slemme hoste dage har han for uden bjælken under ben i hovedgærde også pude/tæppe under madras.

Giver du et nr. større panodil end hans vægtklasse?

Ved min svigerindes 2 børn også bøvler med ørerne og kender en del der har ørebørn. Det har gået vores dør forbi her, ligesom med alt det andet.

Ja han er skam tilbage og tilbage hvor han bliver lagt og putter inden for få minutter.

Øv, kan høre det regner vildt... Det må gerne høre op, så vi kan komme ud igen i morgen...

Anmeld

22. juni 2011

B&J skriver:

Det lyder som en god ide og billede af hans tå er jo super flot... og åhhh de billeder han er virkelig en dejlig dreng det er jo sådan en svigersøn man ønsker sig hvis men nu fik en pige næste gang

han har så meget charme og søde øjne og totalt en bølle og ja han er sku dejlig

for de fine ord til frederic...

Håber virkelig at de dukkefødder kan komme af i morgen og forblive af. Men meget afhænger jo af ham selv og hvad han siger til det, det skal heller ikke være en tryghed at have dem på...

hvis alt går godt regner jeg med at sende ham på prøve i dp fredag, ellers må han vente til mandag og bruge weekend til at lære at have sko på igen. Men også være han har så peder ondt i dem uden forbinding at han stadig ikke kan have sko på...

Ih, sådan et bøvlen...

Nu har vi hængt på hinanden i 7 dage, så mon ikke vi lige tager 4 dage mere....

Anmeld

22. juni 2011

Maja88

bliver nød til at spørge dumt...

men hvad er dukkefødder??? er det fordi han ikke må gå i andet en pusser eller

Anmeld

22. juni 2011

Maja88 skriver:

bliver nød til at spørge dumt...

men hvad er dukkefødder??? er det fordi han ikke må gå i andet en pusser eller

der findes ingen dumme ?....

Dukkefødder er noget han selv kalder sine fødder. Han blev opereret sidste onsdag i begge fødder.. Og de har siden da været pakket godt ind..

Her er et link og mener at der et stykke nede på 1 side er endnu et link til update på operationen mm.

Anmeld

23. juni 2011

B&J

for de fine ord til frederic...

Håber virkelig at de dukkefødder kan komme af i morgen og forblive af. Men meget afhænger jo af ham selv og hvad han siger til det, det skal heller ikke være en tryghed at have dem på...

hvis alt går godt regner jeg med at sende ham på prøve i dp fredag, ellers må han vente til mandag og bruge weekend til at lære at have sko på igen. Men også være han har så peder ondt i dem uden forbinding at han stadig ikke kan have sko på...

Ih, sådan et bøvlen...

Nu har vi hængt på hinanden i 7 dage, så mon ikke vi lige tager 4 dage mere....

Ja håber virkelig han snart kan få sko på det kunne være super dejligt...

og håber i kan klare hinanden i 4 dage mere er 100 på frederic nyder det rigtig meget dejligt at være sammen med mor jubii

Anmeld

23. juni 2011

Ryberg

uh, de dumme ører...

Kan godt forstå i ser frem til den 29 og dræn, folk med ørebørn siger at det hjælper så meget mere hele vejen rundt...

Ja når de kommer ned at ligger flytter/øges trykket på ørerne. Hvor meget har i hævet sengen? Freder er ab barn og gylper da han var lille, så alt herhjemme står skråt endnu. På slemme hoste dage har han for uden bjælken under ben i hovedgærde også pude/tæppe under madras.

Giver du et nr. større panodil end hans vægtklasse?

Ved min svigerindes 2 børn også bøvler med ørerne og kender en del der har ørebørn. Det har gået vores dør forbi her, ligesom med alt det andet.

Ja han er skam tilbage og tilbage hvor han bliver lagt og putter inden for få minutter.

Øv, kan høre det regner vildt... Det må gerne høre op, så vi kan komme ud igen i morgen...

Sengen er hævet... og jeg ser virkelig frem til dræn hvis det hjælper så meget folk fortæller!

Jeg giver ham kun panodil til hans vægtklasse.. har ikke turde give ham mere... ?

Det er sådan.. når jeg sidder her nu.. så "glæder" jeg mig ikke til i aften.... ved godt man skal lade være med at tænke på det.. men det fylder så meget

Det skulle vidst kun regne lidt imorgen.. så håber det holder tørvejr i de timer i gerne vil udenfor

Anmeld

23. juni 2011

B&J skriver:

Ja håber virkelig han snart kan få sko på det kunne være super dejligt...

og håber i kan klare hinanden i 4 dage mere er 100 på frederic nyder det rigtig meget dejligt at være sammen med mor jubii

tak..

Ja det kunne være så fedt...

Også fordi folk herude kigger når han render rundt i pusser udenfor og nu hvor alt bare  er vådt, kan vi blot være indenfor...

Vi er lige ved at bage muffins med m&m's i, som vi kører ud på mit arbejde med.. Han elsker at være derude og som forsonings gave...

Er sikker på at vi nok skal klare dagene indtil han kan have sko på igen..

Anmeld

23. juni 2011

B&J

tak..

Ja det kunne være så fedt...

Også fordi folk herude kigger når han render rundt i pusser udenfor og nu hvor alt bare  er vådt, kan vi blot være indenfor...

Vi er lige ved at bage muffins med m&m's i, som vi kører ud på mit arbejde med.. Han elsker at være derude og som forsonings gave...

Er sikker på at vi nok skal klare dagene indtil han kan have sko på igen..

ej hvor i hygger jer, og hvor er dit arbejde forkælet der vil jeg da også være

Anmeld

23. juni 2011

KittyGirl skriver:

Sengen er hævet... og jeg ser virkelig frem til dræn hvis det hjælper så meget folk fortæller!

Jeg giver ham kun panodil til hans vægtklasse.. har ikke turde give ham mere... ?

Det er sådan.. når jeg sidder her nu.. så "glæder" jeg mig ikke til i aften.... ved godt man skal lade være med at tænke på det.. men det fylder så meget

Det skulle vidst kun regne lidt imorgen.. så håber det holder tørvejr i de timer i gerne vil udenfor

det var det bare en sygeplejeske der fortalte mig og min svigerinde med 2 ørebørn sagde at det ville være en god ide at have dem et nr større, for det havde de fået at vide da hendes fik dræn..

Så købte dem et nr større. Også fordi jeg fik at vide at yderområder som fingre og tæer, at der har det smertestillende svært at nå ud til - så det ville være godt med nogle større...

Selv hende på apotek kunne fortælle at de også anbefaled et nr større til ørebørn, fordi det gør så ondt i deres øre...

Så her fik han flydende morgen og eftermiddag, stikpille til middag og aften.. ALtså de 4 gange han måtte få.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.